• 0

Hoe brengen we ons bedrijf verder onder de aandacht?

Het plan was om een vriendin te helpen bij de opstart van haar bedrijf, maar nu hebben we toch besloten dat we samen verder gaan. Hartstikke leuk dus. Ik heb zelf al ondernemerservaring maar na een tijdje eruit geweest te zijn, vind ik het wel weer leuk maar ik merk dat ik het wel onwend bent, met een totaal nieuw bedrijf te beginnen, je moet echt engelengeduld hebben, en daar heb ik me wel wat op verkeken, maar goed.

We zijn dus een bureau opgestart dat een butler service/persoonlijk assistent diensten verricht, klant vraagt om een stomerij en wij regelen een stomerij, etc.

Ik ben zelf aan het nadenken hoe we ons bedrijf verder onder de aandacht kunnen brengen (we hebben in de krant gestaan, zijn aan het folderen), we willen ook bedrijven gaan benaderen om abonnementen af te sluiten voor het personeel (neem een butler voor je personeel) en willen eigenlijk acties gaan bedenken.

Wie weet meerdere manieren om ons bedrijf onder de aandacht te brengen.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ga niet meer vragen naar jullie doelgroep. HIeronder gewoon wat adviezen. Mochten jullie een andere doelgroep hebben, hoor ik het wel.

 

Jullie diensten zijn tijdens de internet rage onderwerp geweest van Employee Benefits-geinteresseerden. (zoals ik). Het idee was om deze diensten aan te bieden aan werknemers via hun werkgevers, als een secundaire arbeidsvoorwaarde.

Voordeel voor werkgever : geruste werknemer, die gewoon op het werk kan blijven, ipv verplicht hele dag thuis moeten zijn.

 

* Dus manier om je diensten onder de aandacht te brengen : www.superserver.nl, die als een van de weinigen dit nog steeds doen/faciliteren.

 

* Je kan ook bij de concurrenten kijken hoe zij aan promotie komen, zoals op een site als http://butler.pagina.nl/

* Je kan proberen om als butler op te treden in een radio of * TV-programma. Denk wel dat Harry Mens het wel een leuk item zou vinden. Misschien kijkt (een deel van) je doelgroep hier ook wel naar.

* Verder kan je kijken of je je businesscase kan verkopen aan The Elevator Pitch van Business News Radio.

* Je kan op de Miljonairsbeurs gaan staan.

* Je kan kijken op deze site of je hier advertentie op wilt plaatsen : http://miljonair.pagina.nl/

* Start een personal assitant/butler column in http://www.millionaire.com/, Quote, http://www.globaldutch.com/, Beleggers Belangen, of Money.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Een echte butler zijn we niet echt dus adverteren etc op die pagina's is dan niet zo'n optie.

 

Ik wil een mailing op laten stellen maar hoe breng je die in combinatie met het concept goed onder de aandacht?

Ik heb wel al ervaring met mailingen versturen en daar zijn ook altijd klanten uit voort gekomen maar ik wil dit nu anders doen.

Dus wie heeft nog suggesties?

 

Link naar reactie
  • 0

Er zijn natuurlijk ook nog van die wijken die 's morgens vroeg leeglopen.

Een keertje posten bij de kinderopvang.

Reisburo's die zakenreizen regelen.

Er is natuurlijk ook nog een groep mensen met een huisdier dat rustig enkele dagen alleen kan zijn, b.v. een kat.

Als er tussen door iemand dat beest wat voer komt brengen.

 

Vergeet trouwens de 55+ groep niet.

Mijn schoonouders zijn net terug van een maand buitenland.

Vlak voor vertrek had de cv ketel het begeven.

 

Misschien kun je zelfs deels een agentschap voor pakketpost worden.

Zeker als je langer in het buitenland bent voor zaken zijn er nog wel eens bedrijven die samples sturen o.i.d.

Toch wel handig als je een eenmansbedrijf bent dat iemand het pakket opvangt (afleveradres). Veel verzendbedrijven bieden het maar beparkt aan, en sturen het terug na x dagen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.