• 0

Wat vinden jullie van www.hebbekrats.nl

Omschrijving van je concept:

Graag zou ik jullie mening willen over mijn website en de opbouw ervan.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website opgezet, productgroepen uitgebreid, geadverteerd via Admarkt

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Verbetering van de klantervaring op de website.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Laagste prijzen voor relatief goede producten + tegemoed komen aan zoveel mogelijk wensen van een klant qua product behoefte.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Marktinfo, website opzet in alle aspecten, en wellicht nieuwe productgroepen.

 

Alvast bedankt voor de moeite!

www.hebbekrats.nl

Kevin Westerhof

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Kevin,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

2 dingen die mij direct opvallen:

[*]accesoires (1 s te weinig) in plaats van accessoires

[*]je voorwaarden annulering koopovereenkomst zijn voor consumenten strijdig met de huidige wetgeving (art 6:230, lid o BW: 14 kalenderdagen = meer dan 7 werkdagen)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

De mouseover in het horizontale menu toont witte tekst die niet te lezen is. Dit is ook het geval als een hoofdmenu is geselecteerd.

 

Categorie "Heren armbanden" toont:

Helaas bevinden er zich in deze categorie nog geen producten.

 

Probeert u het later nog eens!

 

Terwijl er wel producten in staan?

 

Homepage niet uitnodigend met die introductietekst, ziet er niet mooi uit. Ik zou er 2 blokjes van maken, links en rechts. En dan in de 1 de tekst en in de ander een afbeelding, of bijvoorbeeld je USP's.

 

 

 

 

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Ik zou in het direct (zonder scrollen) zichtbare deel van de homepagina - op de plek waar door de vetzwarte tekst op een felwitte achtergrond meteen de aandacht naartoe wordt getrokken - even een tipje van de sluier oplichten over wat je aanbiedt. Nu zeg je alleen iets over een account aanmaken, snelle verzending, betaling, etc.. Begin bijvoorbeeld met een leuke tagline.

 

Bij die set van 5 ringen valt me op dat er op het plaatje maar 4 getoond worden. Daarnaast heb je het over "zilveren / zilverkleurige ringen". Dat "zilveren" lijkt met voor die prijs niet mogelijk, dus dat zou ik dan ook niet zeggen. Ik zou (i.v.m. mogelijke allergie) wel willen weten waar ze wél van gemaakt zijn. Dat geldt ook voor andere artikelen in je shop, de informatie die je geeft is vaak erg summier.

Link naar reactie
  • 0

De mouseover in het horizontale menu toont witte tekst die niet te lezen is. Dit is ook het geval als een hoofdmenu is geselecteerd.

 

Categorie "Heren armbanden" toont:

Helaas bevinden er zich in deze categorie nog geen producten.

 

Probeert u het later nog eens!

 

Terwijl er wel producten in staan?

 

Homepage niet uitnodigend met die introductietekst, ziet er niet mooi uit. Ik zou er 2 blokjes van maken, links en rechts. En dan in de 1 de tekst en in de ander een afbeelding, of bijvoorbeeld je USP's.

 

 

 

 

 

 

Ik heb de intro tekst aangepast in 2 blokjes met een afbeelding. De kwestie met de herenarmbanden wordt verholpen dor het bedrijf dat de website in beheer heeft. Dat is namelijk een vaste instelling.

De letterkleur ( bij een actief menu heb ik naar zwart veranderd zodat die nu ook zichtbaar is.

 

We komen stukje bij beetje steeds verder! Bedankt en als je nog mer tips hebt zijn ze meer dan welkom.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou in het direct (zonder scrollen) zichtbare deel van de homepagina - op de plek waar door de vetzwarte tekst op een felwitte achtergrond meteen de aandacht naartoe wordt getrokken - even een tipje van de sluier oplichten over wat je aanbiedt. Nu zeg je alleen iets over een account aanmaken, snelle verzending, betaling, etc.. Begin bijvoorbeeld met een leuke tagline.

 

Bij die set van 5 ringen valt me op dat er op het plaatje maar 4 getoond worden. Daarnaast heb je het over "zilveren / zilverkleurige ringen". Dat "zilveren" lijkt met voor die prijs niet mogelijk, dus dat zou ik dan ook niet zeggen. Ik zou (i.v.m. mogelijke allergie) wel willen weten waar ze wél van gemaakt zijn. Dat geldt ook voor andere artikelen in je shop, de informatie die je geeft is vaak erg summier.

 

@John

 

Bedankt voor de tips! Ik heb er een tagline bij gezet. Op de afbeelding van de ringen staan zelfs 12 ringetjes ( maar ik snap het principe ).

 

De term zilver en zilverkleurig gebruik ik beide omdat er veel op zilveren gezocht wordt zonder dat de behoefte dan echt gericht is op 'echt' zilver. En aan de prijzen af te zien zijn de bezoekers slim genoeg omdat te constateren.

 

Bedankt voor het commentaar! En als je nog meer tips en tricks hebt, hoor ik het graag!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er een tagline bij gezet.

Wel met een stijlfout ("goedkope prijzen"), maak daar "lage prijzen" van ...

 

En als je nog meer tips en tricks hebt, hoor ik het graag!

Ik vind het niet handig dat de producten op de overzichtspagina steeds van plaats veranderen. Dan heb ik iets bekeken op de tweede rij, derde kolom, maar als ik later terugga naar die pagina moet ik zoeken waar het dan staat.

 

Als ik drie opladers à € 12,50 in mijn winkelwagen plaats, staat "bubbeltjes envelop" geselecteerd als verzendmethode. Als ik vermoed dat dat niet past en "pakket" selecteer, betaal ik plotseling wel verzendkosten, terwijl het totaalbedrag meer dan 25 euro is. Het lijkt me sowieso onhandig dat de besteller zelf de verzendmethode kan kiezen, terwijl die niet altijd kan inschatten hoe het product verzonden moet/kan worden.

 

Bij "Kies een bank" zou ik de namen in alfabetische volgorde zetten.

 

Op je pagina "Registreren" staat de tekst "Huisnummer, toevoeging" niet fraai uitgelijnd t.o.v. de velden erachter. Je hebt zoveel witruimte op die pagina dat met wat schuiven die tekst ook makkelijk op één regel zou moeten kunnen.

 

Op diezelfde pagina staat rechtsonder een "verplicht veld" sterretje, dat waarschijnlijk ergens bij een veldnaam moet staan.

 

Rechtsonder bij "Betaalmethodes" heb je allemaal logo's van banken staan, dat vind ik wat overdreven, het iDeal logo lijkt mij voldoende.

 

Kijk ook nog even naar het gebruik van hoofdletters, bijvoorbeeld in je menu onderin ("muurstickers" / "Muurstickers").

 

En als je teksten van andere websites kopieert, vervang dan wel consequent de bedrijfsnaam ... ;-)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er een tagline bij gezet.

Wel met een stijlfout ("goedkope prijzen"), maak daar "lage prijzen" van ...

 

En als je nog meer tips en tricks hebt, hoor ik het graag!

Ik vind het niet handig dat de producten op de overzichtspagina steeds van plaats veranderen. Dan heb ik iets bekeken op de tweede rij, derde kolom, maar als ik later terugga naar die pagina moet ik zoeken waar het dan staat.

 

Als ik drie opladers à € 12,50 in mijn winkelwagen plaats, staat "bubbeltjes envelop" geselecteerd als verzendmethode. Als ik vermoed dat dat niet past en "pakket" selecteer, betaal ik plotseling wel verzendkosten, terwijl het totaalbedrag meer dan 25 euro is. Het lijkt me sowieso onhandig dat de besteller zelf de verzendmethode kan kiezen, terwijl die niet altijd kan inschatten hoe het product verzonden moet/kan worden.

 

Bij "Kies een bank" zou ik de namen in alfabetische volgorde zetten.

 

Op je pagina "Registreren" staat de tekst "Huisnummer, toevoeging" niet fraai uitgelijnd t.o.v. de velden erachter. Je hebt zoveel witruimte op die pagina dat met wat schuiven die tekst ook makkelijk op één regel zou moeten kunnen.

 

Op diezelfde pagina staat rechtsonder een "verplicht veld" sterretje, dat waarschijnlijk ergens bij een veldnaam moet staan.

 

Rechtsonder bij "Betaalmethodes" heb je allemaal logo's van banken staan, dat vind ik wat overdreven, het iDeal logo lijkt mij voldoende.

 

Kijk ook nog even naar het gebruik van hoofdletters, bijvoorbeeld in je menu onderin ("muurstickers" / "Muurstickers").

 

En als je teksten van andere websites kopieert, vervang dan wel consequent de bedrijfsnaam ... ;-)

 

De stijlfout zal ik vanmiddag direct even aanpassen.

De website is een totaalconcept waar ik heel veel kan aanpassen maar de opstelling bij het bestelproces + alfabetische volgorde van de banken helaas niet.

Bij verzendmethodes is het inderdaad een optie op pakketpost helemaal te schrappen. Deze staat alleen vermeld zodat de klant ( indien hij graag wil ) zijn pakketje kan tracken. Alle producten passen in een envelop op de website, zoniet zit pakket verzending bij de prijs in begrepen. ( 3 opladers passen gemakkelijk in een envelop).

