• 0

bestellen en niet betalen [webshop orders]

ik weet niet of dit in het juiste topic staat maar ik probeer het toch even.

 

De laatste tijd heb ik heel veel last van mensen die bestellen op mijn webshops, de keuze vooraf overmaken nemen bij de betaaldiensten.

Wat blijkt dat ze dan gewoonweg niet betalen , en als ik een vriendelijke herinnering stuur , geen reactie meer ontvang.

Hebben jullie hier ook last van ?Zo ja wat kan je hier aan doen?

 

Alvast bedankt voor de tips!

 

[aanpassing: titel verduidelijkt]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat heb je aan klantvriendelijker richting klanten die zes keer een afspraak niet lijken na te komen? Dat moet je gewoon zo snel mogelijk willen afsluiten zonder eenzelfde fout opnieuw te maken.

 

Groet,

 

Highio

 

maar sluit het dan wel zakelijk correct af...

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Dus eigenlijk kan ik er niks mee. Mijn klant (bedrijf) kan dus gewoon bestellen zeggen dat ze gaan betalen. En ik zit met alle voorraad die speciaal besteld is voor hun.

Nee, de klant moet gewoon afnemen. Alleen de klant die consument is, heeft die bescherming.

Link naar reactie
  • 0

Heel veel klanten hopen het pakket alsnog te ontvangen, zonder daarvoor te betalen:)

Is er een mobiele nummer aanwezig, overweeg dan telefonisch contact te leggen ter herinnering van het aankoop. Overigens krijgen klanten door de keuze van vooraf betalen een langere bedenktijd. De meeste haken hierdoor af. Ik zou de optie vervangen met een ''achteraf betalen'' optie.

 

Heel veel succes

https://Voordeligst.nl | Vergelijken. Afsluiten. Besparen.
Link naar reactie
  • 0

Mag het van de ene leverancier terug brengen, maar dat vind ik zakelijk gezien ook niet heel netjes.

Waarom niet? Gun hem het plezier dat hij op deze manier een klant kan helpen ...

 

Inderdaad, misschien is het voor je leverancier geen probleem om het terug in voorraad te nemen. Jouw probleem is opgelost en ik denk dat je de volgende keer graag weer iets bij die leverancier afneemt ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.