• 0

We Transfer

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik krijg hier inderdaad geen bevestigingsmail van. We transfer geeft alleen aan dat de transfer voltooid is en dat ik een mail krijg zodra de ontvanger het bestand heeft gedownload. Maar dat is nu net het lastige. Ik heb een probleem met een bedrijf dat vol blijft houden dat er geen foto's gestuurd zijn terwijl we dit in ieder geval 3x gedaan hebben. Men heeft na de eerste keer aangegeven dat er niets ontvangen was en heeft mij destijds speciaal een ander mailadres doorgegeven. Persoonlijk verdenk ik dit bedrijf ervan dat het wel aangekomen is, maar simpelweg niet gedownload. En dat is lastig te controleren, vrees ik.

Link naar reactie
  • 0

Wat is het probleem eigenlijk? Als ze zeggen het niet gekregen te hebben, dan ga je toch op zoek naar andere mogelijkheden om het te versturen? Brand de foto's op een cd'tje oid en stuur ze per (aangetekende) post op. Of mis ik iets?

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Waarom verwacht je dat het bedrijf daar over liegt? Zijn er bepaalde belangen in het spel?

 

Inzake Wetransfer; Indien het succes is verzonden krijg je wél een bevestigingsmail, controleer dus eens of er inderdaad niet iets is fout gegaan bij jezelf. Bij downloaden krijg je nog een mail. Hiermee zou je het dus kunnen 'bewijzen'. Maar wat heb je daaraan?

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat de mail ergens wordt tegengehouden bij de ontvanger, maar dan kan je daar toch samen over praten en naar passende oplossing zoeken om ze alsnog daar te krijgen?

 

 

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Het betreffende bedrijf zou voor mij een nette website gaan verzorgen. Ik heb zo'n 6 maanden geleden voor de eerste keer een aantal foto's verstuurd. Deze zijn aangekomen want ook geplaatst op de zeer amateuristische website die nog lang niet klaar is. Hierop heb ik aangegeven dat ik het met een aantal zaken totaal niet eens ben en dat het e.e.a aangepast moest worden. Dit had overigens niet alleen betrekking op de foto's. Gezegd werd dat het in orde zou komen en dat ik alle overige foto's alvast kon mailen naar een bepaald adres. Dit heb ik ook gedaan. Hierna duurde het weer een poosje voordat ik een reactie kreeg. De foto's waren nooit ontvangen en moesten dan maar naar een ander adres gezonden worden. Dit hebben we ook weer netjes gedaan. Omdat we na het sluiten van de overeenkomst al weer een aantal maanden verder waren zonder dat de overeengekomen werkzaamheden naar tevredenheid afgewerkt waren heb ik op een gegeven moment mijn klachten beschreven in een aangetekende brief en inmiddels zijn we zover dat mij verweten wordt te liegen en dat ik waarschijnlijk nooit foto's verstuurd heb. Raar, want er staan er wel een aantal op de onafgewerkte site... Dit bedrijf draait steeds de rollen om en ze zeggen steeds dat de fout bij mij ligt. Men kan niet verder of het duurt zo lang omdat ik verzuim om op tijd gegevens aan te leveren. Totale onzin! Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is. Deze heb ik nu bij juist dit bedrijf niet ontvangen. Als ik een gewoon bericht verstuur dan kan men wel reageren, dus ga er vanuit dat de opgegeven adressen ook kloppen.

Link naar reactie
  • 0

Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is.

 

Ik krijg die mail normaal wel altijd. "Bedankt voor het gebruik vanWeTransfer- bestanden verzonden naar ....." Tevens staat daar de downloadlink ook in, die zou je evt. kunnen kopieren en per gewone mail naar ze toe kunnen sturen. Dat is het bewijs waar je hier in je bericht om vraagt, wellicht zit die dan in je spambox (maar dat lijkt me sterk als je de andere wel ontvangt)?

 

 

Maar ik begrijp dat het vertrouwen weg is, heb je die mail nodig om onder het contract uit te kunnen? Anders zou ik op zoek naar iemand anders inderdaad.

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Vervelende situatie natuurlijk, maar stel dat je wel kunt aantonen de bestanden verstuurd te hebben. Wat schiet je daar dan mee op? Klinkt als een hoop energie die verspilt wordt aan een welles-nietes-spelletje.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Wanneer de bestanden niet binnen een bepaalde tijd (ik dacht twee weken) zijn gedownload, ontvang je (jij als diegene die de bestanden verzend, mits je je email hebt opgegeven) een mail waarin staat dat de bestanden niet gedownload zijn.

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.