Filmidee

Aanbevolen berichten

Sorry dat dit topic een duplicaat is van een topic die ik gemaakt heb, maar dat topic kreeg een slotje door een moderator. De reden daarvan is: ik heb het topic in het verkeerde board geplaatst. Dit topic zou misschien wat beter thuishoren in het Off Topic-board. Jullie reacties waren zeer nuttig.

 

Beste Higherlevel-leden,

Ik heb een idee voor een film. Ik zou dit idee graag zien uitgroeien tot een langspeelfilm.

Ik heb al proberen te filmen en te schrijven voor het verhaal, maar daar slaagde ik er niet echt in. Dus het zou beter zijn  als een scenarioschrijver en een crew dat doet voor mij.

Welke Belgische of Nederlandse filmstudio is geïnteresseerd in film-ideeën?  Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.

Ik scharrel het geld die daarvoor nodig is met een crowdfunding (bv. Kickstarter) bij elkaar.

 

Ik omschrijf hier wat ik gedaan heb om de film te realiseren:

- Ik heb geprobeerd om zelf de scenario te schrijven.

- Ik heb informatie opgezocht over het onderwerp van de film (en bijgehouden in een map)

- Ik heb de film nagespeeld met mijn neefje en nichtje, respectievelijk 9 en 7 jaar.

...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.