• 0

Inflatables uit china (ervaringen,tips,bemiddeling)

 

Goedenavond ,

 

Ik ben op zoek naar een betrouwbare leverancier voor inflatables uit china.

 

via de bekende alibaba.com kom ik terecht bij 100en leveranciers met allemaal ongeveer dezelfde ''google translate site ''

waar ik dus niet echt wijzer van word.

Wel lijken alle leveranciers in Guangzhou te zitten.

omdat het toch gaat om een bestelling van enkele duizenden euro's zou ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met het bestellen in deze landen, er momenteel misschien zelf aanwezig is of tips heeft om hier een succesvolle bestelling te doen.

 

alvast bedankt,

 

Groetjes

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja klopt, echter is dit meestal niet specifiek op inflatables gericht. hoopte erop dat iemand toevallig ook dit probleem gehad had in deze branche, en dat die me kon vertellen wat een betrouwbaar inkoop adres is.

ja indien het +10.000 euro was zou ik inderdaad ook gaan kijken ter plekke, echter is duizenden euro's in dit geval in eerste instantie 1500/2000. En dan is een reisje van 1000 euro wel veel geld in verhouding met de order.

 

toch bedankt, en ik zal nog eens verder gaan zoeken.

 

gr.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb in verleden diverse inflatables gemaakt, klopt zitten er aardig wat in omgeving Guangzhou.

 

Het is een speciale tak van sport en goedkoop betekend bijna altijd een beperkte mogelijkheid van de producent echt mooie designs te maken en resultaat valt soms zwaaaar tegen. Beteren kunnen goed samples maken, hebben betere vakmensen in dienst en de kwaliteit is ook beter.

 

Is een verschil tussen inflatables die voor Azie "goed" zijn en wat men "goed" of "mooi" vind in Europa.

 

Dat verschil moet je kennen en over kunnen brengen wat je PRECIES bedoeld. Anders wordt het echt een drama.

 

Als je standaard ontwerp kiest met Eigen opdruk of andere kleuren is het veiligst. Dan kun je het gewoon proberen voor de grap.

Link naar reactie
  • 0

Ja, ik ga ook voor een bestaand ontwerp, met mijn eigen logo derop gedrukt.

echter zijn er 150 aanbieders die allemaal dezelfde producten aanbieden. en denk dat sommige gewoon tussenpersonen zijn die in principe alleen een laptop hebben.

vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die iets soortgelijks besteld heeft en mij kan vertellen wat een goed/minder goed adres is om dit te bestellen.

 

bedankt voor de info.

 

gr

Link naar reactie
  • 0

ja klopt, ik heb wel wat ervaring wat betreft luchtvracht, echter veelal naar de emiraten/noord Afrika.

daarbij zal dit waarschijnlijk goedkoper te vervoeren zijn via water.

heb je toevallig een goed adres van een nederlandse contactpersoon in die regio ?

ook qua communicatie heeft dat mijn voorkeur, werken met een nederlands bedrijf in die regio, alleen kan ik geen betrouwbaar ogend bedrijf/persoon vinden.

 

bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
  • 0

Grappig toch altijd dat opblaasbare dingen plots 'inflatables' worden op een Nederlands forum.

 

Praten we eigenlijk over ballonnen, zwemvlindertjes, springkussens of nog weer anders?

 

Gewenste product specificeren en sample monster opvragen? :)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Een vriend had hetzelfde "probleem", hij wilde van die grote drijvende speeleilanden. Maar kwam toch uit bij een duitse fabrikant. De kwaliteit van de chinese fabrikanten was slecht, heel dun materiaal etc. Als die hetzelfde product gingen maken was het bijna net zo duur als de duitsers. Maar dan zonder support als er bijv iets misgaat.

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Dit is de beste in springkussens enzo: http://www.jb-inflatables.nl/

 

Als je meer zoekt in de strandballen, opblaasbare stoelen, of opblaaspoppen dan moet ik even verder zoeken. Sommige van die producten kun je namelijk niet rechtstreeks bij de producent/leverancier bestellen omdat die hun klanten beschermen.

 

Is het heel lastig om specifieker te zijn in wat je zoekt?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.