Een opdrachtgever van ons laat onze facturen betalen door de gemeente.
De gemeente stelt het gebruik van digipoort verplicht.
Er zijn 4 manieren om dit te doen:
Vanuit een eigen softwarepakket: bekijk de lijst met aangesloten softwareleveranciers.
Ik heb geen software programma die dit ondersteunt
Via een intermediair: bekijk de lijst met aangesloten intermediairs.
Ik heb er een aantal benaderd, maar de im's willen niet een enkele opdracht uitvoeren
Via een eigen aansluiting: bekijk de aansluitstappen.
slechts 10 stappen in 2 fases. Helaas loop ik al vast bij stap 2. Mijn netwerk voldoet niet. Maar na het doorlezen van de volgende stappen, kom ik er achter dat het voor ons nooit rendabel gaat zijn. Dit ivm alle aanschaffingen en trainingen.
Via een factuur- of leveranciersportaal dat beschikbaar is gesteld door een overheid, neem hiervoor contact op met uw klant.
De gemeente in kwestie zegt dat het niet beschikt over een portaal anders dan digipoort.
Nu doen we eigenlijk nooit zaken met overheden of gemeentes, omdat deze onze voorwaarden niet acccepteren en alleen werken met eigen voorwaarden. Op de lange termijn gaan we het dus ook zeker niet terug verdienen.
Kan een gemeente dit soort dingen verplichten? Zoja, is er voor ons een eenmalige oplossing of doen we er wijzer aan om deze klus gewoon niet door te laten gaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Een opdrachtgever van ons laat onze facturen betalen door de gemeente.
De gemeente stelt het gebruik van digipoort verplicht.
Er zijn 4 manieren om dit te doen:
Vanuit een eigen softwarepakket: bekijk de lijst met aangesloten softwareleveranciers.
Ik heb geen software programma die dit ondersteunt
Via een intermediair: bekijk de lijst met aangesloten intermediairs.
Ik heb er een aantal benaderd, maar de im's willen niet een enkele opdracht uitvoeren
Via een eigen aansluiting: bekijk de aansluitstappen.
slechts 10 stappen in 2 fases. Helaas loop ik al vast bij stap 2. Mijn netwerk voldoet niet. Maar na het doorlezen van de volgende stappen, kom ik er achter dat het voor ons nooit rendabel gaat zijn. Dit ivm alle aanschaffingen en trainingen.
Via een factuur- of leveranciersportaal dat beschikbaar is gesteld door een overheid, neem hiervoor contact op met uw klant.
De gemeente in kwestie zegt dat het niet beschikt over een portaal anders dan digipoort.
Nu doen we eigenlijk nooit zaken met overheden of gemeentes, omdat deze onze voorwaarden niet acccepteren en alleen werken met eigen voorwaarden. Op de lange termijn gaan we het dus ook zeker niet terug verdienen.
Kan een gemeente dit soort dingen verplichten? Zoja, is er voor ons een eenmalige oplossing of doen we er wijzer aan om deze klus gewoon niet door te laten gaan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49419-gemeente-stelt-het-gebruik-van-digipoort-verplicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag