Hallo, ik heb al een tijd lang een goed lopende onderneming via het internet. Ik weet binnen mijn productgroep wat verkoopt en wat niet. Nu wil ik graag uitbreiden/overstappen van b2c naar b2b. Nu ben ik benieuwd wat de prijsknallers als action en bigbazaar voor een brutomarges erop nahouden. Stel dat ze een product voor €0.99(incl.) verkopen. Wat is dan ongeveer hun inkoopprijs. Ik schat zelf zo tussen de 60 en 70 procent, maar dat is een vrij ruime schatting. Kan iemand mij hiermee verderhelpen? Jaarverslagen of iets dergelijks kan ik namelijk niet vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Boerenkinkel
Boerenkinkel
Hallo, ik heb al een tijd lang een goed lopende onderneming via het internet. Ik weet binnen mijn productgroep wat verkoopt en wat niet. Nu wil ik graag uitbreiden/overstappen van b2c naar b2b. Nu ben ik benieuwd wat de prijsknallers als action en bigbazaar voor een brutomarges erop nahouden. Stel dat ze een product voor €0.99(incl.) verkopen. Wat is dan ongeveer hun inkoopprijs. Ik schat zelf zo tussen de 60 en 70 procent, maar dat is een vrij ruime schatting. Kan iemand mij hiermee verderhelpen? Jaarverslagen of iets dergelijks kan ik namelijk niet vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47805-brutomarge-butgetketens-action-big-bazaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag