• 0

Hoe administratiekosten in rekening te brengen bij bedrijfsbeëindiging

Geachte dames / heren,

 

Ik voer de boekhouding voor een bedrijf die onlangs, per 31 december 2014, is beëindigd. Voor dit bedrijf voer ik op dit moment de administratie voor 4e kwartaal van 2014 om vervolgens de BTW-aangifte in te dienen. Vervolgens wil ik als slot de laatste activiteiten voor de bedrijfsbeëindiging verrichten.

 

Ik nader u met de volgende vraag:

 

Het is inmiddels januari 2015.

Kunt u mij aangeven hoe ik de administratiekosten aan dit bedrijf in rekening kan brengen, om de deze kosten nog te laten drukken op het laatste boekjaar van het bedrijf vóór de beëindiging?

 

Kan ik Alstublieft een spoedige reactie van u krijgen, gezien de beperkte tijd voor het indienen van de aangifte?

 

Alvast Hartelijk dank!

 

Met vriendelijke groet,

 

L.R. Khodabaks

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.