Goede dag iedereen, mijn naam is kobie en ik ben nieuw hier, mijn eerste post en ik hoop hier hulp te vinden en waar mogelijk ook anderen helpen.
Ik heb een vraag, mag een verzekering tussenpersoon over claims zelf beslissen of moet alle claims in behandeling genomen worden en door naar de verzekeringsmaatschappij doorsturen. Mocht een tussenpersoon een claim weigeren in behandeling te nemen wat mogelijkheid rest nog te nemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kobie
kobie
Gaechte dames en heren,
Goede dag iedereen, mijn naam is kobie en ik ben nieuw hier, mijn eerste post en ik hoop hier hulp te vinden en waar mogelijk ook anderen helpen.
Ik heb een vraag, mag een verzekering tussenpersoon over claims zelf beslissen of moet alle claims in behandeling genomen worden en door naar de verzekeringsmaatschappij doorsturen. Mocht een tussenpersoon een claim weigeren in behandeling te nemen wat mogelijkheid rest nog te nemen.
mvg
Kobie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47763-mag-een-tussenpersoon-over-claims-beslissen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag