In mijn werk als elektricien ben ik veel bezig met verlichting: mensen bellen mij wanneer ze hun badkamer, zolder, studio renoveren en dan gaat het vooral over de verlichting (sfeer, comfort, budget, energie), iets wat ik heel graag doe.
Het valt mij op dat het er meestal toe leidt dat we eens het volledige huis/bedrijf aflopen om de verlichting te bekijken om te zien wat er moet herstelt of aangepast worden. Dit kan gaan van gewoon een aantal lampjes vervangen tot meer. Met als opmerking van de klant: je bent hier nu toch, we moeten er van profiteren, anders zouden we je niet bellen voor zo'n kleine werkjes.
Hoe zou ik het best kunnen communiceren met (potentiële) klanten dat ik ook de kleine werkjes doe? Eigenlijk alles wat te maken kan hebben met verlichting: van vervangen lamp over herstelling tot verlichtingsadvies
Zou een soort van onderhoudsdienst voor verlichting met vast maandelijks abonnement een idee zijn om mensen(en bedrijven) meer aan te zetten om ook te bellen voor kleine zaken?
[aanpassing: titel]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathias@evelo
Mathias@evelo
In mijn werk als elektricien ben ik veel bezig met verlichting: mensen bellen mij wanneer ze hun badkamer, zolder, studio renoveren en dan gaat het vooral over de verlichting (sfeer, comfort, budget, energie), iets wat ik heel graag doe.
Het valt mij op dat het er meestal toe leidt dat we eens het volledige huis/bedrijf aflopen om de verlichting te bekijken om te zien wat er moet herstelt of aangepast worden. Dit kan gaan van gewoon een aantal lampjes vervangen tot meer. Met als opmerking van de klant: je bent hier nu toch, we moeten er van profiteren, anders zouden we je niet bellen voor zo'n kleine werkjes.
Hoe zou ik het best kunnen communiceren met (potentiële) klanten dat ik ook de kleine werkjes doe? Eigenlijk alles wat te maken kan hebben met verlichting: van vervangen lamp over herstelling tot verlichtingsadvies
Zou een soort van onderhoudsdienst voor verlichting met vast maandelijks abonnement een idee zijn om mensen(en bedrijven) meer aan te zetten om ook te bellen voor kleine zaken?
[aanpassing: titel]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49185-verlichtingservice-als-dienstabonnement-aanbieden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag