Mijn vrouw en ik hebben besloten om ontslag te nemen uit de BV en samen verder te gaan in een VOF.
Een van de voorwaarden van startersaftrek is
"Je bent in 1 of meer van de 5 voorafgaande jaren geen ondernemer geweest".
Misschien rare vraag maar zijn wij nu voor de inkomstenbelasting ondernemer geweest of niet? Of te wel... zouden wij op basis van deze voorwaarde recht hebben op startersaftrek?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
john1972
john1972
Goedemiddag,
Mijn vrouw en ik hebben besloten om ontslag te nemen uit de BV en samen verder te gaan in een VOF.
Een van de voorwaarden van startersaftrek is
"Je bent in 1 of meer van de 5 voorafgaande jaren geen ondernemer geweest".
Misschien rare vraag maar zijn wij nu voor de inkomstenbelasting ondernemer geweest of niet? Of te wel... zouden wij op basis van deze voorwaarde recht hebben op startersaftrek?
Tnx alvast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48153-van-bv-naar-vof-recht-op-startersaftrek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag