Ik ben vierde jaars student en heb vorig jaar een half jaar stage gelopen in Suriname. Ik heb daar aarsige ideeën opgedaan voor het opzetten van een onderneming. Nou vroeg ik mij af, of er vanuit Nederland mogelijkheden zijn om in het buitenland een onderneming op te zetten.
Het gaat in dit geval om een midrange hotel, waarvoor een aanzienlijke investering noodzakelijk is. De markt is in ieder geval wel gunstig, waardoor er in mijn ogen een grote kans op succes is. De financiële situatie in Suriname is alleen dusdanig, dat de banken aldaar niet erg happig zijn om een financiële ondersteuning te geven. Is er de mogelijkheid om vanuit Nederland die steun te krijgen?
Edit: Verplaatsing naar Financiering kan natuurlijk ook ;)
The Improvement Mirror. Sales- en marketingadvies voor het MKB
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bugno
Bugno
Goedendag,
Ik ben vierde jaars student en heb vorig jaar een half jaar stage gelopen in Suriname. Ik heb daar aarsige ideeën opgedaan voor het opzetten van een onderneming. Nou vroeg ik mij af, of er vanuit Nederland mogelijkheden zijn om in het buitenland een onderneming op te zetten.
Het gaat in dit geval om een midrange hotel, waarvoor een aanzienlijke investering noodzakelijk is. De markt is in ieder geval wel gunstig, waardoor er in mijn ogen een grote kans op succes is. De financiële situatie in Suriname is alleen dusdanig, dat de banken aldaar niet erg happig zijn om een financiële ondersteuning te geven. Is er de mogelijkheid om vanuit Nederland die steun te krijgen?
Edit: Verplaatsing naar Financiering kan natuurlijk ook ;)
The Improvement Mirror. Sales- en marketingadvies voor het MKB
www.the-improvementmirror.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4835-finanaciering-ondernemen-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag