Ik ben op zoek naar een leverancier of kledingfabrikant in binnen- of buitenland die mij voor een goede prijs kan voorzien van hoodies, (baseball-)sweatvesten, sweaters etc.
Als de leverancier / fabrikant ook nog een opdruk (print, borduur of opgenaaide letters/logo) kan voorzien, zou dat helemaal mooi zijn. Abercrombie and Fitch stijl....
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pero
Pero
Ik ben op zoek naar een leverancier of kledingfabrikant in binnen- of buitenland die mij voor een goede prijs kan voorzien van hoodies, (baseball-)sweatvesten, sweaters etc.
Als de leverancier / fabrikant ook nog een opdruk (print, borduur of opgenaaide letters/logo) kan voorzien, zou dat helemaal mooi zijn. Abercrombie and Fitch stijl....
Dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49055-leverancier-gezocht-voor-hoge-kwaliteit-hoodies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag