Ondernemers ontmoeten

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Aangezien ik wil beginnen met ondernemen is het voor mij persoonlijk belangrijk dat ik op regelmatige basis met ondernemers praat. Dit kan natuurlijk op verschillende manieren, bijvoorbeeld door middel van real-life bijeenkomsten of skype-gesprekken.

 

Nu is het aan mij de taak om deze ondernemers te vinden, maar ik hoop dat jullie mij een aantal tips kunnen geven over het wie, wat, waar.

 

Notes:

- Ik woon momenteel in Nijmegen maar vanaf september in Eindhoven.

- Één doel is een webwinkel in sportvoeding op te starten.

- Een ander doel is een eigen supplementen lijn op te starten.

- 0 ervaring in ondernemerschap.

 

Voor degene die iets voor mij zouden willen betekenen of bereid zijn een gesprek met me aan te gaan, mijn Skype-adres: Rajinder-Seth-Singh

 

Ik hoop iets van jullie te horen via het forum of via Skype.

 

Bedankt voor je tijd!

 

Link naar reactie

 

Aangezien ik wil beginnen met ondernemen is het voor mij persoonlijk belangrijk dat ik op regelmatige basis met ondernemers praat. Dit kan natuurlijk op verschillende manieren, bijvoorbeeld door middel van real-life bijeenkomsten of skype-gesprekken.

 

Nu is het aan mij de taak om deze ondernemers te vinden, maar ik hoop dat jullie mij een aantal tips kunnen geven over het wie, wat, waar.

 

Notes:

- Ik woon momenteel in Nijmegen maar vanaf september in Eindhoven.

- Één doel is een webwinkel in sportvoeding op te starten.

- Een ander doel is een eigen supplementen lijn op te starten.

- 0 ervaring in ondernemerschap.

 

Voor degene die iets voor mij zouden willen betekenen of bereid zijn een gesprek met me aan te gaan, mijn Skype-adres: Rajinder-Seth-Singh

 

Ik hoop iets van jullie te horen via het forum of via Skype.

 

Bedankt voor je tijd!

 

 

Je actief mengen in topics op het grootste ondernemersforum van NL. Hier te vinden. (Als ik spam mag een mod de link verwijderen.

 

Spreek gewoon wat ondernemers aan voor een bakkie koffie. Ondernemers praten graag over hun eigen business.

 

Ga naar open coffee bijeenkomsten of netwerkbijeenkomsten.

 

Ga eens gratis werken bij een seats2meat locatie. daar zitten veel starters en ook gevestigde ondernemers die aan het werk zijn in een leuke omgeving en zeker kennis willen delen.

 

Ga volgende week naar de week van de ondernemer en kijk, luister en spreek naar en met odnernemers.

 

http://www.weekvandeondernemer.nl/

 

Succes,

Danny

 

Link naar reactie

Beste Danny,

 

Dankjewel voor je concrete antwoorden.

 

Helaas kan ik geen deelnemers zijn van "de week van de ondernemers" omdat het event volledig is uitverkocht. Ik ga ervoor zorgen dat ik er volgend jaar op tijd bij ben!

 

Wat betreft je suggesties over "koffie's" ik ga mijn best doen om wat ondernemers te vinden waarmee ik kan praten. Ik laat je horen als ik interessante mensen ben tegen gekomen!

 

Ik ga morgen uitpluizen hoe Seats2meet in elkaar zit. Het concept, en wat het voor mij zou kunnen betekenen is mij nog niet duidelijk.

 

Nogmaals bedankt.

Link naar reactie

- Één doel is een webwinkel in sportvoeding op te starten.

ik weet niet in hoeverre je onderzoek hebt gedaan naar inkoop mogelijkheden via groothandels, maar de prijsconcurrentie op dit gebied is moordend... tenzij je echt partijen met containers tegelijk gaat inkopen maak je nog kans in deze vechtmarkt..

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Bloggen over sportvoeding en supplementen, zou dat je liggen? Dan kom je vanzelf in contact met ondernemers uit deze branche en leer je de markt kennen.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Hallo,

 

Dat klopt ik ben een atleet en daarnaast ga ik inderdaad bloggen over deze onderwerpen. Mijn site is pas online maar ik moet nog beginnen met bloggen. Momenteel heb ik al mijn tijd nodig om een aantal papieren te halen zodat ik een goede basis heb vanuit waar ik kan werken naast het ondernemen (en bloggen).

 

Met sportieve groet,

 

Rajinder Singh

Link naar reactie

Misschien zou je eens kunnen kijken bij www.ondernemersklankbord.nl . Je betaalt een eenmalig bedrag aan administratiekosten en dan krijg je een adviseur toegewezen waarmee je kunt klankborden. Voor startende ondernemers die in hun familie of vriendenkring weinig ondernemers hebben waar ze hun plannen mee kunnen bespreken kan dit een prima oplossing zijn.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.