• 0

Graag julie suggesties over: webdesignstunter.nl

Omschrijving van je concept:

Recentelijk hebben wij een nieuwe website gemaakt voor ons webdesign. Wij maken al acht jaar lang goede- en goedkope websites voor met name het MKB, met een transparante prijsstelling (eenmalig bedrag).

 

Key factor is het meedenken met de klant, zodat hij of zij de website opgeleverd krijgt zoals gewenst en met een goede vindbaarheid in alle zoekmachines.

Service staat daarom bij ons hoog in het vaandel: wij zijn pas tevreden als de klant dat is! Zo leveren wij standaard SEO op bij iedere website en is iedere website responsive (geschikt voor elk device, zoals tablet, PC en mobiel).

 

Binnenkort willen wij ook huisstijlen gaan aanbieden. Logo's hiervoor laten wij exclusief ontwikkelen door een kunstenaar die hierin erg bedreven is.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Er is inmiddels een responsive website opgeleverd t.b.v. ons webdesign, met als insteek het zo overzichtelijk en rustig mogelijk te houden voor de klant.

 

Als extra service bieden wij nu ook generieke domeinnamen aan voor SEO- doeleinden. Binnenkort zullen wij ook complete huisstijlen gaan opleveren, we zijn hiervoor al een samenwerking aangegaan met een kunstenaar die de logo's gaat ontwikkelen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een goede- en professionele website opleveren voor iedere klant, tegen een juiste prijs en een uitstekende online vindbaarheid (SEO). Daarnaast bieden wij uitstekende service zodat iedere klant meer dan tevreden zal zijn.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij berekenen eenmalige tarieven en geen abonnementen. Bij ons is webdesign dus echt goedkoop en transparant zoals de naam Webdesign Stunter al doet vermoeden! Daarnaast bieden wij uitstekende service.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat is jullie mening ten aanzien van onze website, is het rustig, overzichtelijk en dus duidelijk genoeg?

 

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb je website eens bekeken.

 

Ik vind het idee aardig, zeker voor mensen die hier geen kaas van hebben gegeten of tijd aan willen besteden.

 

Ik ken zelf de basics van websites ontwerpen (enigzins), en mij valt ook op dat het bij je portfolio allemaal erg lijkt alsof er standaard (al dan niet open source) CMS systemen zijn gebruikt met een aanpassing hier en daar. Dat geeftmij de indruk van goedkoop scoren, terwijl dat mogelijk niet zo is.

 

Daarnaast verwacht je bij een websitebouwer dat zijn eigen site top of the bill is. Ik vind dat hier niet het geval. Ik vind het onpersoonlijk, de gebruikte foto's 'standaard internet plaatjes' niet pakkend ('binnenkort logo's van ontwerper...' , waarom staat het er dan nu al?), een logo wat met WOrdArt gemaakt lijkt te zijn en geen lekkere indeling.

 

De opmerking over het aantal websites waarmee je ervaring hebt is eerder gemaakt, dit werkt net bevorderend.

 

Ik heb zelf enige tijd geleden een websitebouwer gezocht en sites als deze klikte doorgaans weg. Mijn advies, maak het persoonlijker, relevanter, gelikter en gerichter.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Veranderingen voor de klant doen we kosteloos, tenzij er een hele nieuwe website moet komen o.i.d., dat is wat je noemt 'service van het huis'. ;)

Dat is een hele grote valkuil. Met "tientallen" sites is het misschien nog te doen, maar als het er meer worden, ben je straks fulltime bezig met het aanpassen van zaken als openingstijden en telefoonnummers en het vernieuwen van teksten en foto's, allemaal met de verwachting dat het kosteloos is. Want dat heb je immers beloofd ...

Link naar reactie
  • 0

Ik heb je website eens bekeken.

 

Ik vind het idee aardig, zeker voor mensen die hier geen kaas van hebben gegeten of tijd aan willen besteden.

 

Ik ken zelf de basics van websites ontwerpen (enigzins), en mij valt ook op dat het bij je portfolio allemaal erg lijkt alsof er standaard (al dan niet open source) CMS systemen zijn gebruikt met een aanpassing hier en daar. Dat geeftmij de indruk van goedkoop scoren, terwijl dat mogelijk niet zo is.

