Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Van wie heb je dat gehoord? Op veel fora staan links standaard op nofollow.

Op fora reageren voor SEO-doeleinden vind ik oneigenlijk en onwenselijk. Voor SEO-doeleinden oude topics omhoog kicken vind ik helemaal waardeloos!

Gelukkig wordt hier op HL eaa. goed in de gaten gehouden. Weet je geen betere manieren te bedenken om je website beter onder de aandacht te brengen?

• 0

Als ik zoek naar onderwerpen die met mijn website te maken hebben zijn ze vaak oud 2010-2013.

Heeft het zin om hierop te reageren?

Nee. Het reageren op oude vragen en topics met als enige of voornaamste doel om je zoekmachineresultaten te beïnvloeden wordt hier niet op prijs gesteld.

Wat wél op dit forum zeer wordt gewaardeerd is je kennis en ervaringen delen in recente topics en inhoudelijk reageren op actuele vragen. Voor je SEO is dat niet zo spannend/belangrijk, voor de gunning en het direct benaderd worden zonder zoekmachines, des te meer!

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Ik bedoel niet het reageren op onderwerpen op deze site maar in het algemeen. Ik verkoop dameskleding dus het reageren op forums waarop meiden vragen hebben over bv kleding.

Ah, helder :). Eerlijk gezegd denk ik niet dat het op andere fora /sites veel anders werkt: reageren op hele oude topics wordt meestal niet gewaardeerd en/of roept al snel negatieve reacties op.

Maar ik kan me niet voorstellen dat er geen recente modevragen van meiden zijn??

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar