Mijn interesse in HL is tanende

Aanbevolen berichten

Uhh, nou nee, ik bemerk juist een opleving in de interesse. Iets dat de statistieken ook aangeven.

 

Maar het lijkt me heel normaal dat bij individuele gebruikers de interesse toeneemt / afneemt / wegebt etc. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je persoonlijke interesses en ik kan me voorstellen dat je HL "ontgroeit" als je je ontwikkeld tot meer ervaren ondernemer.

 

Maar; waaraan wijd jij je tanende interesse?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Het nadeel van groepen als deze is dat bepaalde vragen of structuren/plannen herhaaldelijk terugkomen waardoor er geen groei in lijkt te zitten en je steeds opnieuw het wiel aan het uitvinden bent. Dat herken ik wel uit andere groepen.

 

Het grote voordeel hier (ik ben er nog maar net) vind ik de diversiteit aan mensen met allemaal een eigen kijk op ondernemen. Verschillende branches, verschillende doelen en verschillend in ervaring.

 

Wat jammer is, maar dat hou je altijd, is dat sommige discussies geen einde hebben. Iemand stormt met een geweldig plan het forum op, stelt allerlei vragen, krijgt advies/tips maar hoe het dan verdergaat hoor je niet. Vooral van de verhalen waarbij men claimt te gaan voor ondernemen maar waar je door de vragen duidelijk naar voren krijgt dat men achter dollartekens aanloopt, zou het melden van de afloop gewenst zijn. Als lering voor de volgende die ongetwijfeld komt.

 

VrGr

 

 

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie

Het heeft ook te maken met de ontwikkeling van een community zelf. Zie het boek van Amy Jo Kim hiervoor : http://www.naima.com/community/.

 

Het is logisch dat alleen "platte" info niet iedereen kan boeien - blijvend. Vergelijk het met een relatie : die is ook niet lang boeiend als die 1-dimensionaal blijft.

 

Daarom zijn offline-bijeenkomsten, zoals we die eind februari organiseren zo boeiend voor meerdere aspecten : om te bepalen wat we in de toekomst met HL willen, maar ook om de andere "lagen" te ontdekken bij de andere mensen, die we normaal alleen maar 1-demensionaal kennen.

 

Om terug te komen op Amy Kim : volgens haar hebben succesvolle communities allen offline bijeenkomsten.

 

Des te meer redenen om te komen naar Breukelen ? ;)

Link naar reactie

volgens mij is het een normaal gegeven voor de 'ondernemer'.

als je zoekende bent, is HL een schitterend medium.

als je gevonden hebt, ga je er mee aan de slag en heb je weinig interesse in HL, aangezien je het druk hebt.

daarna komt er weer een nieuwe uitdaging of probleem op je pad, en ga je weer zoeken.

 

zo zal je zien dat zo'n slingerbeweging de rest van je leven blijft. zolang de trend van de slinger maar omhoog gaat, is dat prima.

 

succes.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

zo zal je zien dat zo'n slingerbeweging de rest van je leven blijft. zolang de trend van de slinger maar omhoog gaat, is dat prima.

 

succes.

 

Ehh, als de slinger omhoog _blijft_ gaan...maakt hij een volle cirkel en komt hij weer uit bij het begin :) (Sorry, kon het niet laten, mea culpa)

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

zo zal je zien dat zo'n slingerbeweging de rest van je leven blijft. zolang de trend van de slinger maar omhoog gaat, is dat prima.

 

succes.

 

Ehh, als de slinger omhoog _blijft_ gaan...maakt hij een volle cirkel en komt hij weer uit bij het begin :) (Sorry, kon het niet laten, mea culpa)

 

Niet volgens Einstein :P

Het is maar net vanuit welk perspectief je naar de slinger kijkt.

 

Kon het ook niet laten ;)

Link naar reactie

Wellicht is het een idee om Higherlevel interactiever te maken. Je zou bijvoorbeeld een bepaalde topic (interesse gebied) uit een categorie kunnen toezenden naar een HL lid die daar belangstelling of expertise van heeft.

