• 0

Wat is dit?: nummer 4

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kan wel janken! De bron is door Ridler achterhaald! Hij deed het er gewoon om :'(!

 

Ok ok het was te verwachten! Het zal nu een wedstrijd worden wie dit ook lukt en de juiste omschrijving kan plaatsen van bovenstaande uitvinding!

 

Nee Ridler jij mag niet meer meedoen!

 

Er zijn twee ideeen waaraan ik als substituut zit te denken:

 

1 Wie plaats een higherlevel sticker, logo, enz op de meest innovatieve plaats en heeft er een foto van!

 

2 Plaats opjecten uit je omgeving op het forum waarvan je denkt dat het gros van de mensen niet weet wat het is en creeer je eigen WAT IS DIT!

 

Ik ben zeer verdrietig maar hoor graag wat jullie ervan vinden! We kunnen het natuurlijk alletwee doen gna gna! Maar dan verwacht ik wel de volle medewerking!

 

Met vriendelijke groet,

 

Kanban :(

 

Ps: ZR-SKI kun jij Ridler van het forum verwijderen!!?? Thanx

Link naar reactie
  • 0

Ridler...je maakt me nieuwschierig...wat heb ik geraden?

 

PS, ik doe niet mee in deze race...maar ik vond het wel een leuke woordspeling : verlichting in de zin van een kilotje lichter en daarbij zijn de streepjes in de pot net van die licht streepjes..alleen dan blauw.. :-\

 

maarre..my dear husband die leraar is vind dit dus heel erg leuk om op school te doen, hij wil graag je bron weten zodat hij elke week een wedstrijdje kan doen (voor een reepje chocola).

 

Ik beloof hierbij dat ik dan niet meer mee zal doen in de wedstrijd... :'(

 

misschien wil je het mailen? :-*

 

Greetz,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hi, hi ... ik heb me afzijdig gehouden ... omdat INDEED dit mij een duidelijke uitvinding is speciaal voor mannen die staand plassen en flink nadruppelen.

Maar xie nergens moeilijke sensoren die herkennen dat er mannelijk testeron binnen is ... wel een groen zakje.

Zijn de haakjes wellicht groene vegertjes die de natte plekjes in het "druppelzakje" doen?

Een luchtverfrisser lijkt het mij in ieder geval niet !

Maar miskien moet ik 'dieper' denken .... ehhhhhhhhhhh ...... nop ... schiet me niets zinnigs te binnen!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Heeft inderdaad te maken met richten!!!!

 

Keep going!

 

Wat is dat toch met die learning curve van mannen!

Stel je voor je bent 24! Op je tweede jaar plas je voor het eerst zelf in een wc (staand) (kan het me niet meer herinneren). Dat betekent dat bij gemiddeld 2 keer staand plassen per dag (ik zit ook wel eens namelijk voor een combinatie sessie) je tot nu toe oefening hebt van ongeveer 16000 plassessies!!!! En toch.........heb ik een standaarddeviatie van 10 cm in richting. Ik snap er niets van! Iemand een oplossing! :-[

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De enige echt oplossing: altijd gaan zitten .... staand heeft wel iets natuurlijk (jalous me), maar dat doe je dan maar langs de weg ofzo.

 

Maareh ... het heeft dus met richten te maken ?

Mmmmmmm .... krijgen jullie een chip ingebouwd ?

 

Okah ... de WC heeft ook een bewegend deel ... dat verschuift heen en weer achter zodra je op de schaal van richter niet goed mikt? Is gelijk je dronkenmans plas ook nooit meer de weg kwijt ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ehhhh ... ben geen moderator van dit stukje forum.

Maar als ik Kanban was zou ik HEEL streng zijn en direct de laatste postings in de ctrl, alt del gooien !

 

Was net zo leuk .... maar nu hoeven we zelf dus niet meer naar creatieve oplossingen te zoeken !

 

En dat vind ik dus jammer, maar gezien de lol die de laatste posting boys hebben zal ik me er maar even niet mee bemoeien.

 

Cybercop Kanban .... where are you ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Staan blijven nuuuuuuuuuuuuu! Hands up!!! >:(

 

Ok ok dit was natuurlijk te verwachten! Ridler was hier allang achter! De threat zal binnenkort een ander jasje krijgen!

 

Zegguh Patrick! Als je zo'n smart guy bent heb je zeker ook wel het lef je in goede discussies te mengen om daar je intelligentie en kennis ten toon te spreiden! Doe je dit niet en ben je hier alleen om flauw te zijn dan moet ik mijn conclusies trekken!

 

Welkom op het forum.....ik hou wel van mensen die de waarheid boven tafel willen hebben!

 

Groet,

 

Kanban

 

Kermie, bedankt, maak je niet druk deze threat wordt veel leuker!

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

De oplossing is net zo vreemd als het ding op zich.

 

Want de light tubes zijn er alleen als de bril omhoog staat. Enneh ... ik plas nog steeds zittend .... heb nix aan de amazing uitvinding lichie in the donker .... en .... zit er dus mooi naast !

 

Maareh .... gladly .... er komt een nieuwe contest aan !!!

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.