 

Daarnaast verwacht je bij een websitebouwer dat zijn eigen site top of the bill is. Ik vind dat hier niet het geval. Ik vind het onpersoonlijk, de gebruikte foto's 'standaard internet plaatjes' niet pakkend ('binnenkort logo's van ontwerper...' , waarom staat het er dan nu al?), een logo wat met WOrdArt gemaakt lijkt te zijn en geen lekkere indeling.

 

De opmerking over het aantal websites waarmee je ervaring hebt is eerder gemaakt, dit werkt net bevorderend.

 

Ik heb zelf enige tijd geleden een websitebouwer gezocht en sites als deze klikte doorgaans weg. Mijn advies, maak het persoonlijker, relevanter, gelikter en gerichter.

 

Succes!

 

Bedankt voor de opmerkingen, ik neem het mee in mijn overwegingen, ik maak de websites overigens niet in CMS systemen maar zelf in HTML/PHP.

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Veranderingen voor de klant doen we kosteloos, tenzij er een hele nieuwe website moet komen o.i.d., dat is wat je noemt 'service van het huis'. ;)

Dat is een hele grote valkuil. Met "tientallen" sites is het misschien nog te doen, maar als het er meer worden, ben je straks fulltime bezig met het aanpassen van zaken als openingstijden en telefoonnummers en het vernieuwen van teksten en foto's, allemaal met de verwachting dat het kosteloos is. Want dat heb je immers beloofd ...

 

Daar heeft u zeker gelijk in!

 

Ik ben gisteren al bezig geweest met een opzet voor de algemene voorwaarden die er moeten komen (zoals u al eerder getipt heeft). Hierin wil ik gaan opnemen dat ik maximaal 1-2 uur gratis aanpassingen wil verrichten als extra service...

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 1

Paar puntjes die me zo opvielen:

 

- Ik vind je tekst op de homepage te langdradig. Het kan korter en pakkender. Misschien sommige woorden dik benadrukken.

- Je gebruikt woorden als 'devices' en 'search engine optimization'. Ik zou deze - gezien je doelgroep - in het Nederland vertalen.

- Die 5 pagina's, wat houdt dat in? Krijg ik een contactformulier? Een gallery? Of alleen tekst en een plaatje?

- Hetzelfde voor de geleverde SEO, wat houdt dat in? On-site? Moet ik als klant keywords aanleveren? Wordt er een zoekwoorden onderzoek gedaan? Krijg ik rapporten waaruit ik kan afleiden dat mijn website het ook daadwerkelijk beter doet?

- Je portfolio is ergens onderaan je homepage verstopt. Ik kan em op geen enkele andere pagina bereiken. Je zou bepaalde cases kunnen linken op je verschillende pagina's.

- Als laatste, maar dat is smaak: ik vind je logo een jaren '90 uitstraling hebben. Het past niet bij de stijl van je website. Lijkt me redelijk makkelijk om even te updaten.

 

Link naar reactie
  • 0

Paar puntjes die me zo opvielen:

 

- Ik vind je tekst op de homepage te langdradig. Het kan korter en pakkender. Misschien sommige woorden dik benadrukken.

- Je gebruikt woorden als 'devices' en 'search engine optimization'. Ik zou deze - gezien je doelgroep - in het Nederland vertalen.

- Die 5 pagina's, wat houdt dat in? Krijg ik een contactformulier? Een gallery? Of alleen tekst en een plaatje?

- Hetzelfde voor de geleverde SEO, wat houdt dat in? On-site? Moet ik als klant keywords aanleveren? Wordt er een zoekwoorden onderzoek gedaan? Krijg ik rapporten waaruit ik kan afleiden dat mijn website het ook daadwerkelijk beter doet?

- Je portfolio is ergens onderaan je homepage verstopt. Ik kan em op geen enkele andere pagina bereiken. Je zou bepaalde cases kunnen linken op je verschillende pagina's.

- Als laatste, maar dat is smaak: ik vind je logo een jaren '90 uitstraling hebben. Het past niet bij de stijl van je website. Lijkt me redelijk makkelijk om even te updaten.

 

 

Dank je wel voor de moeite die je hebt willen nemen!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb heel even gekeken:

 

- Het logo oogt zo goedkoop dat zelfs mediamarkt daar niet aan kan tippen, kies voor een logo die bij je site past, of beter gezegt: begin eerst met een huisstijl voordat je een website gaat ontwerpen.

 

- Jullie geven aan dat er SEO gedaan wordt, maar zelf doen jullie niet eens aan mod_rewrite van je eigen url's, ik zie overal .html achter staan.

 

- Heb even een SEO tool gebruikt, zie PDF voor de results

- Bepaal van te voren je doelgroep, voor dit soort bedragen ga je koopjesjagers krijgen, en die zeiken veel. Dus wees heel transparant en zorg voor goede offertes en contracten.

Seositecheckup_Analysis_Report_2014_12_08_02_10_12.pdf

Link naar reactie
  • 0

Ik heb heel even gekeken:

 

- Het logo oogt zo goedkoop dat zelfs mediamarkt daar niet aan kan tippen, kies voor een logo die bij je site past, of beter gezegt: begin eerst met een huisstijl voordat je een website gaat ontwerpen.

 

- Jullie geven aan dat er SEO gedaan wordt, maar zelf doen jullie niet eens aan mod_rewrite van je eigen url's, ik zie overal .html achter staan.

 

- Heb even een SEO tool gebruikt, zie PDF voor de results

- Bepaal van te voren je doelgroep, voor dit soort bedragen ga je koopjesjagers krijgen, en die zeiken veel. Dus wees heel transparant en zorg voor goede offertes en contracten.

 

Bedankt voor de informatie en je mooie rapport!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 1

Ik heb heel even gekeken:

 

- Jullie geven aan dat er SEO gedaan wordt, maar zelf doen jullie niet eens aan mod_rewrite van je eigen url's, ik zie overal .html achter staan.

 

 

En wat is daar mis mee? Of wil je beweren dat een pagina zonder extensie beter ranked dan een pagina met extensie? Hij maakt gebruik van losse html pagina's. Hij kan zijn pagina's noemen zoals hij wil, oftewel mod_rewrite niet nodig.

 

Paar opmerkingen:

 

Als je het dan toch steeds over SEO hebt op je website, dan verwacht ik toch minstens dat je site tot in de puntjes verzorgd is. Dat is niet zo. je H1 bestaat bijvoorbeeld uit je logo en verder valt er nog veel te verbeteren. Als je belangrijkste keywords, Amsterdam, webdesigner, webdesign zijn, focus je daar dan compleet op. Regionaal kan je in deze branche meer bereiken dan landelijk vanwege de vele concurrenten.

 

Bedenk goed of je je wel op het goedkope webdesign wil richten. Voor dat bedrag heb je veel concurrentie.

 

Je taalgebruik kan her en der beter:

 

Compleet: wij kunnen u ook aan domeinnamen helpen;

 

Dat klinkt alsof we in een donker steegje (in Amsterdam uiteraard) een afspraak maken en jij mij onder je regenjas vandaan je domeinnamen tevoorschijn haalt.

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 1

Als ik naar je site ga, flitsen eerst die vier plaatjes die onder 01 02 03 04 staan een fractie van een seconde over mijn scherm, dan schuiven diezelfde plaatjes een fractie van een seconde het beeld van links en rechts in (twee van links en twee van rechts) en dan komt de banner in beeld. Ziet er erg chaotisch uit.

Link naar reactie
  • 0

Als ik naar je site ga, flitsen eerst die vier plaatjes die onder 01 02 03 04 staan een fractie van een seconde over mijn scherm, dan schuiven diezelfde plaatjes een fractie van een seconde het beeld van links en rechts in (twee van links en twee van rechts) en dan komt de banner in beeld. Ziet er erg chaotisch uit.

 

Ik ga er zeker even aandacht aan schenken, bedankt!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.