• 0

Verdienmodel voor zeer goedbezochte website

Beste forumleden,

 

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met een kleine webwinkel.

De producten die ik verkocht waren China troepjes vandaar dat ik al snel gestopt ben met deze webwinkel. Echter heb ik een aantal websites gebouwd die de afgelopen jaren sterk zijn gestegen in bezoekersbereik. Ik heb reeds 2 miljoen bezoekers op mijn websites gehaald.

 

Het probleem is dat ik op dit moment amper iets verdien aan deze websites. Op dit moment heb ik Google Adsense advertenties op mijn site staan en dit levert slechts 200 euro per maand op. In totaal heb ik zo'n 100.000 bezoekers per maand. Deze bezoekers komen terecht op informatiepagina's over: films, muziek, reizen en tal van andere onderwerpen.

 

Zijn er internetondernemers op dit forum die mij kunnen vertellen of 100.000 bezoekers per maand veel zijn en wat voor nieuwe websites/verdienmodellen ik kan implementeren om meer inkomsten te genereren uit mijn websites.

Internetondernemer: http://top10-lijstjes.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Belangrijk is dat de bezoekers een aanbieding te zien krijgen die aansluit bij waar zij op dat moment naar op zoek zijn. Bij films dus een banner om films te downloaden, een abonnement op een film provider, cloud opslag om je films te bewaren etc. Allemaal gerichte banners. Je kunt je voor de Nederlandse doelgroep bij verschillende affiliate netwerken zoals TradeTracker.nl, Daisycon.com, M4n.nl en TradeDoubler aanmelden en bij de programma search verschillende zoekwoorden intypen om gerichte advertenties te vinden. Wanneer je CMS het toestaan kun je op categorie of pagina niveau verschillende banners laten tonen. Daarnaast kun je een mailinglijst opbouwen en ten gelde maken. Hiervoor zijn ook erg veel mogelijkheden. Wordt een lang verhaal als ik die allemaal ga opnoemen.

 

Succes, (mod edit: tekst verwijderd, aub geen acquisitie op HL. Zie de huisregels)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.