• 0

Persoonlijke bedrijfsfilms voor ZZP-ers - wat vinden jullie ervan?

Omschrijving van je concept:

Het 90 seconds business view concept is het creëren van persoonlijke bedrijfsfilms naar een vast concept om het betaalbaar en efficiënt te houden. Voor een vast en relatief laag bedrag krijgen kleine ondernemers toch de beschikking over een bedrijfsfilm van +/-90 seconden die inzetbaar is op verschillende kanalen om zo effectiever met marketing bezig te kunnen zijn.

 

De rode draad in het concept is de eigenaar die over zijn/haar bedrijf verteld en duidelijk maakt wat het bedrijf voor de kijker kan betekenen. Dit afgewisseld met bijpassende beelden. Ook wordt daarbij kort ingezoomd op de eigenaar om het geheel een persoonlijkere uitstraling te geven, iets wat voor vooral kleinere ondernemers van belang is.

 

De uiteindelijke video moet ongeveer 90 seconden lang worden. Dit omdat dit de gouden middenweg zou moeten zijn tussen het punt waar kijkers afhaken omdat een video te lang duurt, en het punt waarop een video te kort is om een boodschap fatsoenlijk over te kunnen brengen.

 

Opnames kunnen vlot geplanned en afgewerkt worden om de klant zo min mogelijk in de weg te zitten.

 

Video's worden gebundeld op onze pagina, op ons youtube kanaal en worden verspreid over social media door ons om de impact en de seo waarde verhogen. Natuurlijk is de uiteindelijke video geheel vrij in te zetten door de eigenaar.

 

Het idee is om dit uiteindelijke concept als totaalpakket aan te bieden voor €700,- ex. btw.

Mogelijk dat deze prijs in de opstartfase (nu) omlaaggebracht wordt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Om dit concept leven in te blazen hebben wij ondertussen een website (http://90secondsbusinessview.nl) en een voorbeeldvideo (

) online gezet. Verder is er druk genetwerkt, en is er al flink wat gedaan aan linkbuilding om hoger in resultaten te komen.

 

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Dit concept moet bedrijfsfilms persoonlijker maken. De onderscheidende factor voor veel kleine ondernemers is hun persoon, en dat is iets wat in onze video's naar voren moet komen.

Ook willen we de drempel voor de inzet van video verlagen door de kosten en de tijd die nodig is om video te realiseren naar beneden te halen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het persoonlijke aspect maakt dit anders dan overige bedrijfsfilms. Ook prijs is een belangrijk punt, omdat deze over het algemeen redelijk ver onder de concurrentie ligt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Denk je dat dit concept levensvatbaar is. Wat zou er volgens jou moeten veranderen aan de website? Wat spreekt je aan, wat niet? Ik sta open voor alle suggesties.

Alvast bedankt.

 

90sbv-blog-banner2.thumb.jpg.c38eae2f135ad8c6a23c27b0972ea11b.jpg

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is uiteindelijk natuurlijk niet specifiek voor ZZP-ers, maar het is (voor mij) makkelijker in de marketing te focussen op één doelgroep, en niet het hele spectrum.

Bedrijfsfilms voor (grote) bedrijven die specifieke wensen hebben maak ik ook, maar dat valt niet onder dit concept. Mochten zij echter een soortgelijke video willen dan is dat natuurlijk mogelijk.

 

Grotere ondernemingen op zoek naar een bedrijfsfilm stuur ik liever door naar mijn bedrijfspagina ipv specifiek naar dit concept. (al staat dit concept wel beschreven als een van de mogelijkheden binnen mijn bedrijfspagina over bedrijfsfilms)

 

Verder hoor ik vaker van kleinere ondernemers/ZZP-ers dat de persoonlijke factor belangrijk is, vandaar dat het hier ook gaat om persoonlijke bedrijfsfilms. Grotere ondernemingen hebben die wens vaak in mindere maten, al komt het natuurlijk ook voor.

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

Link naar reactie
  • 0

De uiteindelijke video moet ongeveer 90 seconden lang worden.

Bij het lezen van je vorige topic vond ik het "90 seconden" concept erg sterk, omdat dat bij mij een bepaald gevoel oproept dat je hier een visie op hebt en die vertaald hebt in een missie. Het "ongeveer" breekt dat in mijn optiek af, dat geeft dan weer een gevoel van "we zien wel waar we uitkomen". Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat je eigen voorbeeldvideo 5 seconden langer is. Natuurlijk is de boodschap belangrijker dan of het uiteindelijk precies 90 seconden zijn, maar de kracht van het uitgangspunt zou ik in eerste instantie consistent doorvoeren.

 

De onderscheidende factor voor veel kleine ondernemers is hun persoon...

In jouw video mis ik wat dat betreft een shot van "man-met-camera".

 

Ook prijs is een belangrijk punt, omdat deze over het algemeen redelijk ver onder de concurrentie ligt.

Enig idee hoe dat komt? Heb jij goedkopere apparatuur, heb je een maximaal aantal uren dat je per video besteedt, beperk je het aantal commentaar-rondes door de klant? Of is die 700 euro een basisprijs waarbij je hoopt op meerwerk?

 

Je banner met draaiende cirkel zette mij in eerste instantie op het verkeerde been. Die gaf mij de indruk dat er een video aan het laden was (niet zo vreemd voor een video-site, toch?), dus ik bleef geduldig wachten tot die afgespeeld zou worden.

 

Wat je video betreft valt mij op dat je aan het eind een verspreking maakt ("aan te raden") die je niet met een nieuwe take gecorrigeerd hebt. Het stoort mij, maar misschien hebben anderen er geen last van. Ik zie ook hier en daar wat tekstfouten en niet goed lopende zinnen op je website ("... u en uw bedrijf ... kan ..." en "In onze video’s staat uw bedrijf nog altijd centraal en is daarom uitermate goed inzetbaar ...").

 

Een bedrijfsvideo is wat mij betreft een samenspel van o.a. marketing (missie en visie, wat is de boodschap), uitstraling (hoe zie ik eruit), correcte tekst en mooi beeld. Op jouw site kom ik eigenlijk alleen jouw bemoeienis met dat laatste tegen. Ben ik dus helemaal zelf verantwoordelijk voor al die andere aspecten en maak jij alleen de mooie plaatjes? Wat heb jij in huis om mij te helpen bij die andere dingen (of wie breng je daarvoor mee)?

Link naar reactie
  • 0

de startup-foto bij de video is echt fout. iemand met zijn armen over elkaar, een gesloten houding, nodigt niet uit tot het aanklikken van de video. Moet beter!

 

Bedankt voor de feedback. Ik ga eens kijken wat ik hiermee doe. Ik vind de afbeelding in zijn huidige vorm juist authoriteit uitstralen, maar ik begrijp je punt. Ik ga er over nadenken.

 

De uiteindelijke video moet ongeveer 90 seconden lang worden.

Bij het lezen van je vorige topic vond ik het "90 seconden" concept erg sterk, omdat dat bij mij een bepaald gevoel oproept dat je hier een visie op hebt en die vertaald hebt in een missie. Het "ongeveer" breekt dat in mijn optiek af, dat geeft dan weer een gevoel van "we zien wel waar we uitkomen". Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat je eigen voorbeeldvideo 5 seconden langer is. Natuurlijk is de boodschap belangrijker dan of het uiteindelijk precies 90 seconden zijn, maar de kracht van het uitgangspunt zou ik in eerste instantie consistent doorvoeren.

 

De onderscheidende factor voor veel kleine ondernemers is hun persoon...

In jouw video mis ik wat dat betreft een shot van "man-met-camera".

 

Ook prijs is een belangrijk punt, omdat deze over het algemeen redelijk ver onder de concurrentie ligt.

Enig idee hoe dat komt? Heb jij goedkopere apparatuur, heb je een maximaal aantal uren dat je per video besteedt, beperk je het aantal commentaar-rondes door de klant? Of is die 700 euro een basisprijs waarbij je hoopt op meerwerk?

 

Je banner met draaiende cirkel zette mij in eerste instantie op het verkeerde been. Die gaf mij de indruk dat er een video aan het laden was (niet zo vreemd voor een video-site, toch?), dus ik bleef geduldig wachten tot die afgespeeld zou worden.

 

Wat je video betreft valt mij op dat je aan het eind een verspreking maakt ("aan te raden") die je niet met een nieuwe take gecorrigeerd hebt. Het stoort mij, maar misschien hebben anderen er geen last van. Ik zie ook hier en daar wat tekstfouten en niet goed lopende zinnen op je website ("... u en uw bedrijf ... kan ..." en "In onze video’s staat uw bedrijf nog altijd centraal en is daarom uitermate goed inzetbaar ...").

 

Een bedrijfsvideo is wat mij betreft een samenspel van o.a. marketing (missie en visie, wat is de boodschap), uitstraling (hoe zie ik eruit), correcte tekst en mooi beeld. Op jouw site kom ik eigenlijk alleen jouw bemoeienis met dat laatste tegen. Ben ik dus helemaal zelf verantwoordelijk voor al die andere aspecten en maak jij alleen de mooie plaatjes? Wat heb jij in huis om mij te helpen bij die andere dingen (of wie breng je daarvoor mee)?

 

De prijs ligt onder de concurrentie omdat deze video's conceptmatig aangepakt worden. De klant en ik weten allebei waar we aan toe zijn en wat we kunnen verwachten. De apparatuur die ik gebruik hoort bij de top op dit moment, en ik verbaas me er dan ook vaak over dat 'grotere' videoproductiebedrijven vaak nog met spiegelreflexcamera's werken. (al is dat een compleet andere discussie) Ik heb echter geen personeel te betalen, geen kantoorpand en geen dure marketingmachine. Ik denk dat het verschil vooral daarin zit.

 

Het shot van 'man-met-camera' zou inderdaad leuk zijn, maar dat is dan weer het nadeel aan een eenmanszaak. Behind the scenes opnames zijn dan vaak niet mogelijk. Jammer.

 

De verspreking op het eind is inderdaad niet helemaal handig. Ik merkte deze pas later op. De video her-uploaden heeft echter een behoorlijke impact op de online vindbaarheid en ik twijfel daarom sterk of ik dat wel moet doen. Aan de andere kant - het geeft de video wel iets persoonlijks :P

De tekst op de website ben ik nog eens goed aan het doorspitten, ook omdat ik in het andere topic de tip kreeg de text wat meer 'to the point' te schrijven. Daar ben ik dus mee bezig.

 

Wat krijgt de klant bij een van onze video's: Natuurlijk het uitstralingsstukje uit je bericht, maar ook hulp bij de meest effectieve inzet van de video op internet. Het verhaal komt in principe uit de klant zelf, maar aan de hand van een gesprek vooraf proberen we hierin wel een goede en duidelijke richting te vinden.

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

Link naar reactie
  • 0

Wat is nou weer een "persoonlijke bedrijfsfilm" ...

 

ik blijf erbij, je hebt een sterk concept in handen waar je, als je het aanscherpt en betere calls to action er in verwerkt, veel continuïteit mee zou kunnen krijgen, maar dan moet er wel een duidelijker propositie komen, een duidelijke afzender en een duidelijk product met een kop en een kont, waar mensen meteen van kunnen zien wat het is en wat het ze kost.

Ik vind 700 zelfs een beetje ongeloofwaardig klinken, wat hou jij daar per uur aan over?!

