• 0

Graag jullie feedback op www.update-android.nl

Omschrijving van je concept:

Graag jullie mening over deze dienst en natuurlijk de manier waarop het gepresenteerd is.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Website opgezet en back-office werkprocessen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Herpositionering van mobiele android apparatuur

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Word niet onafhankelijk ( als dienst) aangeboden.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Marktinfo en inzicht in opzet oftwel waar gaat het goed/of mis

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vraag mij sterk af of hier vraag naar is. De gemiddelde consument heeft geen idee waar dit over gaat. En diegene die het wel begrijpen, hebben ook de kennis om zelf tablet of smartphone te voorzien van een custom rom.

 

Ik zit op een groot scherm, maar jouw slider is echt te groot. Daarnaast zie ik her en der engelse teksten, komen de links in je slider uit op een 404. Verder ziet het er rommelig en gewoon nog niet af uit.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag mij sterk af of hier vraag naar is. De gemiddelde consument heeft geen idee waar dit over gaat. En diegene die het wel begrijpen, hebben ook de kennis om zelf tablet of smartphone te voorzien van een custom rom.

 

Ik zit op een groot scherm, maar jouw slider is echt te groot. Daarnaast zie ik her en der engelse teksten, komen de links in je slider uit op een 404. Verder ziet het er rommelig en gewoon nog niet af uit.

 

Bedankt voor je feedback.

 

Goede punten.

Over Vraag vanuit de markt. Bedrijven als Custom Roms ontwikkelen en realiseren kunnen niet bestaan als er geen vraag is. Tevens krijgen zij ook de nodige aandacht van andere grote ICT bedrijven zoals Microsoft/Google...enz.

Mede omdat het een behoorlijk technisch proces is voor een leek om een Custom Rom toe te passen is deze dienst in het leven geroepen. Software update wordt natuurlijk ook door de leverancier en telecomprovider aanbevolen indien mogelijk/beschikbaar( wat helaas vaak bij iets oudere toestellen te wensen overlaat). En dat is ook een argument om deze dienst aan te bieden.

 

Valkuilen voor een leek zijn natuurlijk te veel tekst en teveel technische termen.

404 foutmeldingen aangepast.

Kan je aangeven waar jij engelse zinnen tegenkomt ?

Dank voor je bijdrage om de website af te krijgen.

Link naar reactie
  • 0

 

Valkuilen voor een leek zijn natuurlijk te veel tekst en teveel technische termen.

Kan je aangeven waar jij engelse zinnen tegenkomt ?

 

Onderaan de pagina staat een button genaamd: "more features".

 

Voor betere leesbaarheid zou ik je teksten niet dikgedrukt doen en je line-height verhogen.

 

Beter is als je een duidelijke FAQ maakt.

 

De metatags title en description ontbreken overigens, installeer daar even een plugin voor.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

je bedoelt de afbeeldingen op de slider ??

Klopt, twee van de drie zijn meer dan 1 Mb groot. Overigens zou dat niet alleen de reden kunnen zijn waardoor ze enorm langzaam laden, dus ik vermoed dat er nog meer aan de hand is (trage server?). Er is ook iets vreemds aan de hand met de slider. Als ik op de pagina "Zo werkt het" de tekst aan het lezen ben, schuift die steeds naar boven en beneden als het plaatje in de slider wisselt.

 

In plaats van de diverse icons in de kop vóór je telefoonnummer en e-mailadres zie ik vierkantjes met een soort ascii-code. Dat gebeurt ook bij de social media icons daaronder (zie plaatje) en op andere plaatsen staan ze ook (Firefox / Chrome). Het grappige voor een android-gerelateerde site is dat het in Safari wel goed gaat...

 

Tekst over de volle breedte van het scherm leest niet prettig. En waarom staat de tekst over duurzaamheid in een andere, vette letter?

 

Je spreekt je bezoeker wisselend aan met "u" en "jij", maak dat consistent.

 

Zet wat spatieregels in je Algemene Voorwaarden, dat leest wat makkelijker. En een vage clausule als "De klant zal tijdig aan zijn betalingsverplichtingen voldoen" voegt weinig toe, zeker als je verderop ook nog een clausule over betaling hebt staan mét een betalingstermijn erin.

 

Onderin staat na "Theme Developed by" twee keer dezelfde naam.

update-android.jpg.7d5b0e24d3207c127fec363ff90cd000.jpg

Link naar reactie
  • 0

De tekst van de site gaat op en neer omdat de ene slide hoger is dan de andere. Super irritant.

 

 

Inhoudelijk: ik begrijp je business model niet? Mijn android toestellen upgraden automatisch en helemaal vanzelf. Waarom zou ik iemand inhuren om dat voor me te doen? Dat kost veel meer tijd, en het kost geld.

 

Aan de andere kant, geef je resultaatgarantie? Dan betaal ik je graag 25 euro om mijn Nexus7 te upgraden naar Android 5.01.

 

Edit:

na lezing van wat meer pagina's van je site, begrijp ik dat je "custom rom's" installeert? Cyanogen neem ik aan? Realiseer je je de omvang van het onderhouds en support probleem dat je gaat krijgen? Dat niet alles naar behoren werkt met zo'n custom rom? Dat sommige apps het niet doen op een custom rom? (b.v. de apps waarmee je tv kijkt via je provider, die hebben een drm systeem dat ervoor zorgt dat de app het niet doet op iets anders dan de factory rom.)

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Valkuilen voor een leek zijn natuurlijk te veel tekst en teveel technische termen.

Kan je aangeven waar jij engelse zinnen tegenkomt ?

 

Onderaan de pagina staat een button genaamd: "more features".

 

Voor betere leesbaarheid zou ik je teksten niet dikgedrukt doen en je line-height verhogen.

 

Beter is als je een duidelijke FAQ maakt.

 

De metatags title en description ontbreken overigens, installeer daar even een plugin voor.

 

 

 

 

 

 

Thanks

Work in progress

Link naar reactie
  • 0

Tip 1.

- Open Brigde.png (Bijv. met Paint)

- Opslaan als update-android1.jpg

- Nieuwe update-android1.jpg uploaden naar WordPress

- Verander 'Brigde.png' in 'update-android1.jpg'

 

 

Kan je even toelichten wat de meerwaarde van deze beschreven aanpassing is ?

Bedankt.

Link naar reactie
  • 0

De tekst van de site gaat op en neer omdat de ene slide hoger is dan de andere. Super irritant.

 

 

Inhoudelijk: ik begrijp je business model niet? Mijn android toestellen upgraden automatisch en helemaal vanzelf. Waarom zou ik iemand inhuren om dat voor me te doen? Dat kost veel meer tijd, en het kost geld.

 

Aan de andere kant, geef je resultaatgarantie? Dan betaal ik je graag 25 euro om mijn Nexus7 te upgraden naar Android 5.01.

 

Edit:

na lezing van wat meer pagina's van je site, begrijp ik dat je "custom rom's" installeert? Cyanogen neem ik aan? Realiseer je je de omvang van het onderhouds en support probleem dat je gaat krijgen? Dat niet alles naar behoren werkt met zo'n custom rom? Dat sommige apps het niet doen op een custom rom? (b.v. de apps waarmee je tv kijkt via je provider, die hebben een drm systeem dat ervoor zorgt dat de app het niet doet op iets anders dan de factory rom.)

 

 

 

 

Inderdaad, Wij installeren Custom Roms op Android smartphones/tablets.

Het software onderhoud van deze apparaten is vaak overgeleverd aan de willekeur van de fabrikant.

Hoe ouder het apparaat hoe minder kans op ondehoud. Waardoor de gebruiker risico loopt op het gebied van toepassingen(apps) en veiligheid. Er is een kans dat bepaalde apps niet werken op een Custom Rom versie, maar die kans is erg klein. Dit omdat de Custom Roms gebaseerd zijn op dezelfde -kale- standaard, opgesteld door de Open Handset Alliance (OHA). Er zijn ontwikkelingen in de markt waarbij bepaalde apps uitluitend werken op de software van een bepaalde fabrikant. Maar dat wijkt af van hetgeen wat jij beschrijft. Wij hebben geen voorbeelden of omstandigheden meegemaakt waarbij een app dmv DRM niet werkt.

KPN en UPC/ziggo tv app werken bijvoorbeeld probleemloos op iedere Androidversie boven de 4.2.

Maar 100% force-close vrije software bestaat niet.

 

Met betrekking tot onderhoud en support op Custom Roms, dat gebeurt tegenwoordig door de softwareontwikkelaar zelf ook via OTA ( over-the-air). Wij bieden back-up aan van je oorspronkelijke OS.Voor als de nieuwe versie je toch niet bevalt.

 

In geval van jouw Nexus 7....deze maakt standaard gebruik van de kale Android versie en behoort de laatste software updates via OTA te krijgen.

 

Mocht dat niet het geval zijn, dan is er iets anders aan de hand en willen wij van update-android.nl daar zeker naar kijken.

 

Bedankt voor je feedback.

Link naar reactie
  • 0

Tip 1.

- Open Brigde.png (Bijv. met Paint)

- Opslaan als update-android1.jpg

- Nieuwe update-android1.jpg uploaden naar WordPress

- Verander 'Brigde.png' in 'update-android1.jpg'

 

 

Kan je even toelichten wat de meerwaarde van deze beschreven aanpassing is ?

Bedankt.

 

Dat die afbeelding in de slider nu een png is van 1,4 mb. Verander hem naar een jpg en de grootte zal een stuk minder zijn.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

In geval van jouw Nexus 7....deze maakt standaard gebruik van de kale Android versie en behoort de laatste software updates via OTA te krijgen.

 

Mocht dat niet het geval zijn, dan is er iets anders aan de hand en willen wij van update-android.nl daar zeker naar kijken.

 

Dat was een strikvraag. Er is een probleem met OTA updates naar 5.01 op een aantal Nexus 7 toestellen. Google maar.

Link naar reactie
  • 0

Dat die afbeelding in de slider nu een png is van 1,4 mb. Verander hem naar een jpg en de grootte zal een stuk minder zijn.

 

Ahaaa.....ik heb hem al gedownscaled. Staat nog wel op pgn formaat, maar het kwaliteitsverschil is op desktop niveau niet erg zichtbaar.

Bedankt voor de toelichting

Link naar reactie
  • 0

Dat was een strikvraag. Er is een probleem met OTA updates naar 5.01 op een aantal Nexus 7 toestellen. Google maar.

 

Echt he.....zo ben jij ;D

 

Er zijn mogelijkheden om de Nexus gewoon bekabeld te upgraden naar Android L 5.02 vanaf een bestand. Deze mogelijkheid geldt voor iedere Nexus apparaat. Vergt wel wat meer inzicht en kennis aangezien het handmatig moet worden uitgevoerd. Maar daar zijn wij dus voor !

 

 

_________-

quotes gerepareerd.

 

Link naar reactie
  • 0

Zoals eerder gezegd in dit draadje: Ik denk dat mensen die weten wat een custom-ROM is dat liever zelf installeren en dat de mensen die het niet weten jouw website zullen vinden niet zullen gaan vinden, laat staan dat ze zoeken op de term 'custom-rom'.

 

Hier zou ik nog graag aan willen toevoegen dat een leek volgens mij aan de hand van jouw content niet gaat begrijpen wat nou precies het idee is en belangrijker nog, waarom hij het volgens jou nodig zou moeten hebben. Volgens mij moet je het echt in Jip en Janneke taal uitleggen met een soort infographic oid en de technische termen achterwege laten.

 

En het duurt maar 10 minuten? Als ik dat zou lezen zou ik denken; ik doe het zelf wel.

 

Verder vind ik het font slecht leesbaar (op mijn scherm lijkt de tekst, inclusief de broodtekst in bold te staan) en de tekst staat te breed (een goede stelregel is max 7 - 9 woorden per zin. Zie ook http://www.fonts.com/content/learning/fontology/level-2/text-typography/length-column-width

Link naar reactie
  • 0

Er zijn mogelijkheden om de Nexus gewoon bekabeld te upgraden naar Android L 5.02 vanaf een bestand. Deze mogelijkheid geldt voor iedere Nexus apparaat. Vergt wel wat meer inzicht en kennis aangezien het handmatig moet worden uitgevoerd. Maar daar zijn wij dus voor !

 

Lezen is een kunst. Als je een apparaat geroot hebt, dan helpt een touwtje niet, of een bestand. Dan moet je eerst uitzoeken hoe je de bootloader weer goed krijgt, en dat kost me teveel tijd.

 

Maar dit is erg off topic.

 

Ik denk dat de markt voor je product klein is, maar als ondernemer moet je je betrekkelijk weinig aantrekken van wat anderen van je ideeën vinden :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.