• 0

hoe vind ik investeerders/overnamekandidaten voor mijn innovatieve sportconcept

Goedemorgen

 

Ik heb de afgelopen jaren gewerkt aan een unieke innovatieve applicatie t.b.v. voetbal en eenvoudig om te zetten naar andere sporten.

Ik ben goed in de ontwikkeling en het realiseren van de applicatie maar niet goed in het vermarkten van het product . Weet iemand waar ik bedrijven kan vinden die een (groot) deel van de aandelen zouden willen overnemen en de expertise hebben om het product in de markt te zetten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Arjensp,

Jouw vraag is eigenlijk niet te beantwoorden met zo weinig achtergrondinformatie. Is het product al uitontwikkeld, heb je al een berekening van de markt gemaakt, ben je al ondernemer met soortgelijke business?

Even een korte reactie: er zijn bureaus die je kunnen helpen met het vermarkten van een innovatief product. Het is dan wel handig als je zelf een beeld hebt van de marktpotentie.

Op grond van de doelgroep van je product kan je onderzoeken welke partijen een goede positie hebben in die markt, zoals internetwinkels, winkelketens, groothandels of agenturen. Deze zou je kunnen benaderen of ze interesse hebben om je product te kopen of vertegenwoordigen. Je kunt iemand 'in huis' halen voor de commerciële activiteiten. Afhankelijk van je ambitie en de potentie van je product kan je met een goed plan en goede vooruitzichten allereerst eens proberen of de bank wil financieren, zo niet Qredits of crowdfunding. Bij grote groeipotentie is een informal investor wellicht een optie. Kijk hiervoor eens bij www.bannederland.nl. Als het al een bedrijf is zijn er diverse sites en partijen voor bedrijfsovername. Ik hoop dat ik je hiermee een denkrichting heb gegeven.

Succes,

Manon Kuijlenburg

06-51078327

 

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

beste Manon Kuijlenburg

 

Dank voor je reactie, het product is volledig uitontwikkeld getest en volledig operationeel.

Er is een duidelijk beeld van de marktpotentie ( = enorm niet alleen NL )

Zoek dus bedrijven die in het product willen investeren en het kunnen vermarkten.

 

groet

Arjen

Link naar reactie
  • 0

Om wat voor soort bedragen gaat het Arjan? Je geeft aan dat je een deel van de aandelen wilt verkopen, is er dan al een bedrijf en een waardering? Heb je zelf al bedacht welke (grote) partijen je zouden kunnen helpen en/of is er niet een alternatieve manier om je product toch zelf in de markt te kunnen zetten. Als het product gereed is en het gaat alleen nog om marktaandeel dan zou je wellicht met creatieve ideeën ook een eind kunnen komen, of is dat niet je doel?

 

 

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.