Waarom wordt dit forum niet aanbevolen?

Aanbevolen berichten

Opvallend is dat nog zo weinig ondernemers (hoewel wel steeds meer) en instanties HigherLevel weten te vinden. Dat is niet goed.

 

Vandaar dat ik benieuwd ben naar andere partijen, die zich inzetten voor ondernemers en/of Technostarters. Als we hier een goede lijst van zouden maken, dan kunnen we ze informeren.

 

Bijvoorbeeld :

* VNO/NCW

* Ministerie van Economische Zaken, Senter, EIM, NOVU (deze laatste 4 weten het wel een beetje ;) )

* Universiteit Nijenrode (stoel voor Entrepreneurship)

* Universiteit Rotterdam (idem)

* Ondernemersprijzen, zoals : 100% ondernemer; ING Startersprijs

 

Ik mis er ongetwijfeld veel, maar welke ? Graag je hulp !

Link naar reactie

we kunnen ook bijvoorbeeld maandelijks een persbericht uitsturen met interessante onderwerpen op HL, te richten aan diverse media, blogs, nieuwssites, kranten, tijdschriften etc.

 

juist door de maandelijkse frequentie ontstaat er al gauw interesse bij de media hier aandacht aan te schenken. uiteraard moeten we goed nagaan met welke media we onze doelgroep kunnen bereiken.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Waarom zouden Uni's en Syntens en zo doorverwijzen naar HL? What's in it for them?

 

KvK's OK, EZ en Senter etc ook. Die hebben een doorverwijzings/voorlichtings functie. Uni's en Syntens willen ondernemers ZELF helpen. Die verwijzen niet of nauwelijks door. Zonde van de energie. En van dat gebedel wordt je ook niet vrolijk. :P

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Even voor de goede orde : het laatste wat ik wil is in discussie gaan met een universiteit. Waar ik vooral op gericht ben : is op de studenten. Deze vinden meer & meer HL, getuige de regelmatige vragen uit die richting.

 

Mensen die ondernemerschap bestuderen acht ik in staat om daar ook iets mee te willen doen. Nou, dan hebben ze De Bron maar direct ook gevonden. :)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hele waslijsten hoor ;)

De meesten bij de start van HL benaderd. Gevraagd of ze "gebruik" willen maken van HL. Transparatie voor de doelgroep .... putten uit één en dezelfde vraagbaak/database.

Maar toen was een ieder nog erg sceptisch.

 

Maar dit terzijde ... je kunt beginnen met http://venture-capital.startkabel.nl/

Hier staan vele instanties die zich bezighouden met starters. Misschien beginnen bij de regionale ontwikkelingsmaatschappijen ... en organisaties alla kennisallianctie ?

Verder heb ik me verdiept in alle instanties die gesubsidieerd/gefinancierd worden door de overheid. Heb hiervoor een overzicht gevraagd bij EZ ... moet lijst nog steeds krijgen :-\

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Maar dit terzijde ... je kunt beginnen met http://venture-capital.startkabel.nl/

Hier staan vele instanties die zich bezighouden met starters. Misschien beginnen bij de regionale ontwikkelingsmaatschappijen ... en organisaties alla kennisallianctie ?

Verder heb ik me verdiept in alle instanties die gesubsidieerd/gefinancierd worden door de overheid. Heb hiervoor een overzicht gevraagd bij EZ ... moet lijst nog steeds krijgen :-\

 

Die startkabel jongens zijn hun pagina gestart met ripwerk van www.beursplein3.com Wat een eikels. Krijgen ze hier nog aanbevelingen ook :-\

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.