Sinds kort ben ik bezig om een eenmanszaak op te starten in de ICT.
De eerste klanten zitten eraan te komen, daarom wordt het hoog tijd om een Klantenregistratie programma te gebruiken waar ik tevens ook kan zien welke producten de klant heeft gekocht.
Mijn vraag is: Welke software is aan te raden?
De eenmanszaak draai ik naast mijn Fulltime baan, en daarom wil graag dat de software goedkoop ( misschien zelfs gratis ) en makkelijk is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tibor
Tibor
Beste lezers,
Sinds kort ben ik bezig om een eenmanszaak op te starten in de ICT.
De eerste klanten zitten eraan te komen, daarom wordt het hoog tijd om een Klantenregistratie programma te gebruiken waar ik tevens ook kan zien welke producten de klant heeft gekocht.
Mijn vraag is: Welke software is aan te raden?
De eenmanszaak draai ik naast mijn Fulltime baan, en daarom wil graag dat de software goedkoop ( misschien zelfs gratis ) en makkelijk is.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47923-klantenregistratie-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag