• 0

Wat vinden jullie van: Motortoevoeging.nl

Omschrijving van je concept:

www.motortoevoeging.nl

 

Het is een webshop met motortoevoegingen. Deze reinigen een motor van een auto inwendig en zorgen ervoor dat een auto meer kilometers mee kan, voorkomt of lost kleine problemen op.

 

Hierin is weinig concurrentie, er is weinig te vinden op het gebied van toevoegingen. Er zijn wel enkele websites die dit als bijverkoop doen. Maar hier kan je weinig extra informatie of service verwachten.

 

Graag hoor ik wat de eerste indruk is van de website.

Wat voor verbeterpunten zien jullie?

 

En hebben jullie nog tips op het gebied van vindbaarheid op het internet, voornamelijk Google.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De complete website opgebouwd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een professionele website opbouwen die ook goed gevonden wordt door het publiek.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Motortoevoeging.nl richt zich alleen op toevoegingen. Hierdoor kan de klant de service krijgen die er tegenwoordig verwacht wordt in de retail.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop eerlijke feedback krijg op de gestelde vragen. Nadat ik hier al maanden op het forum aan het rondkijken ben, weet ik dat ik hier de geschikte personen vind voor een goede feedback.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

De uitstraling van jouw website laat ik graag over aan de deskundigen ;)

 

Maar als ik dit lees vallen mij toch wel een paar dingen op :-\

 

Hierin is weinig concurrentie, er is weinig te vinden op het gebied van toevoegingen. Er zijn wel enkele websites die dit als bijverkoop doen. Maar hier kan je weinig extra informatie of service verwachten.

 

 

Een flink aantal producten is niet op voorraad en ik kan niets vinden over de levertijden (behalve de standaardzin in jouw algemene voorwaarden)

 

En als leek op autogebied zeggen de producten alleen mij niet zoveel. Je geeft aan dat andere websites weinig extra info geven maar op jouw website vind ik ook niets over hoe je producten moet gebruiken of over de werking. misschien de gebruiksaanwijzing als pdf bij het product plaatsen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het idee om een webshop in toevoegingen te beginnen lijkt mij niet verkeerd!

 

Het eerste wat mij opvalt aan de landingspagina is dat de slider er goedkoop uit ziet. Aangezien de website uw visite kaartje is geeft mij dit geen goede indruk. Daarnaast vind ik ook de 2 tekstblokken er uit zien als 2 advertentie blokken. Bent u bekend met het principe AIDA? Als u dat niet bent zal ik u er graag naar verwijzen. AIDA staat voor Attention Interest Desire Action. Als een bezoeker op uw landingspagina komt moet u dus eerst zijn of haar aandacht pakken. Daarna moet de bezoekers interesse worden opgewekt in het product. Als 3e moet u de bezoeker het gevoel geven dat ze het nodig hebben, en als laatste voegt u ook werkelijk een blok toe waar u tot actie aanroept, bijvoorbeeld een knop dit zegt "Bekijk nu onze voorraad".

 

Op de pagina waar uw producten staan staat erg weinig informatie. Ik als auto leek (wel eigenaar van een auto) zal hier graag extra informatie willen zien, bijvoorbeeld motor types en inhoud die u wel ziet als u op het product zelf klikt. Daarnaast vermeld u inhoud ook niet consistent. Ik ben "inhoud 400ml" tegen gekomen en "inhoud set 2-delig". Graag zou ik overal willen weten hoeveel ml er in zit!

 

Met vriendelijke groet,

Andy

 

 

www.rechtenkrom.nl - Online platform voor juridische en fiscale hulp.

Link naar reactie
  • 0

Een aantal opmerkingen in willekeurige volgorde.

 

Ik zou wat specifieker zijn over "de hoge werkplaatskosten die vaak onnodig zijn" en die met jouw producten voorkomen kunnen worden. Over welke mankementen heb je het dan?

 

Bedoel je op je homepagina echt "regeneren" of moet het "regenereren" zijn?

 

In je bestelproces zeg je dat ik op "controleergegevens" moet klikken, maar er is geen button met zo'n titel.

 

Je algemene voorwaarden zijn nog niet aangepast aan de nieuwe regels voor retournering (14 dagen).

 

Je verwijst in je voorwaarden naar je Privacy Policy, maar die heb ik niet kunnen vinden.

 

Ik neem aan dat je nog geen enkele bestelling hebt gehad, in elk geval niet via iDeal, want ik kan alleen de TBM Bank (test bank van Mollie?) selecteren.

 

Je linkjes zijn soms niet als zodanig herkenbaar (bijv. "klik hier" met "hier" maar een heel klein beetje lichter dan de rest van de tekst).

Link naar reactie
  • 0

Wat ik er vooral aan mis is bewijs.

 

Je verkoopt diverse producten met allerlei claims over hoe die het functioneren van auto onderdelen kunnen verlengen of zelfs kunnen herstellen.

 

Het zou, denk ik, helpen als je zou linken naar daadwerkelijke verhalen waarin die producten een verschil hebben gemaakt, klantevervaringen, opinie van deskundigen en dergelijke.

 

Probleem daarbij is natuurlijk wel dat het product dan echt moet werken. Ik weet niet of dat voor de meeste producten op de site is aangetoond (maar heb zo mn twijfels). Als je kunt komen met harde positieve resultaten helpt dat zeker.

Link naar reactie
  • 0

Haal alsjeblieft dit weg: Motortoevoeging.nl is een dynamisch en jong bedrijf

 

Als je echt niets zinnigs over je bedrijf hebt te vertellen, dan schrijf je jong en dynamisch op je website...

 

Verder, gebruik tekst als tekst. Dus verander die afbeelding op je homepage naar tekst. Ziet er dan beter uit, en de zoekmachines kunnen er dan ook iets mee.

 

Je toont een 06-nummer, beter is een lokaal telefoonnummer.

 

Deze zin: "Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Antwoord binnen 24 uur! ". Antwoord binnen 24 uur? Dat kan toch wel sneller denk ik.

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.