• 0

Idee, nog geen patent, welke constructie?

Ik ben heel benieuwd naar jullie adviezen, en zoek naar de juiste mensen om mijn ideeen uit te voeren.

 

Ik werk momenteel bij een grote werkgever in Eindhoven, en heb naar mijn eigen gevoel een heel goed idee met groot potentieel.

Graag zou ik willen weten hoe ik mijn onderneming kan opstarten.

 

Het idee moet ik nog vastleggen in een patent, daar ben ik nu mee bezig. Daarnaast zou ik het liefst met een groot bedrijf willen samenwerken, waarbij de marketing, productie via hun loopt. Via een bestaand overheidsproject, waar het uitstekend in past, wil ik een stuk promotie doen.

Wat voor constructie zou ik aan kunnen gaan met een groot bedrijf, zonder dat ik zelf een onderneming moet opstarten?

Ik heb namelijk in mijn hoofd wat ik wil doen en hoe, maar op dit gebied heb ik nog geen ervaring. Daarnaast wil ik niet met mijn huidige baan stoppen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Matt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Begin eens met het schrijven van een ondernemingsplan.

 

En met vindingen zeker niet vergeten eerst eens octrooionderzoek te doen b.v. via:

Espacenet

 

Verder kun je eens contact opnemen met de NOVU (uitvindersorg.)

 

Je spreekt jezelf een beetje tegen door zelf aan promotie te doen en de verkoop aan een groot bedrijf over te laten, en daarnaast de overheid er ook bij betrekken?

 

Zoals je het nu stelt, zelf octrooi aanvragen als particulier en dan verhandelen aan een grote onderneming.

Opschrijven is makkelijker dan uitvoeren ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.