• 0

Chat functie in wordpress website

Hallo,

 

Ik heb zelf een kleine website gemaakt in wordpress, gewoon met een standaard template.

 

Voor een ideetje dat ik in 2015 verder wil uitwerken zou ik graag een eenvoudige chatfunctie willen toevoegen.

Zo een zoals op deze website zou voor mij al heel goed zijn: www.one.com

 

Als ik zoek in de beschikbare plugins van wordpress dan vind ik daar een heel lange lijst. Iemand die er uit persoonlijke ervaring eentje van kan aanraden?

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nee, maar wat ik in zo'n geval doe:

 

- Ik kijk wat de populairste zijn.

- Ik kijk wat de best gewaardeerde zijn.

- Ik bekijk de leveringsomvang: 1) doet het wat ik wil dat het doet, en 2) doet het dingen waar ik zelf nog niet aan had gedacht?

- Ik bekijk de issue queues: hoe gaan de makers om met kritiek, met fouten enzovoort, en wordt het product goed onderhouden?

- Ik installeer lokaal een WordPress en probeer er een stuk of drie uit. Vaak kom je dan achter beperkingen die op papier niet duidelijk waren.

 

(Verder kijk ik nog naar wat zaken die voor mij als webdeveloper makkelijk te zien zijn, maar voor een leek wellicht niet; is de code netjes, wordt het volledige product door mij gehost of is het alleen een frontend, zit er onwenselijke phone-home-functionaliteit in, worden er cookies geplaatst enzovoort).

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik zelf PureChat. Het werkt goed en heeft niet teveel toeters en bellen. Je voegt een javascript code toe aan je template en dan werkt het.

 

Natuurlijk moet je nog instellingen aanpassen naar wens op de website van PureChat, maar veel is het niet.

 

EN je hebt ook apps, zodat je ook onderweg support kan leveren als je dat zou willen.

Internetbureau Desse Webservices | http://www.desse.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.