Re: Wat doe ik fout? [off topic afgesplitst]

Aanbevolen berichten

Mooi dat je probleem opgelost is Ben!

 

mijn vraag? hoe bevalt het je boekhouding te doen in excel?

waarom geen online programma...een echte boekhoudprogramma....die houdt je in balans.

 

Mijn vraag: waarom staat er geen kneus knopje onder je profiel. Volstrekt zinloze reactie.... Echte reclame voor je eigen diensten... Dat doe je niet op een forum....

Link naar reactie
Mijn vraag: waarom staat er geen kneus knopje onder je profiel. Volstrekt zinloze reactie.... Echte reclame voor je eigen diensten... Dat doe je niet op een forum....
Tja Willem, dan zou ik het knopje voor de compensatiereus gebruiken. Gezien de inhoud van het start-topic denk ik ook dat TS gebaat zal zijn bij een boekhoudprogramma. Dat gebruiker zelfboekhouden daar in handelt hoeft niet onnodige reclame te impliceren, maar kan ook pure belangstelling zijn of een tip in vraagvorm.

 

Iedere maart zien we op dit forum meerdere topics over de vermogensvergelijking bij aangifte. In de meeste gevallen veroorzaakt door een fout in de boekhouding. Ikzelf liep daar tien jaar terug ook tegenaan en mij heeft het geholpen om een boekhoudpakket (snelstart) te gebruiken in plaats van excel sheets. Dat pakket maakte snel duidelijk waar het verschil in zat (mn. posten rond jaargrens) en sindsdien heb ik geen last meermvan problemen bij de aangifte.

 

Wel nog een tip voor TS: laat je boekhouding controleren door een boekhouder of iemand anders met boekhoudkennis totdat je het zelf onder de knie hebt. Op internet is ook het nodige te vinden om zelf beter te leren boekhouden.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

De reden dat er geen kneusknopje staat bij betreffend account is omdat er op HL een postlimiet is voordat je reuzen en kneuzen kan uitdelen, ingevoerd na een aantal incidenten met accounts die werden misbruikt om grote aantallen kneuzen uit te delen.

Zowel het geven als ontvangen van reuzen en kneuzen is daarom uitgeschakeld op accounts met een postcount kleiner dan 10.

 

 

 

Link naar reactie

bedankt voor het redden van mijn input..ik ben zelf gebrand om mensen te helpen het zelf te doen...belangeloos.

 

[Mod edit: onnodige quote verwijderd]

 

 

 

Hans Graichen;

ik help je het heft in eigen hand te houden ik breng je bedrijf in balans OF ik help je ....zelf je eigen boeken te doen.

www.graichen.nl www.zelfboekhoudingdoen.nl

...je bedrijf, dat telt !!

Link naar reactie

.ik ben zelf gebrand om mensen te helpen het zelf te doen...belangeloos.

Belangeloos Hans??? Waarom kom ik op je site dan overal tarieven tegen, zowel voor advies als voor abonnementen van online boekhoudpakketten?

Tarief

Of u een ZZP-er, winkelier, kapper of MKB-er bent…

ik wil iedere klant en zijn behoefte vrijblijvend bespreken om tot een wederzijds gunstig tarief te komen, d.i. een gunstige ‘prijs-kwaliteit’ verhouding.

 

Niet mis mee hoor... de kachel moet bij iedereen branden , maar noem je diensten - en ook je on line aanwezigheid - dan niet belangeloos!

 

Dat lijkt me bovendien ook een kwalificatie die je moet verdienen in plaats van zelf toemeten

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.