• 0

Verzenden naar Duitsland, ervaringen met Cheapcargo.com?

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

De vervoerder daar is DPD, is het dan niet handiger om zelf een contractje af te sluiten met DPD?

 

Dank voor reply.

 

Het punt is dat er momenteel (nog) te weinig naar de oosterburen verzonden wordt en met de genoemde service voor zover ik weet per zending wanneer het mij uitkomt mogelijk is te versturen. Ik heb alleen geen ervaring met deze partij.

Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

CheapCargo is een vergelijkings- en boekings website voor bedrijven die geen kortingen krijgen van vervoerders of niet exact weten welke vervoerder wat doet voor welke prijs. Door het inzichtelijk maken van tarieven (inclusief alle mogelijke toeslagen) en looptijden op basis van bestemming, afmeting en gewicht hopen we de keuze voor de vervoerder duidelijk te maken voor je. Boek je op CheapCargo dan betaal je ook aan CheapCargo en kun je ook terecht met je vragen bij CheapCargo. We helpen boekers door te faciliteren bij de gekozen vervoerder in geval van problemen. Je betaalt boekingskosten van 1 euro per zending; verstuur je meer dan 10 zendingen per week dan betaal je geen boekingskosten.

 

Ik hoop als oprichter van CheapCargo hiermee geholpen te hebben, en blijf me inzetten voor transparantie en simpelheid in de wereld van vervoer.

Link naar reactie
  • 0

Ik verzend pakketten vanaf nederland naar Duitsland met DPD tot 30 kg voor 7,65 ex btw.

 

Zending wordt afgehaald en is verzekerd en heeft een track trace volgsysteem.

 

Alles bij DPD loopt perfekt.

 

Ik open binnenkort een winkel in Duitsland en het is voor mij verzenden via DPD vanaf Nederland goedkoper dan vanaf Duitsland, maar dat komt ook dat ik goede prijzen heb afgedongen bij DPD.

 

Succes !

 

Robin Besselink

 

Link naar reactie
  • 0

Cheapcargo is in werkelijkheid expensive cargo. Zodra er ook maar iets is met het pakket, dan laten ze je barsten. Is er schade, dan zegt men doodleuk; " ja U moet uw pakket ook zodanig inpakken, dat je het van twee meter hoogte kan laten vallen zonder schade". Wij hebben een half jaar met Cheapcargo gewerkt, maar doen er geen zaken meer mee. Liever iets meer betalen en het pakket onbeschadigd bij de klant! Tevens heeft Cheap Cargo geen schadeverzekerings mogelijkheden, zoals postnl of DHL dat wel hebben.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb uitstekende ervaringen met Cheapcargo voor verzendingen naar Duitsland en België maar ook in Nederland. Ik vervoer wel vooral pallets. Ik vind het ideaal dat Cheapcargo me een overzicht biedt van vele aanbieders waardoor ik voor elk specifiek transport/palletsoort de meest passende (of goedkoopste) optie kan kiezen.

Ik heb nog geen schade gehad maar ik neem aan dat Cheapcargo daar als intermediair ook weinig aan kan doen.

vriendelijke groet,

 

Jean

 

Importeur van Adler en Pasian pelletkachels en Ariterm pellet-CV.

www.ecogeneration.nl · www.pasian.nl · www.adlerpellet.nl · www.ariterm.be

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.