Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Column uit Emerce: Zaterdag, 10 Augustus 2002 - Happy Transaction 2
In het tweede deel van zijn betoog over het verschijnsel Happy
Transaction gaat Job Franken dieper in de communicatiemix die nodig
is om te komen tot de Happy Transaction. Kiezen we voor bereik of
geven we de voorkeur aan interactie? Gaan we voor de experience op
locatie (waarmee slechts een beperkte groep wordt bereikt) of kunnen
we toch beter terecht bij de niet-interactieve massamedia televisie
en radio?
Lees verder op: http://www.emerce.nl/archives/nieuws/column/14216.html
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/480-happy-transaction/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag