• 0

Wat vinden jullie van onze slijterijwebsite ?

Omschrijving van je concept:

Hoi Allemaal, onze website is sinds deze week online en hoewel er nog het een en ander bijgeschaafd moeten worden (vooral de teksten) is de opzet voor nu wel even af.

 

www.gallvenlo.nl

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb al een paar werknemers en bekenden gevraagd maar ben bang dat mening toch ietswat gekleurd is en niet echt kritisch durven of kunnen te zijn

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Graag een site hebben die zoveel mogelijke vragen beantwoord voor haar bezoekers en van juiste info voorziet

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Niet perse anders liefst wel een stukje toegankelijker

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden, de plussen en de minnen. Alle opbouwende kritiek is welkom.

 

(Edit: titel verduidelijkt)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn eerste indruk: veel tekst en veel scrollen. En ik word niet echt verleid om naar je winkel te komen, bijvoorbeeld door een leuke aanbieding.

 

Ik weet niet waar je je afbeeldingen vandaan hebt gehaald, maar op sommige pagina's zie ik onderaan "This page is using preview images from <...>. Please purchase them to remove the watermark". Lijkt me wel iets om goed te regelen.

 

Je call-to-action zou ik gebruiksvriendelijker maken, dus bijvoorbeeld een aanmeldingsformulier voor de wijncursus op de site in plaats van "stuur een mail, dan sturen wij u een aanmeldingsformulier". Het lijkt me daarnaast ook handig om te vermelden op welke avond(en) de cursus wordt gegeven.

 

Zet je bedrijfsgegevens (incl. KvK nummer) ook nog even op je contact pagina.

 

Sommige pagina's zijn nog leeg. Verder is de witte tekst tegen een lichte achtergrond niet altijd goed leesbaar. En ik neem aan dat er nog een spatie in de naam van je winkel moet?

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie! Ben nog met een tekstschrijver bezig om de teksten te vervangen door kortere, helderdere teksten dat het wat pakkender eruit ziet. Ik had eerst maar 1 startpagina, zonder scrollen. Ben nu aan het experimenteren met de langere startpagina versie. Maar nu je dit zo zegt zal het dan toch iets daar tussen in gaan worden. Niet te lang en niet te kort.

 

En ik word niet echt verleid om naar je winkel te komen, bijvoorbeeld door een leuke aanbieding.

 

Ok dat is zeker iets om naar te kijken.

 

Ik weet niet waar je je afbeeldingen vandaan hebt gehaald, maar op sommige pagina's zie ik onderaan "This page is using preview images from <...>. Please purchase them to remove the watermark". Lijkt me wel iets om goed te regelen.

 

Ben er mee bezig deze te vervangen door andere foto's.

 

Je call-to-action zou ik gebruiksvriendelijker maken, dus bijvoorbeeld een aanmeldingsformulier voor de wijncursus op de site in plaats van "stuur een mail, dan sturen wij u een aanmeldingsformulier". Het lijkt me daarnaast ook handig om te vermelden op welke avond(en) de cursus wordt gegeven.

 

Goede tip ga ik mee aan de slag. Cursus data worden in overleg met cursisten gepland, vaste dag is (nog) niet echt te zeggen.

 

Zet je bedrijfsgegevens (incl. KvK nummer) ook nog even op je contact pagina.

 

Sommige pagina's zijn nog leeg. Verder is de witte tekst tegen een lichte achtergrond niet altijd goed leesbaar. En ik neem aan dat er nog een spatie in de naam van je winkel moet?

 

Duidelijk, zal elke pagina nog eens tegen het licht houden en bekijken hoe de witte tekst contrasteert met de achtergrond en er een oplossing voor zoeken.

Dat met die spatie had ik bewust gedaan, maar is blijkbaar iets te frivool?

Link naar reactie
  • 0

Dat met die spatie had ik bewust gedaan, maar is blijkbaar iets te frivool?

Het is een geregistreerd merk, dus ik neem aan dat je die op de standaard manier hoort te schrijven. Mag je trouwens een eigen website hebben van de merkhouder? Ik kan namelijk zo snel geen vestiging vinden met een eigen website, alles komt uit op het domein van de merkhouder / franchisegever.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het parallax effect erg goed werken en de foto's zijn prettig. Ik hoop wel zoals John aangeeft dat de rechten goed geregeld zijn. Zo niet dan kun je nog altijd zelf met een fotocamera aan de slag, een mooie foto van een paar flessen maken is niet zo heel moeilijk lijkt mij.

 

Ik mis een beetje een lekkere aanbieding om meteen naar je winkel te hollen.

Of mag je geen prijzen noemen op je site van je franchise keten?

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Er zijn genoeg andere vestigingen met een eigen website/shop. Google gall en gall, klik naar 2e pagina en komen genoeg andere franchisers.

 

 

Dat met die actie, ja hebben jullie een punt. Ben in ieder geval van plan om een pagina met de wijn van de maand erop te zetten. Met >100 acties per twee weken ben ik niet van plan ze er allemaal op zetten.

Link naar reactie
  • 0

Oei, hier word ik verkooptechnisch eerlijk waar niet vrolijk van. Wat wil je met deze site bereiken? Deze veroorzaakt slechts verwarring en biedt weinig tot geen informatie naar mijn mening!

 

Als ik op gall.nl zoek op winkels vind ik twee zaken in jouw vestigingsplaats, maar ik krijg hoofdpijn om uit te vinden welke dan jouw winkel is. Gall noemt alleen een adres, jij communiceert een eigen naam.

 

Wat zou ik op deze site moeten, willen of kunnen doen of vinden?

 

Je zou naar mijn mening eens met de formule om tafel moeten om een betere representatie op hun website te krijgen met eigen handelsnaam, naam eigenaar, e-mailadres en doorverwijzing naar eigen website of social media.

 

Enige call-to-action is bestellen per mail of telefoon, maar hoe vind ik dan het assortiment met prijzen of hoe maak ik dan een bestellijst?

 

Aan wat voor partij heb je dit communicatief uitbesteed? Hoe zou je met deze site klanten willen binden? Een actief LinkedIn, Twitter of Facebook-account levert waarschijnlijk meer op.

 

Sorry, geen opbouwende kritiek, dit zou echt anders moeten voor effect, het enige goede wat ik ontdekt heb ik een Google Plus/Maps-vermelding! Vul daarom ook je HL-profiel in.

 

Met >100 acties per twee weken ben ik niet van plan ze er allemaal op zetten.

 

Dat zou dus gefaciliteerd moeten worden! Al is het maar met een online folder met jouw gegevens!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Wat zou ik op deze site moeten, willen of kunnen doen of vinden?

 

Dat mijn site als eerste zichtbaar is en wordt aangeklikt wordt als mensen zoeken naar een Gall/slijterij/relatiegeschenken in mijn woonplaats. Het hoeft geen naslag werk te worden met ons hele assortiment erop (bijna iedereen weet wel wat ze bij gall kunnen kopen?) maar iedereen moet binnen enkele minuten kunnen zien, wie wij zijn, waar wij zitten en wat wij (nog meer) te bieden hebben.

 

Het ziet er meer uit als een wijnsite dan als een slijterijsite. Verder is het zo eigenlijk niet veel meer dan een reclamefolder zonder aanbiedingen. Wat doe je daar zelf mee als die in je brievenbus zit?

 

Duidelijk, zal wat gevarieerdere foto's moeten plaatsen. En ik moet eens gaan kijken hoe ik onze folder erop krijg. Dat ik tenminste de aanbiedingen erop kan krijgen. Eens stoeien met de Office Lens app.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Met >100 acties per twee weken ben ik niet van plan ze er allemaal op zetten.

 

Dat zou dus gefaciliteerd moeten worden! Al is het maar met een online folder met jouw gegevens!

 

 

Eigenlijk liever niet, dan voegt het weer niet veel toe aan de folder die (neem ik aan?) al verspreid wordt.

