• 0

strandspeaker, idee!

ik heb een geweldig (in mijn zicht) idee voor een strandspeaker, erg vervelend dat ze altijd zo snel leeg gaan.

wat als er nou een word gemaakt die op je fiets kan EN met een dynamo op te laden is,

op de fiets naar het strand, speaker leeg? iemand moet actief doen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is nou eigenlijk de vraag van deze...ondernemer? ::)

Misschien is het (nog) geen ondernemer maar ik vind het leuk om na te denken over de combinatie van menselijke trapkracht en energieverbruik.

 

Bestaat er bijvoorbeeld al een iPhone oplader voor op de fiets?

Zou ik wel handig vinden persoonlijk.

 

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Bestaat er bijvoorbeeld al een iPhone oplader voor op de fiets?

al lang! Kwestie van een goede power converter op je dynamo met een USB plug. Pas wel op voor namaak: je wilt met een Iphone wel een goede gestabiliseerde en tegen overspanning beveiligde voeding.

 

Via die zelfde USB plug kun je ook de meeste draagbare boxen opladen overigens :)

 

 

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 1

Het is een uitvinder, geen ondernemer! ;D

Ik was vroeger ook uitvinder.

Ik had eens het lumineuze idee om de bewegende delen van mijn walkman de batterij deels weer op te laten laden, but then I took a arrow in the knee.

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Ik had eens het lumineuze idee om de bewegende delen van mijn walkman de batterij deels weer op te laten laden, but then I took a arrow in the knee.

Speaking of which: normaliter hebben we jaarlijks wel iemand met een topic over perpetuum mobiles, nulpuntsenergie of molecuulherschikking met een magneet

 

Dit jaar echter, lijken alle natuurwetten nog redelijk op zijn plek.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Een tijdje geleden heb ik eens zo iets moeten maken voor een evenement; ze wilden persé een radio laten spelen op elektriciteit die opgewekt werd door een fiets, dus stoppen met trappen = muziek uit.

 

Klinkt simpeler dan het is (en ik maar trachten uit te leggen dat je op die manier het milieu niet zal redden).

 

En dan zwijgen we nog over het rendement...om pakweg 5W muziekvermogen te hebben moet je al redelijk trappen.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

...om pakweg 5W muziekvermogen te hebben moet je al redelijk trappen.

En ondertussen drinken je vrienden lekker hun biertje op het strand ;)

Een extra pakje batterijen meenemen doet vaak wonderen, of een powerbank...als je toch perse asociaal wilt doen :P

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Een tijdje geleden heb ik eens zo iets moeten maken voor een evenement; ze wilden persé een radio laten spelen op elektriciteit die opgewekt werd door een fiets, dus stoppen met trappen = muziek uit.

Klinkt simpeler dan het is (en ik maar trachten uit te leggen dat je op die manier het milieu niet zal redden).

Maar het is wel een erg leuke opzet voor een feest. In plaats van "Dansen tot de muziek stopt..", "Fietsen tot de muziek stopt.." (Of de Dikke Mevrouw zingt)

 

 

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.