• 0

Pakketten ontvangen

Hoi, ik ben parttime ondernemer en heb een webshop en daarnaast werk ik op inhuur basis bij een ander bedrijf. Dit is op zich altijd prima te combineren, ik heb alleen een klein logistiek probleem omdat ik onregelmatig ook in loondienst werk ben ik niet altijd thuis. Voorheen liet ik altijd mijn pakketten die uit heb buitenland komen bij mijn broer bezorgen die een winkel had en dus altijd open was, die is haar helaas mee gestopt, maar ik pikte daar de pakketten op. Ik krijg van verschillende leveranciers met UPS, DHL, China post, post.nl etc van alles binnen. UPS levert weer niet af bij een postbus die ik al had. Hebben jullie een idee om een vast aflever adres te kunnen huren, etc??

 

Alvast bedankt!!

 

 

[Mod edit: typefout in titel hersteld]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je geen schuur/overkapping of iets dergelijks?

 

Ik heb zelf een locatie waar ik niet altijd ben, ik heb verschillende vervoersbedrijven een sleutel gegeven en een formulier ingevuld om er een 'sleuteladres' van te maken.

 

Zij tekenen dus zelf het pakketje bij aflevering.

Link naar reactie
  • 0

Heemskerk/Beverwijk staat langs de A9/A22 volgebouwd met bedrijfsunits. Daar zitten ook heel veel logistieke dienstverleners. Misschien toch een keer gaan netwerken als het als goede buren- of vriendendienst niet lukt?

 

Of anders zoiets als het om kleine dropshipment gaat? Of nog weer anders je inkoop/fullfillment anders organiseren?

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

 

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Heb je geen schuur/overkapping of iets dergelijks?

 

Ik heb zelf een locatie waar ik niet altijd ben, ik heb verschillende vervoersbedrijven een sleutel gegeven en een formulier ingevuld om er een 'sleuteladres' van te maken.

 

Zij tekenen dus zelf het pakketje bij aflevering.

 

Hoe regel je zoiets in de praktijk?

 

Het klinkt handig, maar kan me niet voorstellen dat ze op pad gaan met een enorme sleutelbos voor iedereen die hier gebruik van wil maken?

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je geen schuur/overkapping of iets dergelijks?

 

Ik heb zelf een locatie waar ik niet altijd ben, ik heb verschillende vervoersbedrijven een sleutel gegeven en een formulier ingevuld om er een 'sleuteladres' van te maken.

 

Zij tekenen dus zelf het pakketje bij aflevering.

 

Hoe regel je zoiets in de praktijk?

 

Het klinkt handig, maar kan me niet voorstellen dat ze op pad gaan met een enorme sleutelbos voor iedereen die hier gebruik van wil maken?

 

 

Hoeveel mensen maken er nou gebruik van deze optie?

Bij mij in de praktijk werkt het, DPD, DHL, selectvracht, tntpost werken allemaal mee.

de chauffeur van de vervoersmaatschappij aanspreken en een sleutel verklaring vragen/ondertekenen.

 

Mochten ze problemen hebben met een sleutel zet je er een code slot op! (zie foto)

image1.thumb.JPG.f6f5615d525d1ecaf3ec0bbc82d59df9.JPG

Link naar reactie
  • 0

Okay, maar dat heb je dus geregeld met de individuele bezorgers, niet via de moederbedrijven?

 

Dat kan je vast ook wel doen, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

De chauffeur heeft een formulier bij zich, zet je krabbel erop met instructies en klaar is kees.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.