• 0

reclame op mijn site en dan Franchise?

Omschrijving van je concept:

Hallo, dit is mijn eerste post op hl en ik zou graag van jullie horen of jullie denken dat het mogelijk is om voor de site adverteerders te vinden en om een franchise concept op te zetten?

 

Het concept: Een website voor en door Nijmegenaren, waar mensen informatie over Nijmegen kunnen vinden gericht op inwoners van Nijmegen. Ik ben 1.5 jaar geleden als hobby met mijn Facebookpagina begonnen en heb sinds Eind Oktober ook de website www.nijmegenmijnstad.nl en er zijn steeds meer onderneners die mij benaderen of ze kunnen adverteren op mijn Facebookpagina en nu zit ik er aante denken om dit eventueel te gaan aan bieden en dan mijn site door een franchiser te laten onderhiuden qua advertentiestegen een maandelijks bedrag.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zelf gedaan: website en Facebook site opgezet en naar vergelijkbare sites gekeken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil met deze site een verzamelplaats bieden waar de meeste info over Nijmegen opstaat en op deze manier adverteerders aantrekken die tericht op Nijmegenaren willen adverteren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De franchise gedachte is er zover ik weet niet.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat moet ik verbeteren om adverteerders te krijgen? Hoe zouden jullie deze benaderen?

zou het een mogelijkheid zijn om bedrijven voor de naamsvermelding in de bedrijven rubriek te laten betalen?

Hoeveel € zouden jullie vragen voor een naamsvermelding incl link naar de website van de adverteerder?

 

Zien jullie er een business om om de pagina incl Facebook/ Twitter enz.... als Franchise aan te bieden?

 

INFO

 

Facebook = 7700 likes

Twitter = 130 followers

instagram= 120 volgers

website traffic p.week tussen de 300-400 mensen

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Deze organisatie heeft een applicatie ontwikkeld voor steden: http://www.cityinformation.nl.

Niet commercieel: www.twitter.com/0492datzijnwij

Eindhoven: http://www.dse.nl

 

Waar ook veel informatie staat / partijen op inspelen: http://www.citymarketingonline.nl

 

Bovenstaande links zijn op basis van twee minuten zoeken op google. Waarom ben jij onderscheidend van de andere partijen en persoonlijk twijfel ik voornamelijk aan het concept franchise. Wat krijgt de franchisenemer van de -gever. Het opzetten van een Facebookpagina en website is een relatief simpele en goedkope investering om te starten.

 

Met de juiste USP's moet er business mogelijk zijn, maar dan moet je aanpassingen maken op het huidige concept.

 

Luuk

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.