• 0

behoefte nieuw marketing adviesbureau

Hallo,

 

Na veelvuldig gelezen te hebben op dit forum me eindelijk geregistreerd.

 

En gelijk al een vraag, ik heb de brandende ambitie om marketing advies te gaan geven. Echter er zijn al zeer veel van dit soort bureau's/consultants. Ik kan mij zeker door mijn creatieve persoonlijkheid onderscheiden, heb ook al aardig wat ervaring opgebouwd en studeer op dit moment marketing management (weet nu ook zeker dat dit mijn vakgebied is). Ervaring heb ik opgebouwd doordat ik 3 jaar vennoot ben geweest in een vof waarin ik de marketing realiseerde, met o.a. grootschalige consumentenreclame

alsmede b2b. Nu is een van de zaken die (misschien) meespeelt mijn leeftijd, ik ben 24. Hoe serieus wordt je dan genomen als marketing consultant.

 

Nu mijn vraag aan jullie collega ondernemingsgezinden, hoe schatten jullie de kans in dat ik daadwerkelijk klanten kan binnenhalen op basis van mijn competenties en ervaring. Ik wil klanten winnen, uiteraard binnen mijn eigen netwerk, en via een site die past bij mijn imago. Dus proffesioneel, strak en simpel (geen flash e.d.).

 

Ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoord.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

 

Voor elk marketingadvies maak je een marktverkenning. Wie zijn er reeds in jouw markt actief en hoe positioneren zij zich? Op welk punt ben jij onderscheidend? En als je bij een ander bedrijf je opleiding in praktijk zou kunnen brengen en ervaring op zou kunnen doen, welk bedrijf zou dat dan zijn en waarom?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.