 

90 Seconds Business View

Vang klanten met video

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mij lijkt het dat je concept is niet voor alle zzpérs, maar voor ondernemers 1) voor wie de eigen persoon of verhaal een belangrijk factor is in de beslissing van de klant; en 2) die in een vrij- tot- killende concurrerende sector zitten; en 3) die de fase van ondernemerschap bereikt hebben waarin ze klaar zijn om zich duidelijk in de markt in te zetten, meer bereiken, groei zelf sturen in plaats van gewoon volgen en hopen dat het goed komt.

 

Maar dit:

Wat krijgt de klant bij een van onze video's: Natuurlijk het uitstralingsstukje uit je bericht, maar ook hulp bij de meest effectieve inzet van de video op internet.
is net als een foutmelding van Windows: accuraat maar niet nuttig. Daar kan je klant niks mee, je bent vanuit jezelf aan het denken. Het wordt allemaal een beetje wazig rond de redenen om ja te zeggen, zo haken ze af.

 

Het product is sterk denk ik. Maar ik heb ook sterk het idee dat je nog niet helder hebt wie je klant is en wat voor je klant belangrijk is, waar ze bang voor zijn en wat ze willen bereiken. De "Shut up and take my money" punt heb je nog niet bereikt. :-)

 

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 1

Jeroen,

 

Je hebt in 2 threads en van veel mensen al hele goede feedback gehad. Zie het maar als een compliment, blijkbaar maakt jouw dienst wel wat bij ons los. Ik probeer de anderen niet te herhalen, hoewel dat ook weer niet helemaal te voorkomen is.

 

De redenen dat ik reageer zijn 1) ik ben gek op websites en het functioneren daarvan en 2) ik heb het gele memoblaadje met daarop geschreven "jouw doelgroep" zo'n beetje op mijn voorhoofd plakken.

 

Oké, eerst maar eens wat zeggen over de site. Net als John zet je mij op het verkeerde been met je eigenlijk nietsdoende animatie bovenaan de pagina. Ik wacht op iets maar er gebeurt niets. De ultieme plaats op je homepage is gevuld met eye-candy zonder functie! Zet daar alsjeblieft heel snel je eigen video neer! Daarnaast een goede tekst waarin je mij vertelt dat jij mij helpt om in precies 90 seconden het verhaal van mijn bedrijf te vertellen. Als het je wat lijkt mag je het gebruiken:

 

"90 seconden... Zoveel tijd heb je met een video om een bezoeker te overtuigen klant te worden. 90 seconden! Wij maken er 90 seconden met echte impact van!

 

90 Seconds Business Vieuw neemt in 1 dag op jouw locatie je bedrijfsfilm op. Wij interviewen je zodat je ongedwongen overkomt en op natuurlijke wijze antwoord geeft. Na montage is jouw video meteen geschikt voor gebruik op je website, in social media en op videokanalen."

 

Voor wat betreft de waarde van de video zou ik nog iets scherper inspelen op (personal) branding en de waarde van video voor SEO doeleinden. YouTube is na Google de belangrijkste zoekmachine.

Heb ik het over aanscherpen, dan zou ik ook heel duidelijk maken dat het een project van 1 dag is en dat je de klant interviewt zodat hij/zij natuurlijk en ongedwongen overkomt.

Ik zou het ook sterk en onderscheidend vinden als iedere film precies 90 seconden duurt. Dat kan jouw 'trade mark' worden.

 

Dan de vraag: word ik klant bij je? Ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Als ik je voorbeeldfilm zie, dan spreekt de kwaliteit me zeker aan. En zoals Jeannine het al treffend beschreef, ook ik zit in een sector waar naamsbekendheid en op goede wijze je verhaal vertellen van groot belang is. Een videofilm is een logische stap voor mij. En toch twijfel ik.

