Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ronald Edelschaap
Ronald Edelschaap
Met ons bedrijf zijn we nu zo ver dat we iemand aan moeten gaan nemen. We zijn de optie payroll tegenover zelf aannemen aan het overwegen, en dan vooral vanuit het kostenaspect.
Nu hebben we een aantal proefberekeningen gemaakt en hierbij maakte iemand de opmerking dat vakantiedagen buiten het brutoloon vallen. Ik ben zelf echter in de veronderstelling dat dit al binnen het loon valt - je betaalt iemand immers de dagen die hij op vakantie is uit.
Ik heb de volgende fictieve proefberekening:
12.000
960
1.309
900
€ 15.169
Nu is mijn vraag: komt er bij deze totale loonkosten nog ~10,43% aan vakantiedagen bij (uiteraard alleen wanneer ze opgenomen worden) of zit dit percentage er al in verwerkt? En wanneer iemand deze dagen opneemt, betekent het dan dat er zowel loon over de opgenomen dagen als de vakantiedagen worden uitbetaald?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groet,
Ronald
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag