3 Jaar geleden een participatie gedaan in een CV met daarin een lening.
Nu heeft eigenaar van deze CV de zaak omgezet naar een BV en stelt dat de gegeven lening hierin is mee gegaan. Daarmee loop ik het risico dat bij faillissement dat ik dus de uitstaande lening niet meer terug betaald krijg. Zelf heb ik bij de overgang van CV naar BV geen stukken getekend.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michael Bos
Michael Bos
Beste,
3 Jaar geleden een participatie gedaan in een CV met daarin een lening.
Nu heeft eigenaar van deze CV de zaak omgezet naar een BV en stelt dat de gegeven lening hierin is mee gegaan. Daarmee loop ik het risico dat bij faillissement dat ik dus de uitstaande lening niet meer terug betaald krijg. Zelf heb ik bij de overgang van CV naar BV geen stukken getekend.
Dus nu de vraag of dit zondermeer kan.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48516-lening-van-cv-naar-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag