• 0

mening wat er op mijn site ontbreekt

Omschrijving van je concept:

Graag hoor ik jullie kommentaar over mijn website, zodat ik er een positieve resultaat hieruit kan halen. Wij hebben een software pakket wat zich richt op het MKB en de ZZP'er.

denk aan:

CRM klantenkaart(kan ook debiteur-crediteur zijn), contacten, campanjebeheer, offertebeheer, order -> taken, projectbeheer, urenregistratie.

HRM medewerkers kaart, Documenten verlof en ziekte dagen, opleidingen/cursussen.

WMS voorraad locaties van goederen kostenberekening per product of samengesteld product.

hieraan kunt u per branch een kassasysteem aankoppelen.

financiel bank import export grootboek maar ook direct belastingaangiftes

verder blijven we door ontwikkelen zodat ons product niet stil blijft staan de updates zijn gratis.

onze site is http://www.illustris.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Op de site hebben we ons voorgesteld en ben nu elke module aan het beschrijven.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Om zo breed mogelijk draagvlak te genereren dat het een tool word voor elke ondernemer hoe groot of klein je organisatie ook is.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

flexibel en moduleer zodat het erp software kan groeien met de groei van je organisatie.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

hoop dat mensen kritisch gaan kijken en lezen wat er tot nu toe op staat op de website.

wil binnenkort ook een demo online maken zo dat mensen het geheel ook kunnen uitproberen en een gevoel bij het geen wat ik aan het doen ben krijgen.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hij ziet er goed uit.

 

Er moeten nog wat puntjes op de i, maar dat had je zelf al gezien. (Het sub-menu onder ERP-software heeft bij mij kapotte bullets, tekens die in mijn browser, Firefox, niet renderen en daarom maar worden vervangen door iets wat op Chinees lijkt).

 

Als me al iets opvalt, dan is het je vreemde pay-off: "IT in bredere zin". Is dat wat een vorige incarnatie van het bedrijf deed? Ik zou overstappen naar iets wat de bezoeker meteen duidelijk maakt wat ERP in het algemeen en jullie versie in het bijzonder te bieden heeft.

 

Verder vraag ik me iets af wat mogelijk niet relevant is. Ik zie nergens iets over prijzen staan, kan ik hieruit concluderen dat de prijs in de regio ligt van "als je erom moet vragen, kun je het niet betalen"? Of is het een pakket wat veel maatwerk vereist, waardoor je er simpelweg niets over kunt zeggen voor je de behoeften van de klant in kaart hebt gebracht?

 

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Hij ziet er goed uit.

 

Er moeten nog wat puntjes op de i, maar dat had je zelf al gezien. (Het sub-menu onder ERP-software heeft bij mij kapotte bullets, tekens die in mijn browser, Firefox, niet renderen en daarom maar worden vervangen door iets wat op Chinees lijkt).

 

Als me al iets opvalt, dan is het je vreemde pay-off: "IT in bredere zin". Is dat wat een vorige incarnatie van het bedrijf deed? Ik zou overstappen naar iets wat de bezoeker meteen duidelijk maakt wat ERP in het algemeen en jullie versie in het bijzonder te bieden heeft.

 

Verder vraag ik me iets af wat mogelijk niet relevant is. Ik zie nergens iets over prijzen staan, kan ik hieruit concluderen dat de prijs in de regio ligt van "als je erom moet vragen, kun je het niet betalen"? Of is het een pakket wat veel maatwerk vereist, waardoor je er simpelweg niets over kunt zeggen voor je de behoeften van de klant in kaart hebt gebracht?

 

 

 

Beste Branko,

ook bedankt hier voor, ik had hiervoor inderdaad een bedrijf wat software op maat deed.

heb sinds 3 jaar al getragt naar een eigen pakket wat nu zover is dat het de markt op kan.

de prijzen wil ik juist laag houden en zit te denken via resellers het product te verhandelen aangezien ik wel technische kennis heb maar niet goed weet dit te verkopen

dat met de chinese tekens is mij ook opgemerkt bij sommige tablets en kleinere schermen.

Mocht je ideeen hebben Branko dan hoor ik het graag van je uiteraard mag je me ook prive emailen.

Link naar reactie
  • 0

Waar zijn de videos en screenshots van je programma? Waar is de free trial, de online demo enzovoorts? Wat kost het?

Richard bedankt voor je kritiek, video en demo ben ik momenteel mee bezig binnenkort online.

Omdat het moduleer en flexibel in prijs is afhankelijk van wat je nodig hebt en hoeveel waarvan, daarom heb ik de prijs niet genoemd.

Of denk je dat dit zeker een gemis is want zou wel een matrix met prijs module n gebruikers kunnen plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Als ik op je site al geen idee ga krijgen van de kosten zul je me wel écht moeten overtuigen contact met je op te nemen.

 

Ik heb de laatste jaren al tientallen erp en crm pakketten bekeken, en nog niet 1 keer gebeld of gemaild met de vraag wat iets kost. Alleen Salesforce heeft gegevens van ons ontvangen om hun demo te kunnen bekijken (en ja hoor, meteen een krachtige verkoper aan de lijn).

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Als ik op je site al geen idee ga krijgen van de kosten zul je me wel écht moeten overtuigen contact met je op te nemen.

 

Ik heb de laatste jaren al tientallen erp en crm pakketten bekeken, en nog niet 1 keer gebeld of gemaild met de vraag wat iets kost. Alleen Salesforce heeft gegevens van ons ontvangen om hun demo te kunnen bekijken (en ja hoor, meteen een krachtige verkoper aan de lijn).

Oke bedankt dat is fijn te horen, ben niet een verkoper maar technisch iemand maar ook al heb je goed product het moet natuurlijk goed verkocht worden.

Nogmaals bedankt aan deze waardevolle informatie.

Maar die anderen waren niet voldoende informatief neem ik aan of bodem ze niet voldoende?

Link naar reactie
  • 0

Het is duidelijk dat de site nog in de kinderschoenen staat. Ik mis:

 

1. Wie zijn jullie? Foto's, namen, achtergrond, opleiding, expertises;

2. Wat kost dat?

3. Laat een tekstschrijver de site eens onder handen nemen:

 

illustris is een modulair opgebouwd, totaal-ERP pakket. Voor zowel zzp'er als de middengrote tot grote bedrijven kan het pakket zo worden samengesteld, dat alle sturing, beheersing en optimalisatie van de bedrijfsprocessen/sturing, kunnen worden gerealiseerd. Voor veel verschillende bedrijfstakken is illustris-ERP software toepasbaar.

 

illustris, op een betaalbare, eenvoudige en overzichtelijke manier uw bedrijf runnen met behulp van de door u gekozen modules (zie ERP-software).

 

Ik heb nu nog steeds geen idee wat jullie software doet!!

 

4. ervaringen van andere gebruikers?

 

Succes!

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.