 

Wat ik op dit moment mis, is een indicatie van prijs. Hier vertel je die, online niet. Ik ben zelf een warm voorstander van het noemen van prijzen (indien mogelijk). Een prijs kan een barriere en filter tegelijkertijd zijn. Als ik weet dat ik iets niet kan betalen, dan heeft het voor mij geen zin om jou te bellen. Je bent te duur voor mij. Aan de andere kant ontlast het jou weer van talloze mensen die voor een appel en een ei een film willen hebben maar er niet voor kunnen of willen betalen.

 

Als je dan toch bang bent dat de prijs afschrikt, dan moet je jouw waardetoevoeging heel goed vertellen. In jouw geval dus bijvoorbeeld:

- bedrijfsfilm in 1 dag op locatie geschoten

- interview techniek als basis

- visagie (Idee? Mensen optimaal presenteren?!)

- professionele video direct geschikt voor website, social media & videokanalen

 

Vraag: lever je die video in 1 formaat aan of krijgt de klant een HD variant + een kleinere en lichtere versie?

 

Wat me verder aan je laat twijfelen is dat ik op dit moment geen beeld krijg van jouw capaciteiten, van de mensen in / achter je bedrijf. Weet je echt wat van video filmen? Net zo min krijg ik een beeld of je al meerdere klanten hebt bediend. Een portfolio en testimonials kunnen hier veel voor je betekenen. Wil ik je nu toch iets beter leren kennen, dan moet ik toch naar de andere site toe. Hoeveel bezoekers gaan dat doen?

 

Het is weer een heel verhaal geworden. Ik hoop dat je er iets aan hebt en mee kunt. De volgende keer maak ik er wel een video van 90 seconden van :-)

 

Succes,

Frank

 

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Jeroen,

 

Je hebt in 2 threads en van veel mensen al hele goede feedback gehad. Zie het maar als een compliment, blijkbaar maakt jouw dienst wel wat bij ons los. Ik probeer de anderen niet te herhalen, hoewel dat ook weer niet helemaal te voorkomen is.

 

We zijn ondernemers, we weten wanneer iets potentieel heeft - en ook wanneer het verkeerd aangepakt wordt ;)

 

Als het je niet goed lukt om het 'in te koken' en vertalen naar je concept dan krijg je een sessie van me cadeau (soort Higherlevel kudos ;-) , moet je wel naar Leiden komen, maar dan sta je na die sessie weer buiten met een wireframe, een tagline en een duidelijk actieplan om het aan de man te brengen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties. Ik zie dit ook zeker als critiek waar ik iets mee kan, en niet zozeer als een aanval. Tekstschrijven bijvoorbeeld is ook niet mijn hoofd-bezigheid, al denk ik er (te) vaak mee weg te kunnen komen :P

 

Wat betreft de animatie bovening - ik zit te kijken wat ik daarmee kan doen - misschien kleiner of iets dergelijk, misschien duidelijk maken dat het slechts een logo is - misschien weg? Wat mij geen verstandig idee lijkt is de promotievideo daar neerzetten - dit omdat de video bovenin zonder geluid afspeelt en je dan 50% van de impressie mist. Enkel beeld is in dit concept niet sterk genoeg naar mijn mening.

 

De video is inderdaad niet precies 90 seconden. Misschien zwak. Ik heb eerder aangegeven dat het vervangen van de video echter negatieve gevolgen zal hebben voor de vindbaarheid en andere seo-waardes die de video tot nu toe heeft opgebouw. Ik ben momenteel aan het kijken hoe ik de video toch kan vervangen terwijl ik die 'schade' minimaliseer.

 

De tekst is sterk, bedankt! Ik ga er morgen weer even voor zitten om de beste stukken eruit te destileren van alle verschillende tips die ik heb gekregen.

 

Wat dat betreft zit ik een beetje in tweestrijd omdat ik hier in de ondernemerskringen ook van verschillende mensen heb gehoord dat de tekst juist niet te 'to-the-point' moet zijn en niet te sales gericht. Ik denk dat je visie daarop sterk afhangt van in welk vakgebied je je verkeerd. Ik zelf neig meer naar de richting die jullie voordragen, maar ik ben even aan het kijken of ik hier misschien een goede balans ik kan vinden.

