• 0

Van "leuk initiatief" naar "goed draaiend bedrijf"

Beste,

 

Onlangs heb ik een nieuw initiatief opgestart, genaamd Puur Ontzorgen. In het (heel) kort bieden wij ondersteuning aan thuiswonende ouderen in de gemeente Deventer en omstreken. Dit gaat zowel om praktische ondersteuning (denk aan huishoudelijk werk, vervoer e.d.) als ook welzijnsbevorderende activiteiten.

 

Om dit initiatief bekendheid te geven heb ik: folders bezorgd, folders bij huisartsen/wijkcentra e.d. neergelegd, sociale teams benaderd, diverse netwerkbijeenkomsten bijgewoond, een advertorial geplaatst, online via website/LinkedIn/Facebook en diverse platforms.

 

De reacties die ik krijg (zowel van bekenden als mensen die ik nu leer kennen)zijn zeer positief! Daarnaast wordt de website ook goed bekeken.

 

Er is één probleem: er komen geen aanvragen!

 

Wie heeft de "gouden tip" voor me om te zorgen dat het niet alleen bij een leuk initiatief blijft, maar ik ook mijn boterham kan verdienen?

 

Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken!

 

Mvg Esther Bosch

www.puurontzorgen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo stellig als jij het schrijft ( ;)) zou ik het niet durven zeggen, maar een persoonlijke benadering kan goed werken. Of je nu meteen van deur tot deur moet gaan weet ik niet. Ik denk dat veel ouderen bang zijn voor vreemden die aan de deur komen met een verkooppraatje.

 

Wat dan misschien een idee is om een standje te huren en die op straat of in de hal van een verzorgingstehuis te zetten waar je een praatje met de mensen kunt maken.

 

Ben het wel eens dat een persoonlijke benadering goed kan werken. Zo las ik over een startende dienstverlener die in een maand tijd bij 2500 deuren langs was gegaan om zich voor te stellen. 10 per uur, 10 uur per dag, 6 dagen in de week. Na die ene maand had ie meteen een goed gevuld klantenbestand.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.