• 0

Affiliates gezocht

Hallo Allemaal,

 

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste online product gelanceerd in de afval markt.

Dit gaat boven verwachting goed, de verkooppagina doet zijn werk en in het eerste weekend al flink wat verkopen gedaan.

 

Nu vroeg ik me af of iemand een suggestie heeft om snel nieuwe affiliates te werven?

Of dat hier een platform voor is of iets dergelijks?

 

Ik heb het product aangemeld bij PayPro, alleen het duurt wel even voordat je daar hoog in het campagne overzicht staat.

 

Ik heb al wat website eigenaren gemaild, maar hier komt vooralsnog weinig reactie uit.

 

Hoop dat jullie suggesties hebben om dit goed aan te pakken.

 

Vriendelijke groet,

 

Mark

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu vroeg ik me af of iemand een suggestie heeft om snel nieuwe affiliates te werven?

Of dat hier een platform voor is of iets dergelijks?

Naast de reeds genoemde Zanox (www.zanox.nl) en Daisycon (www.daisycon.nl), zijn er nog bijvoorbeeld TradeDoubler (www.tradedoubler.nl) en TradeTracker (www.tradetracker.nl). Verder ook al eens gekeken naar Google Adwords?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie.

 

Het gaat om een E-Book. Voor zover ik weet doet alleen PayPro dit.

 

 

En ik zoek dus website eigenaren in de fitness/afval markt die het e-book willen promoten in ruil voor een commissie.

 

Ik ben nu website eigenaren één voor één aan het mailen, maar dat levert nog niet veel op.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp je niet helemaal:

Bij bijvoorbeeld Daisycon heb je zat mogelijkheden om je site te promoten. Banners, deeplinks en weet ik veel allemaal.

 

Waarom zou dat niet voor jouw handel kunnen? Het kan wel voor allerlei andere e-diensten.

 

Ik zou daar toch naar kijken als ik jou was. Dat is (mijns inziens) toch het meest voor de hand liggend in deze.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt al een Wordpress Site. Als jij zelf ook al een netwerk hebt wat zich als de bekende olie-vlek kan uitbreiden .... Waarom neem je niet 2 plugins in je wordpress site? Woocomerce en een Affiliate plugin?

 

1 - 2 uurtjes werk en je hebt je eigen partner-netwerk en verkoopkanaal.

 

Succes!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Voor allen:

 

Waarom begint er niemand eens soort marktplaats voor affiliate links? Of bestaat dat al?

 

Juist voor kleine specifieke producten. Zullen genoeg aanbieders van niche's zijn en genoeg websites die helemaal niet per se met die grote netwerken willen samen-werken?

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Hi Iwan,

 

Dat is inderdaad een goed idee! Denk dat daar zeker interesse voor is!

 

@ Highio,

 

Als je bedoeld dat er genoeg sites zijn in de afval markt die je kan benaderen, dan begrijp ik dat.

Ik heb er inmiddels ook al flink wat mails uitgedaan.

 

Kreeg toevallig net een reactie terug van een grote site met één miljoen bezoekers per maand, die hadden wellicht interesse om er een product review uit te doen.

 

Dus blijven mailen is misschien toch 'The Way To Go'.

Link naar reactie
  • 1

Ik bedoel dat ik bij afvalmarkt in eerste instantie aan een andere industrie denk. Afslankmarkt of dieetmarkt is duidelijker. Je praat B2B-taal, terwijl consumenten of misschien coaches iets met het product doen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.