• 0

Magazijnsoftware, ervaringen en tips?

Ik heb natuurlijk eerst gezocht, maar kon zo snel geen vergelijkbaar topic op het forum vinden.

 

Zoals het onderwerp al zegt ben ik op zoek naar magazijnsoftware, en ik heb zo'n beetje de volgende eisen en wensen:

 

Eisen

 

[*]Moet zowel geschikt zijn voor orderpicken per stuk als per doos

[*]Moet werken met barcodescanners voor in- en uittellen

[*]Webbased, wil er geen server voor (zeker niet per locatie)

[*]Moet te koppelen zijn met eigen software en webwinkels (API)

[*]Vanzelfsprekend tellen een lage aanschaf- en licentieprijs enorm mee

 

Wensen

[*]Zou mooi zijn als het scannen van barcodes ook met een iOS/Android App zou kunnen

[*]Een backend die gedeeltelijk toegankelijk gemaakt kan worden voor klanten ('hun' voorraad dus)

[*]Gemakkelijk in gebruik, geen producten waarvoor onze magazijnmedewerkers 2 dagen cursus nodig hebben

 

Ik heb o.a. gekeken naar Picqer (zie niks over barcodemogelijkheden daar) en Webstock (server is een vereiste), maar ben er nog niet over uit wat bij ons gaat passen.

 

Hopelijk hebben sommigen van jullie ervaring met dergelijke systemen en kunnen jullie je licht hier eens over laten schijnen.

 

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als het echt goedkoop moet, is zoiets in Excel te bouwen. Dan krijg je iets, dat mega flexibel is.

Barcode scannen, die direct in Excel ingelezen worden is geen probleem.

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
  • 0

Hallo Richard,

 

Ik ben benieuwd of je al een keuze hebt gemaakt of meer te weten bent gekomen over de verschillende opties?

 

Ik ben ook op zoek naar een cloud wms die we met onze seoshop webshop kunnen gebruiken, maar ook makkelijk kunnen aansluiten, via API oid, op een custom oms waar wij mee werken voor enkele andere webshops. Ik kijk hiervoor naar de opties die al klaar zijn voor gebruik met seoshop zoals Picqer, fulfilment-software van e-zooka, black box logistics, wics wms en de wms software van exact.

 

Als iemand anders tips en ervaringen wilt delen hoor ik het graag!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goeiedag Richard,

 

Had je inmiddels al een geschikte WMS-systeem gevonden?

 

Zoals al eerder aangegeven door Amadeo Brands past denk ik fulfilment-software goed in jou plaatje. Zij voldoen aan al jouw eisen en wensen.

 

Wij zijn zelf niet tevreden met ons huidige WMS-systeem en hebben nu al een aantal keer contact gehad met fulfilment-software zelf. We zijn nog aan het evalueren of we de overstap gaan maken. Ze komen goed op ons over en hebben duidelijk verstand waar ze mee bezig zijn.

 

Ons huidige WMS-systeem is al 3 jaar niet geupdate, gaat dus niet echt met de tijd mee.

Wat ik heb begrepen heeft fulfilment-software ook regelmatig updates.

Ze zijn nog volop in ontwikkeling en dat is alleen maar positief.

 

Ik ben benieuwd of jij al contact met fulfilment-software gehad hebt en wat jou bevindingen zijn.

 

Gr.

Karim

 

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.