 

Wat je zou kunnen doen is uit die '100 acties per 2 weken' steeds JOUW persoonlijke selectie maken, en die op de site zetten, al zijn het er maar 5. "De tips van jouw favoriete slijter!". Als je het dan helemaal af wil maken doe je er ook steeds 1 of 2 'exclusieve' aanbiedingen bij, die niet in de folder staan maar alleen bij jou beschikbaar zijn.

 

En ja, dat is (in het begin) aardig wat werk iedere 2 weken, maar als je het een paar keer gedaan hebt ben je serieus met een uurtje of wat klaar.

 

Wat je ook nog zou kunnen doen; een soort blog toevoegen, waar je gave sites over wijn, whisky etc beschrijft (NIET alleen een linkje, vertellen wat het doet!), evt zelf cocktailtips geeft, vast wat uitlegt over 'tips over wat wel en niet te doen als je je eerste wijnproeverij bezoekt' enzovoorts.

 

DAN krijg je (naar mijn mening) een site die het bezoeken waard is.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Het hoeft geen naslag werk te worden met ons hele assortiment erop (bijna iedereen weet wel wat ze bij gall kunnen kopen?)

Dat is nu eigenlijk net wat ik mis, hebben jullie ook de ene fles whisky en voor welke prijs? Hebben jullie eigenlijk wel whisky of bier?

 

Is de website alleen voor B2B bedoeld?

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Welke wijnen drinken we do/vr/za bij de BBQ? En welke aanbieding heb je daarvoor? Wat neem je als gast mee als je iemand bezoekt?

 

Wat drinken we bij een sigaartje komend weekeinde? Dan pas ben je aan het verkopen als je dit voor klanten kunt invullen, liefst nog met opties. Ik denk dat je dat op korte termijn het beste in de winkel organiseert met een goede verkoopinstructie aan het team en mogelijk ondersteuning op social media.

 

Niemand is nu met een paar dagen mooi weer in het vooruitzicht geinteresseerd in binnenevenementen.

 

Dat mijn site als eerste zichtbaar is en wordt aangeklikt wordt als mensen zoeken naar een Gall/slijterij/relatiegeschenken in mijn woonplaats.

 

Wat als dat lukt?

 

bijna iedereen weet wel wat ze bij gall kunnen kopen?

 

O ja? Echte gemaksmens bestelt dan wel op 'hun' webshop.

 

binnen enkele minuten kunnen zien, wie wij zijn, waar wij zitten en wat wij (nog meer) te bieden hebben

Internetzoekers nemen geen minuten en van de doelstellingen komt vooralsnog weinig terecht. Ik zie geen eigenaar, verkoopteam en aanvullend assortiment of een aantrekkelijk evenementenaanbod.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het hoeft geen naslag werk te worden met ons hele assortiment erop (bijna iedereen weet wel wat ze bij gall kunnen kopen?)

Dat is nu eigenlijk net wat ik mis, hebben jullie ook de ene fles whisky en voor welke prijs? Hebben jullie eigenlijk wel whisky of bier?

 

Is de website alleen voor B2B bedoeld?

 

 

 

Zal er idd een vermelding bij moeten zetten dat we ook die speciale botteling of jaargang (kunnen) leveren. Maar dat is meestal maatwerk, we hebben geen 5 flessen highland park thor in de winkel staan oid.

 

Eigenlijk liever niet, dan voegt het weer niet veel toe aan de folder die (neem ik aan?) al verspreid wordt.

 

Wat je zou kunnen doen is uit die '100 acties per 2 weken' steeds JOUW persoonlijke selectie maken, en die op de site zetten, al zijn het er maar 5. "De tips van jouw favoriete slijter!". Als je het dan helemaal af wil maken doe je er ook steeds 1 of 2 'exclusieve' aanbiedingen bij, die niet in de folder staan maar alleen bij jou beschikbaar zijn.

 

En ja, dat is (in het begin) aardig wat werk iedere 2 weken, maar als je het een paar keer gedaan hebt ben je serieus met een uurtje of wat klaar.

 

Wat je ook nog zou kunnen doen; een soort blog toevoegen, waar je gave sites over wijn, whisky etc beschrijft (NIET alleen een linkje, vertellen wat het doet!), evt zelf cocktailtips geeft, vast wat uitlegt over 'tips over wat wel en niet te doen als je je eerste wijnproeverij bezoekt' enzovoorts.

 

DAN krijg je (naar mijn mening) een site die het bezoeken waard is.

 

Tijdens het scannen kwam ik ook tot die gedachte, paar mooie reclames selecteren en die op de site zetten. Met die exclusieve acties kan ik ook wel wat dus ga daar ook mee aan de slag. Blog heb ik al op de site maar je ideeen voor ook andere dingen erop te zetten neem ik zeker mee. Bedankt voor je reactie, heeft mij echt verder geholpen!

Link naar reactie
  • 0
Welke wijnen drinken we do/vr/za bij de BBQ? En welke aanbieding heb je daarvoor?

 

Wat drinken we bij een sigaartje komend weekeinde? Dan ben je aan het verkopen.

 

Top! Bedankt voor je input, ga ermee aan de gang.

 

Is de website alleen voor B2B bedoeld?

 

Nee zeker niet maar particulieren weten de weg naar de winkel wel te vinden. Wil me ook wat meer op bedrijven (horeca/ relatiegeschenken) focussen, vandaar.

 

Iedereen dank je voor het meedenken!! Nog even wat anders. Wat vinden jullie fijner qua site navigatie, het parallax effect zoals op de startpagina of ouderwets zoals onder B2B?

Link naar reactie
  • 0

Is de website alleen voor B2B bedoeld?

Nee zeker niet maar particulieren weten de weg naar de winkel wel te vinden.

Natuurlijk weet ik de weg naar de lokale slijterij wel te vinden, maar voordat ik de deur uit ga wil ik weten of het de moeite waard is. Of sterker nog, ik wil helemaal niet de deur uit en ik bestel online.

Maar noch kan ik zien wat je in huis hebt, noch kan ik online aankopen doen. De weg naar concurrent met de blauwe 'M' is dan sneller gevonden...

 

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

persoonlijk heb ik geen (gewone!) slijterij meer bezocht sinds ik bij een niet nader te noemen (zou het vervelend vinden voor TS) online retailer bestel die morgen levert wat ik vandaag bestel, en een assortiment biedt dat groter is dan alle 4 de lokale slijterijen hier bij elkaar.

 

De enige zaken die ik nog WEL bezoek zijn de speciaalzaken, en in mijn geval gaat het dan vooral om single malts. Ik kom graag bij een slijter die de tijd neemt om even op mijn smaakvoorkeuren in te gaan en me (uit ervaring) wat flesjes aan kan raden, en soms zelfs laat proeven.

 

Wat je bijvoorbeeld ook zou kunnen doen is je klanten die 'iets leuks' komen halen vragen of ze een speciale reden hebben om je zaak te bezoeken, of dat de keuze vooral uit gemak voortkomt ('dichtst bij' etc). Die speciale redenen kun je dan gebruiken om je site te verbeteren.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Dag Yvon,

 

Net als Richard en Highio word ik helaas ook niet zo vrolijk van jouw website. Het ziet er mooi uit maar mist 2 essentiële zaken:

 

1. Een doel, het doel...

Wat wil je nu bereiken met deze site? Je wilt klanten naar je winkel trekken maar je vertelt me niet wat er te koop is. En... er van uit gaan dat iedereen wel weet wie Gall&Gall is en wat het assortiment is, is een gevaarlijke aanname die je veel omzet kan kosten. Als ik op zoek ben naar een flesje voor bij de bbq dan wil ik op jouw site eventueel kunnen zoeken op "frisse witte wijn geschikt voor bij vlees en vis op de bbq". Heb ik die wijn gevonden, dan wil ik die kunnen bestellen en/of ik ga naar de winkel en zoek 'm daar op.

Het vinden en kopen van wijn is voor mij als klant de essentie van een slijterij maar daar kom jij niet aan tegemoet. In plaats daarvan scheep je me af met een brochure website. Mooie plaatjes maar daar koop ik in dit geval niet zoveel voor.

 

2. Value proposition

Wat voeg jij toe aan een overvolle markt met slijterijen en online wijn- en whiskeyverkopers? Wat onderscheidt jou, hoe voeg jij waarde toe aan een fles wijn? Waarom moet ik bij je kopen?

Die waarde is er wel maar die valt niet direct op. Wat mij aansprak, is de smaakgarantie die je biedt. Daarnaast hou je proeverijen en bied je een wijncursus aan. Ik krijg de indruk dat je mensen echt wilt laten genieten van gedistilleerde dranken. Dat moet naar mijn idee de kern van jouw verhaal zijn: ontdekken, leren waarderen en vooral genieten van drank.

 

Als je niet wilt verkopen op je site, dan heb je naar mijn idee maar 1 manier om van deze site een succes te maken: keihard inzetten op branding. Laten zien dat jij de lekkerste dranken hebt en dat je ook echt de expert bent. Dat je mensen daarover ook echt wat kunt vertellen; online en in je winkel. Even uit de losse pols wat ideeën:

 

[*]Maak van je blog een videoblog waarin je wekelijks een aantal wijnen en whisky's bespreekt. Met een transcriptie van de video, tags en zoekwoorden werk je meteen aan de SEO.

[*]Start een eigen YouTube kanaal waarin je die video's aanbiedt. Ook hier: SEO en branding als doelen.

[*]Start vandaag nog met een nieuwsbrief... En jaag op aanmeldingen voor die nieuwsbrief. De nieuwsbrief kun je inzetten om mensen te attenderen op nieuwe dranken, proeverijen en de cursussen die je aanbiedt. In plaats van passief te wachten op reacties, ga je actief op jacht!

[*] Laat zien wat de wijncursus inhoudt, met tekst, beeld en video. Hier kun je zelfs testimonials aan verbinden. Geef het wat meer body dan het nu heeft.

 

Laatste punten van aandacht:

- de pagina's kookclubs en wijnverenigingen zijn leeg, haal die dan liever offline;

- voeg meta data toe aan je pagina's, dat moeten je tekstschrijver en webbureau standaard uitvoeren.

 

Groet,

Frank

 

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

 

Dank je wel Frank, je hebt me nog meer startpunten gegeven om de site meer cachet te geven. Beleving is zeker ook waar ik op wil inzetten, waar we ons op willen onderscheiden zowel on als offline. We willen meer dan een dozenschuiver zijn. Jouw tips sluiten daar heel goed op aan.

 

 

 

 

 

onnodige volledig citaat verwijderd

Link naar reactie
  • 0

Even een dwarsstraat: gall.nl doet in het kader van 'verantwoord genieten' aan leeftijdsverificatie, maar op gallvenlo.nl ontbreekt deze. Ik heb inmiddels ook ontdekt dat je op Facebook doet, wat op de website als zwaarste kritiek ontbreekt, maar mag dat zo maar, alcohol promoten? Heb je bijvoorbeeld geen minderjarige vriendjes?

 

Ideetje voor klantenbinding: geen vasteklantenkaart, maar een vasteklantenkast (!), waarin je specifieke artikelen of aanbiedingen wegzet, bel en Yvonne reserveert het wel...

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

 

 

 

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden, de plussen en de minnen. Alle opbouwende kritiek is welkom.

 

Ik zie iets over een bezorgservice, en denk, das handig!

 

Om vervolgens te ontdekken dat er geen online winkel is waar ik wat kan bestellen of iets dergelijks. Online bestellen wil ik best, maar als ik niet kan zien wat je verkoopt of wat het kost, of wat de levertarieven onder 60 euro zijn dan ben ik ook weer vrij snel klaar.

 

Nadeel voor jou is dat de franchise dat wel biedt: je kunt daar vrijwel alles online bestellen, met graits levering vanaf 75 euro (ok, das iets meer), en een duidelijk verzendtarief van 5.95 voor kleinere orders.

 

Bij relatiegeschenken het zelfde probleem: ik ga echt geen mailtje om informatie te sturen, zet wat je verkoopt gewoon op de website. Wellicht maak je veel leukere dingen dat er op gall.nl onder 'kado' te vinden zijn, maar laat dan gewoon zien wat het is en kost.

 

Uiteraard weet ik niet hoe Gall tegenover sites van haar franchisenemers staat, maar het moet mogelijk zijn het actuele aanbod op je site te tonen. Als ze meewerken via een mechanisme als een rss feed, en als ze dat niet doen door hun site te scrapen - tenzij ze dat echt niet willen en verbieden in overeenkomst oid natuurlijk.

 

Link naar reactie
  • 0
ontdekt dat je op Facebook doet

 

Klopt, moet even nagaan hoe ik een leeftijdsverificatie erop kan krijgen. Bedoel je de promotie via de facebook bedrijfspagina? of als ik iets op mijn eigen deel?

 

Bij relatiegeschenken het zelfde probleem: ik ga echt geen mailtje om informatie te sturen, zet wat je verkoopt gewoon op de website. Wellicht maak je veel leukere dingen dat er op gall.nl onder 'kado' te vinden zijn, maar laat dan gewoon zien wat het is en kost.

 

Ook een idee ja, top.

 

Als ze meewerken via een mechanisme als een rss feed, en als ze dat niet doen door hun site te scrapen

 

klinkt interessant, kun je dit via een pm nader uitleggen?

Link naar reactie
  • 0

Er zijn genoeg andere vestigingen met een eigen website/shop.

Die heb jij dus (en ik inmiddels ook ;)) gevonden en dan vraag ik mij af waarom je het wiel opnieuw aan het uitvinden bent.

 

Die collega's hebben - misschien zelfs met hulp van de franchiser? - oplossingen gemaakt voor een online winkel inclusief klantenkaart-aanbiedingen, bezorgservice, cadeauservice, partyservice, nieuwsbrieven en nog veel meer. Is het niet handiger om daar eens aan te kloppen hoe zij dat gedaan hebben? Of bij de makers van die sites die onderaan die websites vermeld staan?

Link naar reactie
  • 0
Die heb jij dus (en ik inmiddels ook ) gevonden en dan vraag ik mij af waarom je het wiel opnieuw aan het uitvinden bent.

 

Die collega's hebben - misschien zelfs met hulp van de franchiser? - oplossingen gemaakt voor een online winkel inclusief klantenkaart-aanbiedingen, bezorgservice, cadeauservice, partyservice, nieuwsbrieven en nog veel meer. Is het niet handiger om daar eens aan te kloppen hoe zij dat gedaan hebben? Of bij de makers van die sites die onderaan die websites vermeld staan?

 

De franchisegever ondersteund geen franchisenemers bij het opzetten van een webwinkel. Dit wordt zelfs ontmoedigd. Is iets wat we aan moeten kaarten bij de franchisers dag. Maar ik deel je mening dat er onderling contact plaats moet vinden om tips en tools te delen. Wordt aan gewerkt! Dank je

Link naar reactie
  • 0

Een nette site, maar ik zou zelf dit veranderen;

 

De header vind ik wat te groot. Het is een afbeelding waar verder niet echt een boodschap mee wordt gegeven, ofwel het is niet meteen "spannend" om op de site te blijven. Maak hem iets kleiner, laat hem sliden en voeg er enkele teksten aan toe zodat mensen op de site blijven, zodat mensen ook meteen je items kunnen lezen.

 

Je moet nu scrollen om de onderwerpen te kunnen lezen (even afgezien van het menu) , zet onder de grote afbeelding duidelijk 3 rubrieken met een klein beetje tekst, gekopt met een icoon of afbeelding, zodat de bezoeker makkelijker verleid wordt om de pagina te gaan bezoeken die hem naar deze site geleid heeft.

 

Op de footer staat je blog, deze kan je als een soort nieuws item ergens hoger in de site laten verschijnen met weer een klein stukje tekst, bijv. leuke aanbiedingen of acties.

 

Je moet nu te veel zoeken naar wat je wilt vinden op deze site, dit zou je iets duidelijker en spannender kunnen aanbieden. De site oogt daardoor meteen wat voller en professioneler, terwijl je hetzelfde blijft vermelden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.