• 0

Platform voor sieraden, fashion en handgemaakt

Omschrijving van je concept:

www.yealie.nl is een platform die is ontstaan vanuit het idee om onze eigen reclamebedrijf productie bedrijf de e-commerce tools te geven om snel en effectief onze producten online te brengen.

Nu paar maand verder is het een zeer hard groeiend social platform geworden voor (ver)kopers van sieraden, fashion en handgemaakt, hoe gek kan het lopen :)

Yealie is nog steeds een minimal viable product waarbij we veel onderdelen nog veel beter moeten uitwerken,we zitten nog midden in development. Ondertussen zijn er al meer dan 400 shops aangemaakt en duizenden artikelen geplaatst op basis van wat we nu hebben en we zijn nog niet eens responsive...

Yealie is er gekomen door onze eigen tijd, geld en energie erin te stoppen en we komen op een punt dat het duidelijk is dat we een grotere markt hebben aangeboord en dat we de features moeten bouwen die nodig zijn om te schalen.

www.yealie.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

elke dag ermee bezig zijn , community bouwen, features ontwikkelen, klantenservice, toekomst plannen maken, business modellen onderzoeken,

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een geweldig social platform bouwen voor (ver)kopers van sieraden, fashion en handgemaakt en voor hen onderdeel uit te maken van hun online en mischien wel offline success, rondom deze markt online oplossingen neer te zetten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

ik heb het niet gebouwd om anders te zijn, ik wilde gewoon makkelijke tools hebben om producten online te plaatsen in een aansprekende omgeving waarbij de klant het center punt is een klant is bij ons ook de verkoper. concepten zoals yealie worden gebruikt om je markt te vergroten naast je bestaande website of fb verkopen.

We hebben geen cart, (al was die er eerst wel) maar na onderzoek van de data en gebruik hebben we dit volledig opnieuw opgezet en het gebruiks gemak voorrang gegeven dan een cart vullen e.d. en allerlei stappen doorlopen . 98% van de kopers koopt voor zichzelf en kopen maar 1 artikel die 9/10 naar hun eigen adres wordt gestuurd. dus van te voren verzendadres invullen dan kan je direct op de productpagina afrekenen. 1 van de vele features die we experimenteel doorvoeren om te zien wat werkt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

als eerste wat vinden jullie er van? en daarnaast mischien de interesse wekken van een investeerder zodat we door kunnen pakken en kunnen versnellen.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je biedt een platform voor artikelen die vaak het stempel van hun maker dragen. Je begint je site ook met "Koop rechtstreeks bij geweldige verkopers". Dan verwacht ik eigenlijk dat die makers ergens gepresenteerd worden. Of minimaal dat je kunt selecteren op alle producten van een bepaalde maker.

 

Verder vind ik je voorwaarden erg warrig. Je zegt dat je geen partij bent tussen koper en verkoper, maar de betaling loopt in bepaalde gevallen wel via jou. En dan zeg je dat je niet kunt controleren of de verkoper zijn verplichting aan de koper nakomt, maar je betaalt die verkoper pas als het artikel door de koper is ontvangen. Hoe weet je dat dan?

Link naar reactie
  • 0

Hallo John,

 

Wat betreft de voorwaarden heb je gelijk we zijn druk bezig deze opnieuw op te stellen, omdat er drastisch veel is veranderd na de laatste updates en ik bijna alles alleen doe zijn er zaken die zeker nog aandacht verdienen

 

wat betreft de verkopers, elk artikel is geplaatst door de verkoper zelf.

 

 

[links verwijderd]

 

Link naar reactie
  • 1

ik heb het niet gebouwd om anders te zijn, ik wilde gewoon makkelijke tools hebben om producten online te plaatsen in een aansprekende omgeving waarbij de klant het center punt is een klant is bij ons ook de verkoper.

Dan nog beter naar het schoolvoorbeeld kijken: dat is op veel punten net iets gebruikersvriendelijker, duidelijker en beter ontworpen. Als je niet anders wilt zijn, probeer dan minstens even goed te zijn en uiteindelijk liefst nog beter, al is het maar op onderdelen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het onduidelijk waar ik kan zien dat het alleen om fashion, sieraden en handgemaakte artikelen gaat. Misschien kan je de kopjes van heren, sieraden, dames, kinderen etc. beter links laten zien in plaats dat ik op de drie streepjes moet klikken. (dat moet je ook maar weten)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.