 

Hierdoor betrek je de personen er meer bij, waardoor iemand sneller op HL zal komen om te antwoorden.

 

Zelf ben ik ook maar in bepaalde zaken geinteresseerd en heb ik maar kennis over een zeeeeer smal gedeelte van het ondernemen. Maar zodra er een topic is die waarvan ik kennis of interesse in heb zal ik zeker direct inloggen...

 

een ideetje ;)

Link naar reactie

pas maar op, we houden de stand bij. op 25/2 kijken we opnieuw, wie dan de winnnaar is? ;D

 

Sorry, als dit is waar het om gaat! Dit is een van de redenen waarom ik deze post heb gedaan.

 

Geef mij maar een kneusje want dat zegt meer over wie ik ben dan dat ******* verzoek om reusjes. Ga je gang jongens :). Laat je niet tegen houden.

 

Terugkomend op mijn originele post denk ik dat het te wijten is aan de beperkte inhoud van deze site. Het draait alleen om het forum maar buiten dat valt er weinig te lezen. Wellicht lees ik erover heen maar dan wordt het niet voldoende goed gebracht. Ik mis structureel, thematisch redactioneel werk en een beetje FUN.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie

 

Terugkomend op mijn originele post denk ik dat het te wijten is aan de beperkte inhoud van deze site. Het draait alleen om het forum maar buiten dat valt er weinig te lezen. Wellicht lees ik erover heen maar dan wordt het niet voldoende goed gebracht. Ik mis structureel, thematisch redactioneel werk en een beetje FUN.

 

Ha Alot,

 

Het is inderdaad maar een eenvoudig forum. Thematisch redactioneel werk zou moeten komen van de leden. Er is namelijk geen redactie. En wat betreft FUN, tja, ik vind deze draad eigenlijk wel FUN.

 

Maar ja, smaken verschillen. Het kan prima zijn dat HL je niet bevalt. Maar heeft het ook iets positiefs? Of is er nog iets dat je zelf zou kunnen of willen toevoegen om dit forum aantrekkelijker te maken?

 

Als je het helemaal niks vind had je deze post niet geplaatst.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

O shit Alot, nou hang je ! :D

 

Er is overigens wel degelijk wat redactioneel werk : kijk maar naar de erg goede columns van o.a. Ties. Maar wie houdt je tegen om wat meer structureel hier iets aan te doen ? Plenty mensen met een inhoudelijke boodschap. Dus lijkt mij genoeg voer voor Powerpoint-presentaties, artikelen en dergelijke.

 

Een andere insteek : onze vrienden van www.pionieren.nl mogen info hier gemaakt redigeren en presenteren, maar daar kijkt (volgens mij) geen hond. En aan de andere kant hebben we hier in een hoekje rechtsboven prachtige dingen weggestopt onder de noemer "Ondernemers FAQ". Kunnen we ook meer prominent in beeld brengen en er aan toevoegen. Heb bijv. net een prachtig stel posts gevonden van o.a. Mira over marktonderzoek.

 

Nog een idee : denk hierover na en kom op de 25ste feb (ja, ja, ik blijf het maar pluggen !) vertellen wat je erover hebt bedacht. Ik heet je welkom ;)

Link naar reactie

Terugkomend op mijn originele post denk ik dat het te wijten is aan de beperkte inhoud van deze site. Het draait alleen om het forum maar buiten dat valt er weinig te lezen. Wellicht lees ik erover heen maar dan wordt het niet voldoende goed gebracht. Ik mis structureel, thematisch redactioneel werk en een beetje FUN.

ik dacht dat ondernemers juist meteen met ideeen en voorstellen komen als iets niet bevalt...ipv alleen maar te zeggen wat niet bevalt....zeg dan hoe structuur wel moet, stel een thema voor en vertel een mop. :P

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.