• 0

Ondevraagde vermelding bedrijfsgegevens op internet toegestaan?.

Beste allemaal!

 

Momenteel ben ik bezig met een vrij groot project op het internet, we kunnen het hier echter voor het gemak een verzamelsite van bedrijven in een bepaalde branche noemen :).

 

Nu is het uiteraard de bedoeling om aan deze site te gaan verdienen, echter wil ik dit doen door extra opties aan die bedrijven aan te bieden. De basisvermelding wil ik gratis maken. Maar om het voor bezoekers gelijk vanaf de start interessant te maken zou ik alle bedrijven direct zelf met zo'n basisvermelding willen plaatsen. Niets geen kosten, niets geen verplichtingen enz. enz. maar ik wil graag dat overzicht bieden.

 

Mag je adresgegevens (want daar gaat het enkel dan om in het begin) zonder toestemming op een dergelijke site plaatsen? Zodat bezoekers een overzicht krijgen van alle bedrijven in deze branche in nederland?

 

Bij voorbaat dank! Indien meer informatie gewenst, hoor ik het graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het onlangs gelanceerde zoekned.nl heeft het ook gedaan.. het is een kruising tussen zoekmachine en gids, en de adressen van veel bedrijven staan er standaard in.

 

Dat wil niet zeggen dat het zomaar mag natuurlijk, maar het is alvast een voorbeeld van vermelding zonder expliciete toestemming. Overigens denk ik dat weinig bedrijven er problemen mee hebben om kosteloos in een gids te worden opgenomen - het blijft gratis reclame toch?

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de vele en snelle reakties! :). Ik vermoed persoonlijk ook niet dat het zo'n probleem is, maar vroeg me voornamelijk af of anderen er ook zo over dachten, wat dus blijkbaar zo is! *joepie* ;). Dan gaan we maar eens goed verzamelen.

 

Nogmaals dank voor de reakties!

 

p.s. O ja ik sta ook in zoekned zie ik nu... :) dat zegt genoeg want ik kende het niet eens!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.