Ga naar inhoud
  • 0

Happy Transaction

Moderator+     11,2k 478

Column uit Emerce: Zaterdag, 10 Augustus 2002 - Happy Transaction 2

 

In het tweede deel van zijn betoog over het verschijnsel Happy

Transaction gaat Job Franken dieper in de communicatiemix die nodig

is om te komen tot de Happy Transaction. Kiezen we voor bereik of

geven we de voorkeur aan interactie? Gaan we voor de experience op

locatie (waarmee slechts een beperkte groep wordt bereikt) of kunnen

we toch beter terecht bij de niet-interactieve massamedia televisie

en radio?

Lees verder op: http://www.emerce.nl/archives/nieuws/column/14216.html

 


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.