• 0

Wat vinden jullie van: vloeistofdichtepvcvloeren.nl

Omschrijving van je concept:

Website voor het genereren van Leads (Offerte aanvragen).

http://www.vloeistofdichtepvcvloeren.nl/

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Complete website gemaakt. Google Adwords campagne staat in de planning.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Leads genereren voor het leveren en plaatsen van vloeistofdichte pvc vloeren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Niet. Er zijn al websites die dezelfde functionaliteit bieden.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik zou graag willen horen wat jullie van de website vinden. Eventuele verbeteringen hoor ik ook graag!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een heleboel mensen zal het niet opvallen, maar pas in elk geval die levensgrote spelfout aan. Los van het feit of het klopt is het niet de makelijkste maar de makkelijkste manier om een offerte op te vragen.

 

En daaronder staat "betaan", dat moet "bestaan" zijn.

 

Grappig dat je het copyright van je website bij je concurrent neerlegt; ik zou die url even aanpassen ... ;-)

Link naar reactie
  • 0

Staan wel meer schrijffouten in, bv.

Vraag nu simpel en vrijblijvend een offerte aan voor jou vloeistofdichte PVC vloer!

 

Misschien een inkopper, waaruit blijkt dit. "Service

Bij ons bent u verzekerd van de beste prijs/kwaliteit verhouding! " Is dit niet een verkoopargument wat iedereen gebruikt.

 

"Snelle service

U ontvangt binnen 48h een passende offerte. "

 

Bij akkoord, wanneer vangen dan de werkzaamheden aan, wanneer na aanvang kunnen de meubels erop?

 

Link naar reactie
  • 0

Mooie site!

 

Hieronder een paar kleine verbeterpunten qua tekst:

 

Even wat Voorbeelden bekijken --> veranderen in: Even wat voorbeelden bekijken.

 

Vloeistofdichte pvc vloeren vind je hier! vraag nu een offerte aan. --> veranderen in: Vloeistofdichte pvc vloeren vind je hier! Vraag nu een offerte aan.

 

Onze Vloeistofdichte pvc vloeren bestaan uit hoogwaardig gerecycled pvc --> veranderen in: Onze vloeistofdichte pvc vloeren bestaan uit hoogwaardig gerecycled pvc.

 

De standaard te leveren kleuren zijn op dit moment:Zwart, Antraciet, Lichtgrijs, Groen, Geel, Blauw, Rood --> veranderen in: De standaard te leveren kleuren zijn op dit moment: zwart, antraciet, lichtgrijs, groen, geel, blauw en rood.

 

Vraag nu simpel en vrijblijvend een offerte aan voor jou vloeistofdichte PVC vloer! --> veranderen in: Vraag nu simpel en vrijblijvend een offerte aan voor jouw vloeistofdichte PVC vloer!

 

Onderaan bij contact: plaatst veranderen in plaats en achter email eerst een : en daarna nog een spatie.

 

Succes gewenst!

 

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de site echt opdelen in verschillende pagina's. Dan kan je uiteindelijk beter scoren naar mijn mening. Moet je uiteraard wel voldoende content hebben.

 

En mocht je dat niet willen, dan in ieder geval een menubalk die naar de diverse onderdelen springt.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

De website ziet er strak uit!

 

Maar ik mis diepgang in het product. De voordelen zijn bekend maar waarom moet ik voor dit product kiezen?

 

Bij de voorbeelden had ik het gevoel dat ik op de foto's kon klikken om vervolgens meer foto's te zien te krijgen van het project. Nadat ik een imagesearch had gedaan in Google kwam ik er achter.

 

Ik adviseer u om uw eigen foto's te gaan gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Bij de voorbeelden had ik het gevoel dat ik op de foto's kon klikken om vervolgens meer foto's te zien te krijgen van het project. Nadat ik een imagesearch had gedaan in Google kwam ik er achter.

 

Ik adviseer u om uw eigen foto's te gaan gebruiken.

 

Volgens mij is de andere site waar die foto's staan van dezelfde onderneming hoor.

 

Ander adres, ander telefoonnummer, de enige overeenkomst die ik zie zijn de foto's. Maar ik kan mij hier natuurlijk in vergissen?

Link naar reactie
  • 0

Is inderdaad een samenwerking tussen vloeistofdichtepvcvloeren.nl en het bedrijf waarvan wij de foto's hebben. Aan de hand van de opmerkingen heb ik de site (volledig) aangepast. Ben bijvoorbeeld van een onepager overgestapt naar een multi-page website. Ik ben op dit moment bezig met het toevoegen van extra content.

 

Ook nu hoor ik graag wat jullie bevindingen zijn :)!

 

http://www.vloeistofdichtepvcvloeren.nl

Link naar reactie
  • 0

Ten eerste wil ik zeggen dat uw website er strak uit ziet.

 

Ik heb nog wel een opmerkingen:

Als ik scroll op de website merk ik steeds dat de website hapert. Vind dit persoonlijk erg storend.

 

Als tip zijnde zal ik u graag willen mee geven om geen wordpress templates te gebruiken. U bent namelijk al de zoveelste die ik met dit template zie waardoor ik niet uw eigen identiteit in de website zie.

 

Met vriendelijke groet,

Andy

www.rechtenkrom.nl - Online platform voor juridische en fiscale hulp.

Link naar reactie
  • 0

M.b.t. betrouwbaarheid/professionele indruk: nog altijd (ruim een maand na topicstart) tref ik veel type- of spelfouten op vloeistofdichtepvcvloeren.nl. Contactmogelijkheden zijn een e-mailformulier en 06-nummer.

 

Zijn alle vloeistofdichte vloeren PVC-vloeren?

En zijn alle PVC-vloeren vloeistofdicht?

PVC-materiaal is toch kunststof, of niet?

 

De domeinnaam is niet bijgeschreven in het Handelsregister en andersom tref ik op de website geen informatie over de ondernemer/onderneming of partner achter dit initiatief.

 

De echte doelgroep en uitdieping van toepassingen mis ik.

 

Een multi-channelstrategie werkt hier denk ik beter, dus koppel online/offline en andere kanalen.

 

Waar zou ik de vloeren kunnen beoordelen en kopen die hier op internet aangeprezen worden? Hoe en waar tref ik de verkoopadviseur in real-life?

 

Kun je dit daarmee ook niet gewoon de online verkoopadviseur van/namens ... noemen en misschien persoonlijker en lokaler maken?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Zonder lullig te willen doen, maar zijn er ook vloeistof doorlatende PVC vloeren?

Ik heb zelf in mijn vorige woning een PVC vloer gehad en alles blijft erop liggen.

 

Wat is dan de toegevoegde waarde van vloeistofdicht?

 

Als het aankomt op leadverkoop dan vraag ik me af of er wel markt voor is. Ik zou bijvoorbeeld google raadplegen op de term offerte pvc vloer.

 

Waar is jouw site?

 

Daarbij kies je wel een kleine markt uit. Niet iedereen stelt de kwaliteiten van een PVC vloer op prijs. Sterker nog, de reacties op de vloer in mijn vorige huis waren vooral "ligt er geplette regenbuis op je grond?"

 

Hoe dan ook, als dit een serieuze onderneming moet worden dan heb je nog een lange weg re gaan. Kijk eens bij de grote spelers zoals werkspot en solvari hoe zij dat doen.

 

Succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.