• 0

Exporteren vanuit Thailand naar Nederland

Hallo,

 

Ik ben momenteel gevestigd in Thailand waar ik mijn vriendin ga helpen met de export van moslim kleding naar Nederland.

 

Zij heeft hier 3 goed draaiende kleding winkels en wil graag exporteren naar andere landen.

Zij vroeg mij of ik haar daarbij wou helpen.

 

Ik heb al veel research gedaan maar vind het toch moeilijk om goeie info te vinden en advies.

 

Tevens ben ik benieuwd of iemand mij advies kan geven waar ik het beste een importeur(s) kan vinden en hoe ik deze het beste kan benaderen.

 

Elk advies is welkom!

 

Groet Ewout

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Ewout,

 

Heb je al eens contact gezocht met winkeliers voor moslim kleding in Nederland? Mijn eerste stap (na het basis google werk) in deze zou zijn om een aantal winkeliers te bellen, verhaal uitleggen, vragen waar zij hun spullen inkopen, dit zou zonder al te veel werk een aantal contacten moeten kunnen opleveren.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ewout,

 

Informeer eens bij rijksdienst voor ondernemend nederland. www.rvo.nl ze bezitten veel kennis van internationaal zakendoen.

 

Mocht je een onderneming in nederland hebben dan kunnen wij ook helpen om onderzoek twv 2400 euro gratis uit te voeren.

 

Groeten

 

erwin hemme

 

 

 

subsidie advies bureau no cure no pay. Helpt bij innovatie investeringen en ambitieuze projecten. www.subsidieland.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik ben uitgeschreven uit het bevolking's register en heb verder geen buisnes in Nederland.

Graag wil ik de export regelen voor mijn vriendin en wil daar zelf ook in gaan investeren.

Ik zal eens contact opnemen met groothandels in Moslim kleding om te kijken hoe en waar hun van importeren.

Hebben jullie verder misschien nog tips of advies?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.