 

Wat betreft scherper inspelen op branding, video seo en youtube als zoekmachine etc in de video. Sterk, maar ook hier een tweestrijd. Ik moet kijken in hoeverre ik dat erin krijg zonder een stukje 'persoonlijke achtergrond' in de video te verliezen. Dit wil ik er juist graag inhouden omdat daar het hele concept op gebaseerd is. Hier moet ik dus even goed voor gaan zitten en kijken wat erin moet blijven en wat eruit kan.

 

Dit kan mogelijk wel weer in de tekst gezet worden, al wil ik de lezer niet te veel tekst voorschotelen. Ook hier moet ik zaken gaan filteren en uitkoken.

 

De prijs moet ik inderdaad gaan vermelden op de website. Ik heb dit eerder nog niet gedaan omdat het me A) afgeraden werd door sommige ondernemers (maar ook juist aangeraden door een tweede groep) en B) ik deze nog niet te vast wilde zetten omdat ik nog met verschillende ondernemers aan het peilen was wat voor hun een acceptabele prijs was. Ik heb die prijs nu gevonden en kan hem dus ook duidelijk communiceren. Ook dit is iets waar ik mee aan de slag ga.

 

Een duidelijke lijst met voordelen ben ik ook zeker een voorstander van. Ook hier echter de afweging meer tekst/tekst eruit. Waarschijnlijk ga ik voor een illustratie-achtig ontwerp. Ben ik nog mee aan het worstelen.

 

De klant krijgt de afgeleverde video standaard in full-HD. Wel is dit in een webvriendelijke formaat, met behoud van de hoogste kwaliteit. Ideaal voor hosters als YouTube en Vimeo, maar ook geschikt voor gebruik op grote schermen voor beurzen etc. Ik vermoed dat de vraag voor een 'lichtere versie' niet vaak voorbij gaat komen, al is dat natuurlijk geheel mogelijk en zal ik gratis een lichtere versie aanleveren. (eenmalig) Omdat ik niet verwacht dat de vraag hiernaar groot zal zijn twijfel ik of ik dit moet vermelden.

 

Het tekort aan voorbeeldvideo/reeds gemaakte producties kan ik alleen maar beamen. Er IS dan ook nog niets meer te laten zien, puur omdat het concept nog niet draait. Wel verwacht ik op zeer korte termijn meerdere nieuwe video's te kunnen showcasen, en zodra dit zover is komt er ook zeker een losse portfolio-pagina. Ik probeer video's van Cropped Media hier niet voor in te zetten, omdat dit het beeld van wat je allemaal krijgt voor dit 'all-in-one concept' kan vertekenen. Zo wil ik bijvoorbeeld niet dat mensen straks te veel kostbare animatie verwachten in hun video omdat dit in een van de cropped media video's stond, terwijl dat niet in het concept zit.

 

Ik denk echter dat zodra het portfolio met meerdere 90-seconden video's aangevuld wordt dit probleem vanzelf oplost. Wel kan ik bijvoorbeeld tijdelijk een link plaatsen naar het portfolio van Cropped Media, puur om onze vakkennis te 'bewijzen'.

 

Het is inderdaad een heel verhaal, maar dat stel ik absoluut op prijs!

 

Annedien: Super bedankt voor het aanbod. Zoals je hierboven kan lezen ga ik eerst de komende tijd nog aan de slag met zelf revisies - mocht ik er nou echt niet uit gaan komen dan neem ik absoluut contact met je op. Ik denk echter dat met de richting die ik nu in sla en de vele tips die ik hier heb gekregen dit toch zeker een heel eind moet gaan komen :)

 

Iedereen nogmaals bedankt! - Meer feedback is natuurlijk altijd welkom, al staan er dus behoorlijk wat wijzigingen in de planning ten opzichte van hoe de website er op dit moment uitziet.

Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.

90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.