Graag wil ik jullie advies vragen over het volgende:
Ik ben aan vervanging toe van mijn Comp®aq notebook. Ik heb er de afgelopen tijd behoorlijk veel ellende mee gehad en het systeem is niet meer stabiel.
Nu ben ik uitgekomen op twee merken. (ivm groot beeldscherm)
Qua prijs liggen ze niet ver uit elkaar.
- de Sony Vaio-a317s
- apple Powerbook G4
De notebook wordt intensief gebruikt, moet zeer stabiel en betrouwbaar zijn. We werken met digitale dossiers en zware financiële- fiscale- en assurantie-applicaties.Daarnaast is mobiliteit erg belangrijk i.v.m. het mobiele kantoor en buitenlandse aktiviteiten die op til staan.
Ik werk nu met XP pro. Is een overstap naar Apple eenvoudig voor een leek of heeft dit nogal wat voeten in de aarde.? Kan iemand mij uitleggen wat nu het verschil is tussen XP pro en XP home? Maakt dit wat uit in kwaliteit em/of stabiliteit?
Welke van de twee adviseren jullie? of zijn er nog betere alternatieven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Camelot
Camelot
Beste techneuten van HL,
Graag wil ik jullie advies vragen over het volgende:
Ik ben aan vervanging toe van mijn Comp®aq notebook. Ik heb er de afgelopen tijd behoorlijk veel ellende mee gehad en het systeem is niet meer stabiel.
Nu ben ik uitgekomen op twee merken. (ivm groot beeldscherm)
Qua prijs liggen ze niet ver uit elkaar.
- de Sony Vaio-a317s
- apple Powerbook G4
De notebook wordt intensief gebruikt, moet zeer stabiel en betrouwbaar zijn. We werken met digitale dossiers en zware financiële- fiscale- en assurantie-applicaties.Daarnaast is mobiliteit erg belangrijk i.v.m. het mobiele kantoor en buitenlandse aktiviteiten die op til staan.
Ik werk nu met XP pro. Is een overstap naar Apple eenvoudig voor een leek of heeft dit nogal wat voeten in de aarde.? Kan iemand mij uitleggen wat nu het verschil is tussen XP pro en XP home? Maakt dit wat uit in kwaliteit em/of stabiliteit?
Welke van de twee adviseren jullie? of zijn er nog betere alternatieven?
Alvast bedankt voor jullie wijsheden!
www.camelot-legal.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4807-keuze-notebook/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag