Zomeragenda met interessante evenementen

Aanbevolen berichten

Hebben jullie nog ruimte in jullie zomeragenda? Ik zie juist dat Mikky een geweldige 'HL mod mother event pick' heeft uitgevoerd met interessante ondernemersevenementen voor de komende weken.

 

Het aardige naar mijn mening is dat ze zonder uitzondering goed aansluiten op een diversiteit aan forumactualiteiten. Well done!

 

Ik ben wel benieuwd wie waar naartoe gaat (en dat kun je natuurlijk altijd aangeven voor kleine, gezellige offline ontmoetingen). Zie rechterkolom op evenementpagina's > Ik ga ook. ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ik zie juist dat Mikky een geweldige 'HL mod mother event pick' heeft uitgevoerd met interessante ondernemersevenementen voor de komende weken.

Waarvan ik het jammer vind dat voor niet-ingelogde leden de bezoekpagina enigszins wordt 'vervuild' met 9 afzonderlijke topics over evenementen. De overige topics geraken beetje in het gedrang.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Dat zakt van zelf weg of verspreid zich tussen de discussietopics. Van welk evenement word je dan inhoudelijk enthousiast?

 

Het verschijnsel zou niet bestaan als meer leden af en toe wat in de agenda plaatsen, bijvoorbeeld een ondernemers- of netwerkevenement wat je gaat bezoeken. Mikky geeft ff een zetje in de goede richting voor de zomer en de rest van het jaar. :)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.