10 jaar geleden... [ondernemerservaringen met Higherlevel.nl]

Aanbevolen berichten

20 november 2014 is het exact 10 jaar geleden dat ik mij registreerde op Higherlevel. Ik was toen druk bezig mij te oriënteren op mijn volgende te starten bedrijf. Wat heeft HL mij veel gebracht.

 

Goede vrienden, businesscontacten, klanten en veel kennis en plezier. De eerste maanden was ik wel geregistreerd, maar met een "anoniem" profiel. Was in de tijd dat venture capital en investeerders hot waren. Na een aantal maanden kwam ik "uit de kast", ik herinner mij nog de maandelijkse bijeenkomst bij Nebib met Nils de Witte en vele andere HL-leden. En Ties en Karen Romme die op mijn openingsfeest kwamen spreken. Goede tijden, de bomen groeiden tot in de hemel. Dat is nu wel anders, als ik de vele posts rondom ondernemers- en persoonlijk leed lees.

 

Ik ben tot op vandaag blij dat ik mijn two cents aan HL heb mogen bijdragen. Op naar de volgende tien jaar!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

17 oktober 2008 heb ik mij geregistreerd, nog niet echt een jubileum. Hoewel ik hard op weg ben naar 2500 berichten :)

 

Veel gelezen, veel geleerd en veel gedeeld. Slechte tijden/Goede tijden ;) Maar vooral heel veel kennis die ik hier heb opgedaan kunnen toepassen bij de (her)start in 2013. HL heeft mij in ieder geval heel veel opgeleverd.

 

Hoop hier nog jaren te kunnen rondhangen en positief bij te dragen :)

 

@Edo gefeliciteerd met jouw jubileum.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.