 

Hoofdletters zal ik vanmiddag ook is even aan ga passen.

 

Ik ben wel heel benieuwd welke tekst ik gekopieerd heb van een andere website? Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Ik ben wel heel benieuwd welke tekst ik gekopieerd heb van een andere website?

Dan ben ik op mijn beurt wel heel benieuwd hoe deze tekst anders op je website terecht is gekomen ... 8)

 

Dat kun je doen door nauwkeurig alle retourinstructies na te leven die redcoon je bij de orderbevestiging verstrekt.

Je bent overigens niet de enige. Deze tekst staat op diverse websites, waarbij de eigenaren vergeten zijn de bedrijfsnaam aan te passen.

Link naar reactie
  • 0

Deze fout had ik inderdaad zelf niet gevonden dankjewel!

De stijlfout in de tagline zijn aangepast en tevens de hoofdletters bij de productcategorieën .

Daarnaast is de info die bij de herenarmbanden stond ( dat er niks in stond ) verwijderd.

Stapje bij beter wordt het beter en beter. De productshuffle is ook uitgezet waardoor de producten telkens op dezelfde plaats blijven staan.

 

Nog meer tips?

Link naar reactie
  • 0

Ik vindt de naam een te ver gezochte keuze,

Dit wordt snel habbekrats in de volksmond

 

Als ik daar op zoek in google kom ik niet op je website uit.

 

Ook zou ik de € in het logo duidelijker een E maken en geen € op een muntje ook al snap ik de gedachte

 

SEO wordt heel erg belangrijk, want van de naam moet je het niet hebben.

zorg dus ipv de naam hebbekrats ook voor een korte catchy slogan die echt hard uit google zal komen en meer de main focus wordt

Link naar reactie
  • 0

Even een praktische tip: let op de handelsnaamwetgeving bij het kiezen van een bedrijfsnaam en domeinnaam. Ik raad u aan een handelsnaam te kiezen die uniek is in de branche waarin u actief bent. In het Handelsregister van de Kamer van Koophandel kunt u controleren of de naam die u voor uw bedrijf op het oog heeft al voorkomt. Een handelsnaam mag ook niet misleidend of verwarrend (hebbekrats/habbekrats) zijn. U kunt zelf een handelsnaamcheck doen http://www.ondernemersplein.nl/ondernemen/bedrijf-starten/een-bedrijfsnaam-kiezen/ U kunt ook contact met de Kamer van Koophandel opnemen, ik denk graag met u mee over de mogelijkheden die er zijn. Gerdine Annaars, Ondernemersadviseur KvK 088-5853140

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Ik raad u aan een handelsnaam te kiezen die uniek is in de branche waarin u actief bent.

 

Een handelsnaam mag ook niet misleidend of verwarrend (hebbekrats/habbekrats) zijn.

 

... ik denk graag met u mee over de mogelijkheden die er zijn.

@Gerdine (KvK):

 

Ik probeer te begrijpen wat je zegt. Bedoel je dat jij vindt dat de door TS gekozen naam misleidend of verwarrend is en dat hij daarom een andere naam moet kiezen? En zo ja, waar zit die misleiding / verwarring dan precies in? De namen zijn ook allebei geaccepteerd als handelsnaam (en bevinden zich in totaal verschillende branches), dus bij de inschrijving was het blijkbaar geen probleem.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou je teksten na laten kijken door iemand die ervaring heeft met het schrijven van SEO-content. Overigens valt me ook direct op dat je niet consequent gebruik maakt van hoofdletters. Ook zou ik het geheel visueel wat aantrekkelijker maken.

 

+1

 

Visueel is die mij ook niet aantrekkelijk qua lettertype en hoofdletters. Op de hoofdpagina mis ik ook een soort van introductie 'woord' of 'titel'. Wat je ziet en waardoor je op de website wilt blijven (y) Ik zou die tekst op de hoofdpagina wat daar een beetje links onder 'Home' staat weghalen en daar een gecentreerde pakkende titel gerelateerd aan de website plaatsen. Het enige waarom mensen op je website komen is omdat ze iets willen kopen. Dus ik zou het simpel houden en het gewoon aanbieden met simpele menus.

 

Alle overige info kan je op een andere pagina plaatsen, lekker overzichtelijk.... nu gaan mensen eerst lezen ipv kopen ;-)

 

Opzich is de logo vrij simpel maar pakkend dus goed. Zoekbalkje prima.

 

Je hebt nog 2 websites zie ik. Die met het koffie is vele malen beter, daar heb je ook direct een pakkende bewegende titel. Ook de oranje tekst wat gehighlight is is een pluspunt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.