Nu ga ik met een eigen product en verkoop beginnen en mag de ruimte en benodigdheden van mijn vader gebruiken. Hij stelde voor mij in de VOF op te nemen.
Kan dit zo maar, en kan ik dan worden afgerekend op alleen mijn verdiensten? Of is zo'n VOF vooraf altijd 75-25 bijvoorbeeld ongeacht wat er het jaar aan omzet wordt gedraaid? Wat als mijn deel wel goed loopt en zijn deel niet?
Mijn vader is 65 en zal ooit eens stoppen, heeft dit voordelen met het verder overnemen van de zaak? De zaak loopt stabiel maar is al lang geen vetpot meer, stel ik maak er weer wat moois van en de VOF is uiteindelijk van mij, moet ik dan mijn broer (die niet in de VOF zit) toch uitkopen op basis van mijn verdiensten en nieuwe investeringen die ik vanaf dit jaar ga doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RobertAlberts
RobertAlberts
Net een topic gestart over een zeer moeizame samenwerkingsrelatie met mijn vader. https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=53;action=display;threadid=55951;start=0#msg514770
Nu ga ik met een eigen product en verkoop beginnen en mag de ruimte en benodigdheden van mijn vader gebruiken. Hij stelde voor mij in de VOF op te nemen.
Kan dit zo maar, en kan ik dan worden afgerekend op alleen mijn verdiensten? Of is zo'n VOF vooraf altijd 75-25 bijvoorbeeld ongeacht wat er het jaar aan omzet wordt gedraaid? Wat als mijn deel wel goed loopt en zijn deel niet?
Mijn vader is 65 en zal ooit eens stoppen, heeft dit voordelen met het verder overnemen van de zaak? De zaak loopt stabiel maar is al lang geen vetpot meer, stel ik maak er weer wat moois van en de VOF is uiteindelijk van mij, moet ik dan mijn broer (die niet in de VOF zit) toch uitkopen op basis van mijn verdiensten en nieuwe investeringen die ik vanaf dit jaar ga doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49382-in-de-vof-maar-toch-een-eigen-zaak-kan-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag